2019-04-04, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Ser inga kommentarer alls till bilden. 😈

Anna har raderat det den skrev om saffran men jag har UTAV en händelse kvar orginalbilden så här är kommentaren

https://postimg.cc/cryG0ZHt
Citera
2019-04-04, 09:43
Medlem
anna behöver flyttlådor, vem åker dit?

https://postimg.cc/PpVZY2C0
Citera
2019-04-04, 10:08
Medlem
Herregud den arma Tunnan som har haft fokus på sitt jätteprojekt FLYTTEN saknar flyttlådor. Det blir så när man är upptagen med att vara upptagen inte ett skit blir gjort. Uppackning och inredning av herrgården lär bli ett evighetsprojekt som troligen inte blir klart innan det är dags för idioterna att flytta
Citera
2019-04-04, 10:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Varför ringer inte människan direkt till några av sina otaliga goda, nära, fina vänner och ber om hjälp ???
(Nä just det, hon har inga - my bad)
Citera
2019-04-04, 11:00
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Men omg, någon som bor närmare måste ju ta chansen och smygfilma allt!!!
Citera
2019-04-04, 11:10
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
En fet gris som är photoshopad till oigenkännlighet och två stycken haklösa.

Våldtäktsungen Antonio försöker ju dölja sin brist på haka med sina äckliga små fjun....

Vanessa borde ju gå till tandläkaren och få en remiss till en käkkirurg Det överbettet är INTE att leka med.
Kapa av käkbenet och förlänga det så hennes undre tandrad kommer längre fram.
Men det bryr inte flodhästen sig om.... Bättre att sända live på instagram i flera timmar per dag istället.

Men men.... Inte de bästa generna dom här missbildade barnen kommer ifrån.
Fy fan, vad elakt och lågt!

I övrigt är den här tråden närmast identisk med Rosing-tråden, när det begav sig. Lite sorgligt, men Anna är den nya narren.
Citera
2019-04-04, 11:14
Medlem
Frammes avatar
Men så synd. Hade jag haft bil och körkort så hade jag hjälp henne omgående. Tar 10 minuter härifrån. Sen ni, det hade vart nåt.
Citera
2019-04-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Varför ringer inte människan direkt till några av sina otaliga goda, nära, fina vänner och ber om hjälp ???
(Nä just det, hon har inga - my bad)

Blir ganska tydligt nu att hon har inga nära vänner att be om hjälp hos, det finns väl ingen som orkar med henne i längden
Citera
2019-04-04, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Blir ganska tydligt nu att hon har inga nära vänner att be om hjälp hos, det finns väl ingen som orkar med henne i längden

Och nu kommer My Martens och den andra blonda tjejen vara tvungna att ställa upp för att visa att de visst är vänner!

@AnnaBook, kan du inte börja interagera med oss istället härinne. Oss kan du gå bananas på hur mycket du vill!
Citera
2019-04-04, 11:45
Medlem
Kikar på de tre senaste bilderna på Insta och hon har verkligen raderat ALLA kommentarer. Borde hon inte vara angelägen om att behålla alla rövslickarkommentarer och sola sig i dess glans? Men att ta bort ALLT? Det är verkligen inte hennes stil.
Jag anar att hon är bortom stressgränsen nu. Det är bara en tidsfråga innan allt brakar ihop.
Citera
2019-04-04, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Kikar på de tre senaste bilderna på Insta och hon har verkligen raderat ALLA kommentarer. Borde hon inte vara angelägen om att behålla alla rövslickarkommentarer och sola sig i dess glans? Men att ta bort ALLT? Det är verkligen inte hennes stil.
Jag anar att hon är bortom stressgränsen nu. Det är bara en tidsfråga innan allt brakar ihop.

Troligen för att hon är inne här så fort hon lagt upp en ny bild (och så klart var femte minut däremellan) och tror att ALLA utav kommentarerna kommer från Flashbackare.

Tes. Jag tror inte Anna Book ville flytta. Tror hon trivdes i lättskött lgh nära kommunikationer och stan. Tror maken drev på, och lade ansvar för packning etc på henne som faktiskt inte har något att göra på dagarna. Tror vidare att hon har extremt lite erfarenhet av praktiska sysslor såsom organisering och packning. Vilket nu visar sig väldigt tydligt. Men eftersom hon är Anna Book som kan och vet allt så kan hon inte erkänna det.

Så - någon van Flyttar-Flashbackare - dela med er av en checklista så stackaren inte blir utmattad på riktigt.
Citera
2019-04-04, 12:03
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Så besviken Jag blev när det visade sig att det inte var Herrgården i Malmö de skulle flytta till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in