Citat:
Ursprungligen postat av
Castlevania
Menar du "Hur kan vi?". Jo, den är också bra. Gillar Modiri också. Han gör ett tappert försök att vara Sveriges Joe Rogan. Det blir ett lite annat format då han deltar i samtalet på ett annat sätt. Willgert är mer av den gamla skolan. Är förtjust i hans lugna och mjuka framtoning, han ger nästan ett folkkärt intryck. Har ger mer förtroende än alla journalister tillsammans på SVT. Gillar att han summerar vad gästen säger under samtalet. Det gör det enkelt för oss tittare att hänga med. Sen ställer han alltid så relevanta och bra frågor. Märks att han är väl förberedd.
Kollade för kul vilka avsnitt som fått flest visningar på Youtube. Som jag misstänkte så är det avsnitten med Lars Bern som är de mest visade. Han har de 4 mest visade avsnitten och 6 av 10. Lördagsintervju 8 om det överdrivna klimathotet från 2017 har 105 402 visningar i skrivande stund. För mig är han en stor favorit som vet han pratar om. Sen är det rätt jämnt skägg mellan Karl-Olov Arnstberg och Jan Tullberg på delad andra plats. Om vi ska prata om återkommande gäster ds.
Vilka favoritgäster har ni?
Jag gillar sådana gäster man annars inte fått höra, såsom han i PRO som blev utesluten. Kan leta upp namn på begäran. Hon den 90-åriga damen var också bra.
Själv tror jag inte på klimatskeptikerna. Lars Bern är förvisso civilingenjör men det gör honom inte till klimatexpert, även om han slänger sig med avancerade begrepp. Men det är bra att folk som han får höras också.
Ja Willgert gör ett bra jobb med att verka neutral. Man vet ofta inte vad han själv egentligen tror på och det är bra.
Tullberg har man hört så många gånger tycker jag (bland annat i Avpixlat) så det ger mig inte så mycket längre...
Vem är Willgert egentligen? Har han varit journalist? Det är ovanligt med personer i alt-media som inte ska framhäva sig själva och börja skrika ut sin invandringskritik varje gång de får chansen.
Modiri är lite mer av Dabrowski personlighet, typ myspys och "jag med mitt stora hjärta vill gärna förstå dig så att vi kan vara vänner". Ibland blir det fånigt.