2019-10-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Skärmdump:
http://imgur.com/TX4iqqz

Stackarn, på namnsdagen och allt.
IKEA händelsen 🤣🤣

Jag kan inte sluta skratta
Det inlägget är lika roligt varje gång jag läser det. Det är något att plocka fram när man behöver livas upp bistra dagar, eller på ålderns höst.
Citera
2019-10-24, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag kan inte sluta skratta
Det inlägget är lika roligt varje gång jag läser det. Det är något att plocka fram när man behöver livas upp bistra dagar, eller på ålderns höst.

Eller hur och där till är det så synd om henne då det är hennes namnsdag?! Firar man sin namnsdag?
Citera
2019-10-24, 19:31
Medlem
Rimberts avatar
Anna har nog mycket att göra nu, med två kändisbegravningar i rad.
Både Arne Weise och Bengt Feldreich har ju mulat med ett väldigt kort intervall.
Hon kan kanske gå på båda begravningarna med samma sorgsna min och samma bukett...
Som den TV-personlighet hon är måste hon ju visa sympati med sina kollegor.
Det vore kanske bäst att slå ihop båda begravningarna till en dubbelbegravning, för Annas skull, som alltid är fullt upptagen av andra möten hela tiden.
Senast redigerad av Rimbert 2019-10-24 kl. 19:57.
Citera
2019-10-24, 19:32
Medlem
Uteblev huvudpersonen på Arnes begravning idag?
Då blev det heller inga vita liljor på det egna köksbordet.
Senast redigerad av BompaLore 2019-10-24 kl. 20:22. Anledning: Stavfel
Citera
2019-10-24, 21:08
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Och ungefär samtidigt som vuxenblöjans tveksamma hygien kom på tal började kärringjäveln dagligen poängtera alla "härliga duschar" som de minsann ägnade sig åt, och alla "rena handdukar" de har... Handdukar som det äckliga härket hänger upp precis intill dassastolen.

Nej, det var inte så. Hon har tjatat om duschandet länge.
Citera
2019-10-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
IKEA händelsen 🤣🤣

Tack, men jag hade för mig att hon påstod att det var en gubbe som bröt sig in i deras bil och stal mobilen och tog sedan foton på alla "fattiga idioter" som åt julbord och lade ut på Annas insta. Sedan när Anna tittade ut genom fönstret så råkade hon se gubben lägga tillbaka mobilen i bilen. Så tjuven gjorde inbrott i bilen enkom för att förstöra för Anna Book genom att skriva så dumt på instagram som hon AAAAALDRIG skulle göra men sen hade han åtminstone hedern att lägga tillbaka mobilen i bilen.

Men det kanske också var en hittepå historia för så rolig är ju Anna aldrig annars. Det här med "efter kontakt med RÅDGIVARE och polis" låter faktiskt mer som henne.
Citera
2019-10-25, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Synd att de inte nämnde julbordshistorien men den gången kanske Anna Book glömde att tipsa pressen? Jag tycker att som jultradition i tråden kunde någon som kan julbordshistorien berätta den här inne. Jag skrattade så jag grät när jag läste den(nog här inne "för länge sedan".) - maken till fantasi och ändå har hon inte blivit mer framgångsrik?

Citat:
Tack, men jag hade för mig att hon påstod att det var en gubbe som bröt sig in i deras bil och stal mobilen och tog sedan foton på alla "fattiga idioter" som åt julbord och lade ut på Annas insta. Sedan när Anna tittade ut genom fönstret så råkade hon se gubben lägga tillbaka mobilen i bilen. Så tjuven gjorde inbrott i bilen enkom för att förstöra för Anna Book genom att skriva så dumt på instagram som hon AAAAALDRIG skulle göra men sen hade han åtminstone hedern att lägga tillbaka mobilen i bilen.

Men det kanske också var en hittepå historia för så rolig är ju Anna aldrig annars. Det här med "efter kontakt med RÅDGIVARE och polis" låter faktiskt mer som henne.

Fast jag har också för mig att hon påstod att hon var jagad av stalker och det var denne som stal mobilen. Samma stalker som hon påstod att polisen sände ut en helikopter som hovrade över där hon bodde i Solna
Citera
2019-10-25, 12:14
Medlem
Citat:

Hon är verkligen sinnessjuk!
Citera
2019-10-25, 12:30
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Hon är verkligen sinnessjuk!

Och inte nog med att hon är ett mentalt haveri, hela familjen är rena bottenskrapet.
Citera
2019-10-25, 12:33
Medlem
De två senaste veckorna har det inte funnits en enda rad att läsa om Anna eller hennes familj i Hänt Extra.
Har skvallerpressen blivit så ödmjuk eftersom de inte nämner ett enda ord om kändis-dotterns eskapader?
Citera
2019-10-25, 13:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Och inte nog med att hon är ett mentalt haveri, hela familjen är rena bottenskrapet.
Åldringsbrott och våldtäkt av barn säger det mesta.
Det går kanske att skylla på att sonen är efterbliven, men vad skall Felicia skylla på?
Dålig mamma.
Senast redigerad av trottwell 2019-10-25 kl. 13:07.
Citera
2019-10-25, 13:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
De två senaste veckorna har det inte funnits en enda rad att läsa om Anna eller hennes familj i Hänt Extra.
Har skvallerpressen blivit så ödmjuk eftersom de inte nämner ett enda ord om kändis-dotterns eskapader?

De förstår väl att människan är slut som artist och avvaktar väl utvecklingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in