2019-04-05, 21:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Och hon har ju också live:at därifrån för att "det är så tråkigt i källaren" Inte undra på att det tar 10 timmar.

Hon verkar ju helt ha missförstått hur en flytt går till och varför hon ska ner i källaren. Vi andra går förstås ner i källaren för att hämta kartongerna och lägger i bilen/släpvagnen för att sedan åka iväg med dem till den nya bostaden men hon verkar ju tro att hon måste bosätta sig i källaren i flera timmar. Människan är ju snart sagt hopplös
Citera
2019-04-05, 21:46
Medlem
StigAllans avatar
Har Anna begripit att hon äntligen har ett nytt kök att frossa med?
En ny spis och en ny ugn som kanske inte förstår var vår favoritfettis har i tankarna?
Citera
2019-04-05, 21:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon verkar ju helt ha missförstått hur en flytt går till och varför hon ska ner i källaren. Vi andra går förstås ner i källaren för att hämta kartongerna och lägger i bilen/släpvagnen för att sedan åka iväg med dem till den nya bostaden men hon verkar ju tro att hon måste bosätta sig i källaren i flera timmar. Människan är ju snart sagt hopplös

Booken kommer nog att få en sådan ångest av flytten, så när köparna går ner
till källaren vid första inflyttningsdagen kommer de att hitta Anna sovandes på en
madrass i källaren...
Citera
2019-04-05, 23:36
Medlem
morbrostewarts avatar
Den där "klubben" "SORRY" som tycker att det är en god ide att anlita Booken för hon är ett sådant enormt dragplåster med tanke på alla biljetter dom sålt.... vafan är det? Verkar inte jättesympatiska precis.
Citera
2019-04-06, 09:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Den där "klubben" "SORRY" som tycker att det är en god ide att anlita Booken för hon är ett sådant enormt dragplåster med tanke på alla biljetter dom sålt.... vafan är det? Verkar inte jättesympatiska precis.

Vad är det för en klubb & när ska Book uppträda ?
Citera
2019-04-06, 09:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart

Har hon gått ner några kilo så att hon vågar uppträda igen? Förra gången ställde hon ju in eftersom hon inte vågade visa att hon blivit tjock efter BL Vip.
Hade människan varit ärlig på en gång och sagt att det inte gick att behålla den lägre vikten istället för att photoshoppa och trixa med sina bilder hade det hela blåst förbi och hon hade kunnat visa sig ute som vanligt folk. Då hade hon troligen kunnat gå promenader och gått ner i vikt i sin egen takt men ljuger man kring det hela så blir domen hårdare. Ärlighet varar längst. Finns det några promenadstråk dit de flyttar nu så att hon kan powerwalk:a?
Citera
2019-04-06, 10:03
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Lite enklare.....
Hej Anna (Book Toledano för att undvika eventuella missförstånd)!

Jag väljer att skriva detta som ett öppet brev. Varför? Jo, för att du Anna öppet, på din Instagramprofil, valde att göra en del kränkande kommentarer beträffande flickan som din son våldtog. Och vidare därför att du Anna valde att så vedervärdigt försöka klanka ner på flickan och hennes familj genom att ni, du, din man och din son, så fult försökte dra den stackars flickan (och hennes familj) i smutsen då ni i överklagandet till Hovrätten ville att dem skulle gå igenom offret och hennes familjs bakgrund samt hemförhållanden innan och efter gärningen. Varför? Din son är en dömd våldtäktsmän, det är nog snarare din familj som behöver en granskning

Vet du en sak? Din son är dömd. I både Tingsrätt och Hovrätt. För våldtäkt mot barn.

Vill du veta en annan sak? Jag hatar våldtäktsmän och sexualförbrytare. Enormt mycket dessutom, så mycket att jag nästan tycker att de har förbrukat sin rätt att nyttja jordens resurser. Nej, de borde inte ha rätt att få leva ett liv i frihet men nu ser ju våra lagar ut som de gör, med straffsatser som är löjligt låga.

Jag hatar dem Anna. Jag tycker de är SMUTS förstår du. De är vare sig värda bajs eller tonfisk och likt ditt fuck you-pekande finger på din livesända Instagram häromkvällen så ger jag dig, din man och din son detta🖕

Varför detta hat? Låt mig förklara.

2010 våldtogs min dotter. Jag lever varje dag med skuldkänslor över att jag inte kunde skydda henne från det allra värsta, värsta. Jag sover varje natt med hjälp av en salig mix av sömntabletter för om jag inte gör det så kommer mardrömmarna. Mardrömmarna som innebär att jag, i ett paralyserat tillstånd, tvingas stå där och se på. Jag ser hur min dotter tvingas ner och våldtas på golvet. Ett skitigt golv på en offentlig toalett. En helt vanlig skoldag. Vid lunchtid. Det tvingas jag se när jag gör försök att sova utan sömntabletter. Det äter mig. Bit för bit. För jag kunde inte skydda henne. Min dotter tvingades genomlida detta fasansfulla för att jag, som satte henne till livet, inte klarade av att skydda henne från det onda. Min viktigaste uppgift.

Men du Anna, vet du vad som är än värre, ofantligt enormt mycket värre, än mitt mående? MIN DOTTERS MÅENDE!

Det du Anna sysslat med under din förtalskampanj gentemot den flicka som föll offer för din sons gärning är precis på pricken lik de tankar vi haft (och har) kring en anmälan och eventuella domstolsförhandlingar. Vi orkade inte stå ut med att förövaren och dennes familj skulle försöka skuldbelägga vår dotter. Eller för den delen oss som föräldrar. Jag rådfrågade en polis och fick till svar att vi, för vår dotters skull, INTE skulle anmäla. Vi löd. Och vi anmälde inte, tyvärr!

Med detta vill jag ha sagt Anna att jag hatar våldtäktsmän och sexualförbrytare. Inklusive din son. Men jag vill också ha sagt att jag hatar de som försöker förmildra och förminska dessa förövares gärning.

Jag beundrar flickan och hennes familj. Ni orkade det där som vi inte mäktade med. Jag önskar dig lilla flickebarn ett gott liv och att du hittar orken och kraften för djup ner i allt det där mörka så lyser en liten, liten låga.

Hälsningar Christina Hjärtmyr (gift med Patric vars Facebookprofil detta är upplagt på)

Ps. Jag tackar de vänner som hjälpt mig med domar, FUP:en, goda råd och stöttning. Framför allt till dem som jag inte vet vilka de är och som inte vetat vem jag är. Klockan 15:00 igår kom domen, klockan 15:01 hade jag den på en PDF och det kändes som en seger, inte bara för flickan, utan även för oss.

Ps igen - jag har täckning för allt jag skriver Anna.
DETTA är precis varför du Anna är så avskydd! För detta är med råge det värsta du har gjort! Anna, du saknar totalt de referensramar som normal människor har!
Citera
2019-04-06, 10:05
Medlem
Varför startar inte denna korkade människa en vlogg på youtube där man får följa med på hennes spektakel och hemliga uppdrag? Hon hade ju tjänat miljoner på antal visningar och klick. Intresset för denna vulgära människa är ju minst sagt enormt, trots allt.
Citera
2019-04-06, 10:24
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Har hon gått ner några kilo så att hon vågar uppträda igen? Förra gången ställde hon ju in eftersom hon inte vågade visa att hon blivit tjock efter BL Vip.
Hade människan varit ärlig på en gång och sagt att det inte gick att behålla den lägre vikten istället för att photoshoppa och trixa med sina bilder hade det hela blåst förbi och hon hade kunnat visa sig ute som vanligt folk. Då hade hon troligen kunnat gå promenader och gått ner i vikt i sin egen takt men ljuger man kring det hela så blir domen hårdare. Ärlighet varar längst. Finns det några promenadstråk dit de flyttar nu så att hon kan powerwalk:a?

Grejen är ju att de flesta som är med i program som Biggest Loser har en tendens att studsa upp i vikt eftersom det enbart fokuserar på att gå ned i vikt så snabbt som möjligt och inte att skaffa en hållbar livsstil. Samma sak med människor som gör gastric bypass eller någonting annat som enbart fokuserar på att gå ned i vikt.

Det absurda med Anna är som sagt trixandet med bilderna plus att när hon postade bilder som skulle visa skillnaden på 10 år så valde hon en bild direkt efter Biggest Loser där hon var som smalast. Klart att folk då kommer reagera när hon egentligen väger 20 kilo mer numera. Jag är väl mer förvånad att Anna inte gråtit ut i media över att ingen från tv4 hjälpte henne hålla vikten bla bla bla...
Citera
2019-04-06, 10:25
Medlem
Citat:

Det finns gott om promenadrundor i trakten som för övrigt är mycket vacker.

Jag har har släkt som bor bara nån kilometer från nya huset. De kommer INTE skryta med att de är grannar med Hennes Höghet.

Jag hoppas innerligt att Anna inte klampar in i stallet och vill rida.

Funderar på att hälsa på släkten i påsk och bevittna flyttcirkusen. Freak show på första parkett.

Frågan är om hon hinner packa ner allt. Med hennes obefintliga förmåga att sköta logistiken så är risken stor att flytten skjuts upp.
Citera
2019-04-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Det finns gott om promenadrundor i trakten som för övrigt är mycket vacker.

Jag har har släkt som bor bara nån kilometer från nya huset. De kommer INTE skryta med att de är grannar med Hennes Höghet.

Jag hoppas innerligt att Anna inte klampar in i stallet och vill rida.

Funderar på att hälsa på släkten i påsk och bevittna flyttcirkusen. Freak show på första parkett.

Frågan är om hon hinner packa ner allt. Med hennes obefintliga förmåga att sköta logistiken så är risken stor att flytten skjuts upp.

Låter som en spännande utflykt, ungefär som det återkommande kosläppet varje vår...eller Booksläppet kanske man ska säga.

Vi ser fram emot din rapportering från första parkett, gärna med foton också
Citera
2019-04-06, 10:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Den typen av flytt som Fläsket nu ska göra är ju den lättaste flytten som kan göras, i alla fall för alla normala människor och där ingår ju inte Anna o anhang.

De har ju all möjlighet till en mjuk flytt, d v s att de har tillträde till det nya boendet länge innan de måste vara ute från de gamla boendet. En hård flytt är en sån där man får tillträde samma dag som ska vara ute från det gamla, men alla normala fixar detta utan större problem.

StolleTANDos flytt borde ju gå hur lätt som helst.

-Flodistunnan jobbar ju inte och är ledig precis hela tiden. Således har hon all tid i världen att förbereda, packa och fixa samt att köra småsaker till det nya boendet. Dessutom skulle det kunna vara lite tärning för fetknoppen att bära lådor.

-Lazy F, borde ju också kunna hjälpa till och även den oduglige våldtäktssonen Antonio. Men denna familj funkar ju inte som de flesta andra familjer utan är just som familjen Bundy i våra värsta år.

Halmpyntet har väl fullt upp med att jobba, och försörja de övriga parasiterna i familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in