Citat:
Ursprungligen postat av
regnidagigen
Tack för detta! Jag är så full av känslor så jag är mållös. Detta programmet borde sänts i stället för det om Mattias Karlsson i går kväll, så att en stor del av folket hade fått lite sanning till dels.
Jag ska försöka övertyga barnbarnen om att inte föröka sig. Stackars alla Svenskar som om 40 år är i minoritet och skall passa upp på sitt herrefolk.

Uppassningsfasen är temporär.
Man har ett mål och det är att harmonisera med USA.
De har mexicans og vi får araber längst ned på samhällsstegen.
Det som krävs nu är att få socialförsäkringssystemet att kollapsa. Då tvingas folk köpa sina tand- sjuk- olycks- arbetslöshets- pansions-försäkringar, ta lån till sina barns utbildningar och fondspara till ålderdomen.
Araberna och andra lågutbildade andra generationens invandrare blir fast här som billiga slavarbetare. Jobba eller svältihjäl. Blir de sjuka så är det inte någon annans fel.
Alla förlorar utom försäkringsbolag och banker. Samt de yttersta 5% befolkningen som redan idag är bland de rikaste.
Lövfen og Co som varken har någon utbildning eller samhällsförankring tror eventuellt att de kan få nya väljare. Men med tanke på vad dessa politiker har i löner så och hur mycket de har redovisat i förmögenhet så gissar jag på att de flyttar sina tillgångar utomlands.
Nya Moderaterna og C är övertygade om att problemen kommer lösa sig självt bara bidragskranen stängs. Vem vill bo i ett land med bara 4 månader av behagligt klimat och övrig tid i regn, snö och kyla? Där man behöver ett vinterisolerat hus med el och vatten.
När det kontantlösa samhället slår till med full kraft försvåras även möjligheterna till svartarbete.
En ny lag som ger AI möjligheten att samköra statliga register och även göra stickkontroller mot bankkonton kommer strama åt bidrags o skattefusk.
Svälten kommer tvinga de fattiga som kan att flytta.
Nackdelen är som Bildt sa att brottsligheten kommer temporärt att gå upp. Frågan är hur mycket?