2019-04-06, 10:51
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Det finns gott om promenadrundor i trakten som för övrigt är mycket vacker.

Jag har har släkt som bor bara nån kilometer från nya huset. De kommer INTE skryta med att de är grannar med Hennes Höghet.

Jag hoppas innerligt att Anna inte klampar in i stallet och vill rida.

Funderar på att hälsa på släkten i påsk och bevittna flyttcirkusen. Freak show på första parkett.

Frågan är om hon hinner packa ner allt. Med hennes obefintliga förmåga att sköta logistiken så är risken stor att flytten skjuts upp.
Inget fel på området de ska flytta till, det är trevliga omgivningar. Jag antar att hästgårdarna i området är privata och om jag hade haft en sådan gård så hade jag med omgående verkan polisanmält Tunnan för olaga intrång om hon klampat in där utan lov, och hade hon ändå frågat, vilket Tunnan aldrig skulle göra då hon anser att alla runt henne ska vara ärade av att umgås med henne , så skulle jag sagt att jag inte vill ha dem runtklampande i stallet.

Tycker att Marsipilamu ska rekommendera sin släkt att sätta upp kameror i stallet för Hennes Fläskighet är ingen som ber om lov, och Hennes Fläskighet tror också att lagar och regler gäller alla andra utom henne och hennes familj.
Citera
2019-04-06, 11:59
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Låter som en spännande utflykt, ungefär som det återkommande kosläppet varje vår...eller Booksläppet kanske man ska säga.

Vi ser fram emot din rapportering från första parkett, gärna med foton också

Ja nu är frågan, ska man åka iväg och titta på kosläpp eller ska man sitta lugnt kvar hemma och vänta på Annas hjärnsläpp.
Fan vet om inte kosläppet är bättre för det är i alla fall en positiv händelse. Underbart att se de gamla kossorna sprätta iväg som ystra kalvar på något stela ben.

Annas hjärnsläpp är ju oftast mer åt det tragiska hållet. Som en bilolycka. Typ.
Citera
2019-04-06, 13:04
Medlem
Boopidoos avatar
Jisses jävlar detta skämt till människa

När Christer Lindarw i en intervju (då han pratade om skillnaden mellan sig själv och Lasse Flinkman) sa: Han kunde gå in som en tjock liten Anna Book och dra ner de största applåderna” gick Booken i taket och uttalade sig i pressen (givetvis) bl a så här:
”Han spottar på mig. Så här elaka är inte ens barn i sandlådan”.
Offerkoftan på direkt och buhuhu!!
Så överdrivet eftersom det faktiskt var Lasse F’s kroppshydda Christer syftade på. Jag såg nämligen intervjun!

Nu visar hon igen vilken konstig person hon är när hon lägger ut den här kommentaren på sin IG.
https://postimg.cc/YL8B626G
(Bild från Bloggbevakning)

Att kalla människor för feta är tydligen OK om det är hon själv som gör det.
Skäms!!!!
Citera
2019-04-06, 13:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad är det för en klubb & när ska Book uppträda ?

Nja, det var en bögklubb i Örebro som hade Mellofest,för två år sedan.
Alltså inget aktuellt.

Christina Hjärtmyr ( fru till Patric skrev långa arga inlägg 2017 på sin mans Facebook
om Annas skuldbeläggande av Antonios offer, som någon la in här på FB igår)
Peters dotter skrev till denna klubb på FB och undrade varför de tänkte anlita Anna
med tanke pga hennes beteende mot Antonios offer.
Svaret var att vi står för kärlek, även till Anna.
Dock...
Det som är lite dubbelt är att Hjärtmyr skriver att de inte anser det rätt att
påverka omgivningen att inte anlita Anna och förstöra för henne,samtidigt är
det just det som de gör...

Ser att Luciano Ingrosso också kommenterade på Hjärtmyrs inlägg, hur var det ?
Han var inte så god vän med Anna va ?
Citera
2019-04-06, 13:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jisses jävlar detta skämt till människa

När Christer Lindarw i en intervju (då han pratade om skillnaden mellan sig själv och Lasse Flinkman) sa: Han kunde gå in som en tjock liten Anna Book och dra ner de största applåderna” gick Booken i taket och uttalade sig i pressen (givetvis) bl a så här:
”Han spottar på mig. Så här elaka är inte ens barn i sandlådan”.
Offerkoftan på direkt och buhuhu!!
Så överdrivet eftersom det faktiskt var Lasse F’s kroppshydda Christer syftade på. Jag såg nämligen intervjun!

Nu visar hon igen vilken konstig person hon är när hon lägger ut den här kommentaren på sin IG.
https://postimg.cc/YL8B626G
(Bild från Bloggbevakning)

Att kalla människor för feta är tydligen OK om det är hon själv som gör det.
Skäms!!!!

Anna har ju uppenbarligen svårt att anpassa sig till vilket jobb som helst
Nää, bäst att sitta hemma och pilla sig i naveln och vara sig själv, med
de övriga kufarna i familjen.Det är bara familjen som tycks acceptera
Anna, alla andra flyr fältet när bröl Anna sätter igång med sin gråtfestival.
Citera
2019-04-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Förstår jag det rätt, är hon inte ”anställd” av föräldratidningen - blev lite rädd där, vilken omdömeslös, vilsen person i redaktionen där såg henne som ett föredöme som kan sprida sina uppfostringstips, ungefär som Anna Wahlgren? Det verkar som om vem som helst kan starta en blogg där, och sedan är det väl upp till den hängivna publiken hur många som kommer ta del av denna show...av samma oemotståndliga skäl som man inte kan låta bli att kolla hennes Insta...de skäl som gör att hon får medverka i så många underhållningsprogram och som hon tolkar som att hon är populär och het, som kvinna och artist

Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför säger du så? Kan det inte vara så att hon är en förebild för många mödrar som samtidigt hon uppfostrat tre barn, hållit igång med en musikkarriär, varit offentlig person sen 80-talet och haft samma äktenskap under alla år.

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Fast jag tycker inte att Tunna ska blogga på Allt för föräldrar det blir så totalt oseriöst med tanke på vad sonen gjort. Vet de på Allt för föräldrar om vad som har hänt och hur vidrigt Tunnan hanterade detta och dessa hot mot vittnen som sonen också blev dömd för! egentligen borde vi maila Allt för föräldrar och informera dem om detta osmakliga! Jag tycker det är så vidrigt!

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Kom av en slump att läsa dessa inlägg och tillsammans med gårddagen där Anna i sin frågestund på IGstory bla hävdar att hon får inkomst genom att blogga undrar jag: Hon får väl inte betalt för den?
Sen tillhör jag en av dem som faktiskt mailade Allt för föräldrar och påpekade olämpligheten i hennes blogg. Dock behöver man kanske inte vara så orolig för att hon ska bli en förebild för nyblivna föräldrar för hon skriver ingenting om föräldraskapet, vare sig med små eller stora barn - utan bara om sig själv och allt hon inte kan skriva om. Dessutom börjar hon ofta inläggen med att nån säkert kommer reta sig på det.
Få retar sig nog på Anna, det är en annan känsla. Beroendeframkallande bitterljuv fascination snarare Kryddad med lite smått ogillande. (vill helst inte använda ordet hat)
Senast redigerad av wowbooken 2019-04-06 kl. 15:40.
Citera
2019-04-06, 16:52
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Kom av en slump att läsa dessa inlägg och tillsammans med gårddagen där Anna i sin frågestund på IGstory bla hävdar att hon får inkomst genom att blogga undrar jag: Hon får väl inte betalt för den?
Sen tillhör jag en av dem som faktiskt mailade Allt för föräldrar och påpekade olämpligheten i hennes blogg. Dock behöver man kanske inte vara så orolig för att hon ska bli en förebild för nyblivna föräldrar för hon skriver ingenting om föräldraskapet, vare sig med små eller stora barn - utan bara om sig själv och allt hon inte kan skriva om. Dessutom börjar hon ofta inläggen med att nån säkert kommer reta sig på det.
Få retar sig nog på Anna, det är en annan känsla. Beroendeframkallande bitterljuv fascination snarare Kryddad med lite smått ogillande. (vill helst inte använda ordet hat)

Angående blogginkomster, kan pengar fås genom olika kanaler.
Reklambanners, per klick, sponsrade avtal, lön per inlägg etc

http://www.arbetsformedlingen.n.nu/t...engar-pa-blogg

Citat:
Ett mycket enkelt och utmärkt sätt att dryga ut dina inkomster är att skriva kortare blogginlägg mot betalning. Blogvertiser är ett företag som kopplar samman dig och din blogg med företagare som är intresserade av att annonsera på privatpersoners hemsidor. För varje inlägg får du mellan 50-300kr eller mer! Alla som har en blogg som är mer än 2 månader gammal och innehåller minst 15 inlägg är välkommna att bli en del av blogvertiser.
Lön: Din intjänade kommission utbetals då det totala beloppet överstiger 300kr. Eftersom varje inlägg ger minst 50kr, är det ganska enkelt att snabbt komma igång och tjäna bra summor med hjälp av Blogvertiser. I takt med att din blogg växer till sig ännu mer kommer du även att tjäna mer per inlägg.

https://teknifik.se/2016/05/hur-tjan...pa-att-blogga/

Observerade detta..

Citat:
Det funkar helt enkelt så att en bloggare, i det här fallet, startar ett samarbete med ett företag och skapar innehåll som på ett eller annat sätt gynnar företaget som betalat för det. Det kan vara att visa hur en viss matvara kan användas genom att ta fram, fota och publicera ett recept.

Anna som med jämna mellanrum tjatar om dessa gratisbud hon får av Paolo...
som hon menar inte är ett samarbete....
nänä, men hon får ju mat på bordet och mat är inte gratis...
Och varför skriva om hans mat och visa bilder gång på gång, där hon nämner
hans namn...det skulle väl vara för att hon är en smula korkad då.

Anna lär ju inte ha blivit rik på sin blogg, ännu i af, det skulle så vara att Allt för föräldrar
älskar Anna så mycket att de ger henne någon fast form av lön på några tusingar, typ fickpeng.

Sedan är det ju det där med att klicka på länken till hennes blogg, som också möjligtvis kan ge henne lite pengar...och så schysta att vi klickar extra många gånger på hennes blogglänk vill väl inte flashbackare vara i onödan väl?

Börjar misstänka att en person möjligtvis gnisslar tänder bokstavligen och det är
ägaren av Brottbykliniken som nog gav Anna ett väldigt bra tanddeal,jag är osäker på
om det gav kliniken ett bra rykte, det var väl liksom ursprungligen syftet med kontakten med Anna.
Citera
2019-04-06, 18:22
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Angående blogginkomster, kan pengar fås genom olika kanaler.
Reklambanners, per klick, sponsrade avtal, lön per inlägg etc
http://www.arbetsformedlingen.n.nu/t...engar-pa-blogg
https://teknifik.se/2016/05/hur-tjan...pa-att-blogga/
Observerade detta..
Anna som med jämna mellanrum tjatar om dessa gratisbud hon får av Paolo...
som hon menar inte är ett samarbete....

Anna lär ju inte ha blivit rik på sin blogg, ännu i af, det skulle så vara att Allt för föräldrar
älskar Anna så mycket att de ger henne någon fast form av lön på några tusingar, typ fickpeng.

Sedan är det ju det där med att klicka på länken till hennes blogg, som också möjligtvis kan ge henne lite pengar...och så schysta att vi klickar extra många gånger på hennes blogglänk vill väl inte flashbackare vara i onödan väl?

Börjar misstänka att en person möjligtvis gnisslar tänder bokstavligen och det är
ägaren av Brottbykliniken som nog gav Anna ett väldigt bra tanddeal,jag är osäker på
om det gav kliniken ett bra rykte, det var väl liksom ursprungligen syftet med kontakten med Anna.
Ja, jag undrar lite hur det där med tandläkaren gått till. Tror ju inte att Ers Fläskighet har betalt fullt pris i för jobbet. Hon lär nog ha lurat tandläkaren att hon är mer känd än vad hon är. Fast visst, hon är rätt känd, men snarare p g a negativa saker snarare än sitt artisteri. Tandläkaren måste ju vara duktigt pantad i alla fall, hur i h-vete kunde hon anställa Minifläsket? Nu blev ju minifläsket bara där i en eller två veckor, så något måste ju gått duktigt åt h-vete.

Nu har jag inte mycket över till Paulo Roberto, men hade jag varit honom så hade jag då aldrig någonsin skickat någon "goodiebag" till Ers Fläskighet.
Citera
2019-04-06, 18:33
Avstängd
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, jag undrar lite hur det där med tandläkaren gått till. Tror ju inte att Ers Fläskighet har betalt fullt pris i för jobbet. Hon lär nog ha lurat tandläkaren att hon är mer känd än vad hon är. Fast visst, hon är rätt känd, men snarare p g a negativa saker snarare än sitt artisteri. Tandläkaren måste ju vara duktigt pantad i alla fall, hur i h-vete kunde hon anställa Minifläsket? Nu blev ju minifläsket bara där i en eller två veckor, så något måste ju gått duktigt åt h-vete.

Nu har jag inte mycket över till Paulo Roberto, men hade jag varit honom så hade jag då aldrig någonsin skickat någon "goodiebag" till Ers Fläskighet.
Är det verkligen bekräftat att Paulo Roberto skickade en goodiebag till Tunnan?
Visserligen är Roberto något av en sönderslagen idiot, men det låter ändå lite absurt för att vara sant...
Citera
2019-04-06, 19:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Är det verkligen bekräftat att Paulo Roberto skickade en goodiebag till Tunnan?
Visserligen är Roberto något av en sönderslagen idiot, men det låter ändå lite absurt för att vara sant...

Jodå, Anna nämnde hans mat som kom med bud åter igen för 4 dagar sedan på Instagram..

Citat:
Perfekt snabb och enkel lösning nu mitt i flyttstöket med @paolos.se produkter, som jag fick med bud förra veckan 👍🏽

Citat:
Men fasiken vad BRA dina produkter är att ha i kylen och förrådet @1paolo2 när orken tryter och tiden inte alltid räcker till👌🏽⭐️ Sååå rena och tydliga smaker på allt! Så tack för budet - det UPPSKATTADES enormt mycket😘 Un grande bacio! #paolos @coopsverige #ingetsamarbete #reklamfrånhjärtat #baraförnågotfaktisktärbra #detärtillåtet

Inget samarbete bara en massa smygreklam, lite som en sådan där mök, man sakta släpper
i hissen och hoppas att ingen märkte smygfisen, som stank herredjävlar...
Citera
2019-04-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna som med jämna mellanrum tjatar om dessa gratisbud hon får av Paolo...som hon menar inte är ett samarbete....

Tror aldrig att hon nämnt att hon fått dem gratis, bara att produkterna kommit med bud. Vilket kan vara på detta sättet: https://www.paolos.se/ Via delitea.se Alltså får hon beställa precis som alla andra. Lite som matkassen fast skriver hon "bud från Paolo" så låter det antagligen lyxigare och mer "nära vän".

Haha... ja antagligen en smula korkad. Hon hoppas ant på att hon ska få gratisbud förr eller senare eftersom hon gör så mkt reklam. Men frågan är ju om det inte blir en väldigt förlustaffär att sponsra henne med hemkört när hon ska flytta till vischan utanför storstockholm.
Senast redigerad av wowbooken 2019-04-06 kl. 20:01.
Citera
2019-04-06, 20:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Tror aldrig att hon nämnt att hon fått dem gratis, bara att produkterna kommit med bud. Vilket kan vara på detta sättet: https://www.paolos.se/ Via delitea.se Alltså får hon beställa precis som alla andra. Lite som matkassen fast skriver hon "bud från Paolo" så låter det antagligen lyxigare och mer "nära vän".

Haha... ja antagligen en smula korkad. Hon hoppas ant på att hon ska få gratisbud förr eller senare eftersom hon gör så mkt reklam. Men frågan är ju om det inte blir en väldigt förlustaffär att sponsra henne med hemkört när hon ska flytta till vischan utanför storstockholm.

Jo, det första utskicket var definitivt gratis, den forsatta reklamen som hon flitigt
smörar på det, glömmer Paolo aldrig att tacka personligen för på Instagram.

Citat:
Fick ett bud från en utav mina favoritpersoner med en riktigt fin & härlig personlighet - @1paolo2 Tusen tack! Blev otroligt glad & överraskad ❤️🍅🌶

Citat:
paolos.se
Fina du @annatoledanobook ❤️

Stockholm är så litet, är rätt säker på att Anna och Paolo har nog hälsat och pratat med varandra sedan 80-90 talet.Paolo är inte ”fin” i kanten, utan rätt så vanlig precis som Anna.

Kan också säga att det är otroligt vanligt för små som stora företag med utbudning av produkter
till kändisar och bloggare.
Dessa personer kan få massor av korgar med hälsokostprodukter, kläder, smink, mat, böcker osv
Anna har ju trots allt...60 000...??? följare på Instagram ( aktiva verkar dock vara en promille
av dessa 60 000)Men vill man sälja är varje nådd person en presumtiv kund, tycks vissa tänka..
Senast redigerad av cece123 2019-04-06 kl. 20:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in