Vad F-n är det som pågår på Imovane/Zoplikon marknaden numera?
Jag får utskrivet ett begränsat antal Imovane på en viss period och var tvungen att kontakta läkare bara för att 30packen inte fanns att tillgå utan bara 100 pack av Zoplikon. Så då fick jag utskrivet 100pack varav apotekspersonalen skulle Vaska 70 st så jag skulle få mina 30. Jag fick utskrivet tre uttag och hann plocka ut ett av dem på det viset och i dag var det dags ta ut igen.
Jag blev glad i hågen då hon genast på min fråga om det fanns Imovane 30p svarade att
Det Finns Det, har som sagt recept på hundrapack varav det mesta skulle vaskas så jag tänkte Va Bra, Då Kan jag Få Ett 30pack Så Att De Inte Behöver Vaska Något.. Men icke då!
Nu visade det sig att 7,5mg:arna inte finns att tillgå på varken 100pack eller 30pack på varken Imovane eller Zoplokon och mitt recept är på 7.5mg.. Inte kan man få något vettigt svar varför det är som det är och när det kommer in!
Jag har utnyttjat ett uttag av tre och måste återigen kontakta läkare för att det inte finns att tillgå!
Är det nån jävla ryssmaffia som bakvägen dammsuger upp det som finns innan den skall nå den legala marknaden eller vad fan är det frågan om? Innehåller de här preparaten nån jävla sällsynt grundämne som måste plockas för hand av tibetanska munkar i en undervattensgrotta och det håller nu på att ta slut eller vad i helv--te är problemet??