2014-08-09, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Fan vad coolt, den har jag inte sett. Jag älskar vice-dokumentärer, dock lite trött på hamilton morris, stör mig ganska mycket på hans sätt fast har en slags hat-kärlek till honom då han verkar vara skön i övrigt haha. Tack för länken, ska kolla lite senare för sitter uppe i ett spel just nu. Väldigt fräckt är det, sjukt konstig medicin.

NP! ja det är sjukt intressant. Gillar inte noctarna så mkt nu när dem slutat ge effekt , men minns förut på noctarna i början vilken sjuk värld man kom in i, ungefär 15 minuter den världen skulle jag vilja se igen .
Citera
2014-08-09, 16:23
Medlem
imaginarypowers avatar
Hur får man dessa lagligt utskrivna från psykiatrin? Är det bara epilepsi som gäller?

Hur ska man formulera sig för att få dem?
Citera
2014-08-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginarypower
Hur får man dessa lagligt utskrivna från psykiatrin? Är det bara epilepsi som gäller?

Sömnproblem.

Är du så jävla korkad att du inte vet hur du ska formulera dig håll dig borta från dom.
Citera
2014-08-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Sömnproblem.

Är du så jävla korkad att du inte vet hur du ska formulera dig håll dig borta från dom.

Ahahahhaha word!
Citera
2014-08-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginarypower

Imovane och stilnoct används inte mot epilepsi.
De skrivs oftast ut på vanlig vårdcentral, så du behöver inte ha någon kontakt med psykiatrin.
Citera
2014-08-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzotorzken
Imovane och stilnoct används inte mot epilepsi.
De skrivs oftast ut på vanlig vårdcentral, så du behöver inte ha någon kontakt med psykiatrin.

Det är ikto som kan skrivas ut mot epilepsi. Personen kanske har blandat ihop det.
Citera
2014-08-09, 17:14
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
NP! ja det är sjukt intressant. Gillar inte noctarna så mkt nu när dem slutat ge effekt , men minns förut på noctarna i början vilken sjuk värld man kom in i, ungefär 15 minuter den världen skulle jag vilja se igen .

Ja mer sådan forskning! Jag har inte tagit noct på år alltså, men när jag tog dem blev jag alltid sjukt väck. Kanske skulle införskaffa några och se hur de slår nuförtiden. Annars älskar jag bara hur bortkopplad från världen man blir av zoppar. Får en sådan skön opi-liknande känsla av att allt är ok, inga problem i världen osv. Riktigt skönt. Förut blev jag ju väck som fan dock, men gillar faktiskt detta mer.

Jag kommer inte ens ihåg de världarna haha, bara vaga minnen av dumma/sjuka grejer jag gjort.
Citera
2014-08-10, 12:32
Medlem
imaginarypowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Sömnproblem.

Din otrevliga fitta, detta är anledningen till att jag inte gillar onlinediskussioner.

Jag skrev i fel tråd, trodde det var en annan.
Citera
2014-08-10, 12:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Ja mer sådan forskning! Jag har inte tagit noct på år alltså, men när jag tog dem blev jag alltid sjukt väck. Kanske skulle införskaffa några och se hur de slår nuförtiden. Annars älskar jag bara hur bortkopplad från världen man blir av zoppar. Får en sådan skön opi-liknande känsla av att allt är ok, inga problem i världen osv. Riktigt skönt. Förut blev jag ju väck som fan dock, men gillar faktiskt detta mer.

Jag kommer inte ens ihåg de världarna haha, bara vaga minnen av dumma/sjuka grejer jag gjort.

Haha men hur kul är det o få reda på att du har t.ex sprungit naken i en rondell med en rambokniv i högsta hugg.

Förstår det med verklighetsflykten du menar, Stilnoct tar en till annan värld kan man säga.
Citera
2014-08-10, 14:47
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Tagit 20mg stilnoct nu, första 5mg tog jag för typ 2 timmar sen och under denna tiden har jag fått i mig 15mg rektalt men har inget "mys/rus", bara ångestfri... hur mycket ska jag behöva ta?

Bensotoleransen är väldigt liten nu om inte borta totalt... hur mycket mer stilnoct ska jag ta (rektalt)??
Citera
2014-08-10, 14:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Tagit 20mg stilnoct nu, första 5mg tog jag för typ 2 timmar sen och under denna tiden har jag fått i mig 15mg rektalt men har inget "mys/rus", bara ångestfri... hur mycket ska jag behöva ta?

Bensotoleransen är väldigt liten nu om inte borta totalt... hur mycket mer stilnoct ska jag ta (rektalt)??

När intog du Stilnoct senast?
Citera
2014-08-10, 14:51
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
När intog du Stilnoct senast?
Senaste dosen va för 15-20 min sen kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera