2018-10-30, 21:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det verkar som han tacklat av då han var den som höll Anna i trim genom 4-timmars dagliga knull. Eller var det 1 timme X 4 ggr kanske?

Var det inte 4-timmars maraton ett tag? Gubben börjar väl förstås att bli gammal och trött på det hela. Det var väl därför det gick rykten om att han var otrogen med någon annan dam. Hur det blev med detta vet jag inte om någon skrivit om här i tråden mer än att det stod i medierna att de var tvungna att förnya äktenskapslöftena så att hon inte skulle förlora honom.
Citera
2018-10-30, 21:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oknussligt
Jag antar per visning. Ju fler läsare desto mer pengar. Beroende på vilken målgrupp som läser och vilka annonsörer det lockar.

Oj ja då vill det till att hon lockar fler än tre läsare om dagen om hon ska tjäna några pengar.
Citera
2018-10-30, 21:43
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det inte 4-timmars maraton ett tag? Gubben börjar väl förstås att bli gammal och trött på det hela. Det var väl därför det gick rykten om att han var otrogen med någon annan dam. Hur det blev med detta vet jag inte om någon skrivit om här i tråden mer än att det stod i medierna att de var tvungna att förnya äktenskapslöftena så att hon inte skulle förlora honom.
Det pågick väl under samma tid som hon umgicks med frisören. Minns att paret var rejält bruna i fejan den perioden och nästan åt upp varandra under intervjun efter finalen. I programmet var hon instabil vilket man brukar bli av otillåtna medel och i den töjbara f*ttan fanns nog plats för många piller.
Citera
2018-10-30, 21:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det pågick väl under samma tid som hon umgicks med frisören. Minns att paret var rejält bruna i fejan den perioden och nästan åt upp varandra under intervjun efter finalen. I programmet var hon instabil vilket man brukar bli av otillåtna medel och i den töjbara f*ttan fanns nog plats för många piller.

Ja och nu verkar hon visst vara brun igen så hon kanske har "gått till frisören" igen samt kanske fått lite hjälp av den där anabola-killen som hon poserade med. Kanske kör hon och maken 4-timmars maraton i sängen igen också. Hemska saker, karlen måste ju vara alldeles slutkörd efteråt
Citera
2018-10-30, 23:41
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Hur fungerar en sådan där anställning för att skriva en blogg? Får hon betalt per inlägg, tecken eller timme, månad eller ett fast belopp?Kommer hon rent av att kunna tjäna mer än gubben trots att han har tre olika jobb?
Förstår jag det rätt, är hon inte ”anställd” av föräldratidningen - blev lite rädd där, vilken omdömeslös, vilsen person i redaktionen där såg henne som ett föredöme som kan sprida sina uppfostringstips, ungefär som Anna Wahlgren? Det verkar som om vem som helst kan starta en blogg där, och sedan är det väl upp till den hängivna publiken hur många som kommer ta del av denna show...av samma oemotståndliga skäl som man inte kan låta bli att kolla hennes Insta...de skäl som gör att hon får medverka i så många underhållningsprogram och som hon tolkar som att hon är populär och het, som kvinna och artist
Citera
2018-10-30, 23:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Förstår jag det rätt, är hon inte ”anställd” av föräldratidningen - blev lite rädd där, vilken omdömeslös, vilsen person i redaktionen där såg henne som ett föredöme som kan sprida sina uppfostringstips, ungefär som Anna Wahlgren? Det verkar som om vem som helst kan starta en blogg där, och sedan är det väl upp till den hängivna publiken hur många som kommer ta del av denna show...av samma oemotståndliga skäl som man inte kan låta bli att kolla hennes Insta...de skäl som gör att hon får medverka i så många underhållningsprogram och som hon tolkar som att hon är populär och het, som kvinna och artist

Hm jag förstod det som om hon var anställd. Det intrycket ges åtminstone när det talas om kollegor och allting men jag kan ju ha missförstått det förstås. Någon skrev att det tydligen är antalet visningar som ger pengar men det kan väl inte vara mer än någon krona per visning?
Citera
2018-10-31, 00:02
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Hm jag förstod det som om hon var anställd. Det intrycket ges åtminstone när det talas om kollegor och allting men jag kan ju ha missförstått det förstås. Någon skrev att det tydligen är antalet visningar som ger pengar men det kan väl inte vara mer än någon krona per visning?
Jag kan också ha missförstått men jag tror att ”kollegorna” är de som liksom Anna har startat en gratisblogg där. Man behöver tydligen bara komma på en signatur och så är det bara att köra! Ex My Martens, Tanja Fylking, Christina Melin...ingen aning om hur det lönar sig, får snabbt kväljningskänslor...
Citera
2018-10-31, 07:59
Medlem
Tycker det är löjliga familjen för nu har de alla i familjen börjat blogga Anna, Felicia och Vanessa?! Och därtill att sitta i TV som Felicia gjorde och kallade sig för bloggerska och hade då inte gjort 1 inlägg, de är så patetiska.
De seriösa bloggare lägger ut minst 1 inlägg/dag hos dessa är det 1 inlägg var 4 dag! Och de tror att de ska tjäna pengar, jag misstänker de är ute efter alla sponsor produkter de ev får men som även ska skattas för och detta kommer de ej hålla ordning på så vi får snart höra hur orättvist allt är och hur synd det är om dem!
Citera
2018-10-31, 09:13
Medlem
Bloggandet kommer att bli kortvarigt, Tunnan får några kommentarer som hon blir kränkt av och spårar ur med långa haranger typ Hur kan du skriva detta om mig. Att kränkta Tunnan är inte svårt allt som inte stryker henne medhårs är grava kränkningar.
Citera
2018-10-31, 09:46
Medlem
Fast jag tycker inte att Tunna ska blogga på Allt för föräldrar det blir så totalt oseriöst med tanke på vad sonen gjort. Vet de på Allt för föräldrar om vad som har hänt och hur vidrigt Tunnan hanterade detta och dessa hot mot vittnen som sonen också blev dömd för! egentligen borde vi maila Allt för föräldrar och informera dem om detta osmakliga! Jag tycker det är så vidrigt!
Citera
2018-10-31, 12:35
Medlem
Anna Book släpper inte fram kommentarer som av henne kan uppfattas som obekväma. Jag och två andra har testat.
Citera
2018-10-31, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Anna Book släpper inte fram kommentarer som av henne kan uppfattas som obekväma. Jag och två andra har testat.

Precis som jag misstänkte, hon står inte för mycket av det som hon säger, mailade ni även Allt för föräldrar också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in