2019-04-03, 22:27
Medlem
anna la ut en bild på barnen, fy fasen jag mår ila när jag ser väldtäktsungen

https://postimg.cc/ZCQjyk0P
Citera
2019-04-03, 22:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Problemet är att hon dels inte har så många vänner att prata med och att hon inte har en hobby och därför håller hon sina maratonsändningar varje dag. Förhoppningsvis hittar hon någon hobby nu när de har flyttat på landet.

Hon kan ju börja med att göra pärlplattor, hon fixar nog inte att prata och lägga
pärlor samtidigt.Kan tänkas att det är för avancerat för henne.

Tror vännerna flyr fältet för att Anna äter deras luftutrymme, de kvävs sakta
ihjäl av hennes prat och ältande navelskådande känsloutbrott,hon är som en gråtande
jättebaby som skriker i stereo.

Sedan verkar Anna osäker, hon är den som hela tiden kollar vad andra gör, sedan
gör, köper och beter sig Anna precis som dem hon beundrar, smickrande först, sedan blir
det stalkervibbar över det hela och då blir Anna som en jättesnorkråka som fastnat i näsan,
irriterande och allmänt oskön.
Citera
2019-04-03, 22:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Och jag blir irriterad på den photoshoppande med dubbelhaka delux, som trollar bort mer än halva hakan på varje bild. Som sen publiceras av hennes morsa. Sjukt.
Citera
2019-04-03, 22:44
Medlem
Tycker mest att liven (det lilla jag orkade lyssna på) handlade om att kommentera allt vi skrivit här.
Men precis som alla andra: Hur fan har hon tid. Hon nämnde att de närmaste fyra dagarna kommer bli hysteriskt mycket att göra. Ska vi slå vad om att hon ändå hinner live-a?
Prioriteringar verkar inte vara Annas stora styrka.

Haha och så tjatade hon om att de ska köpa en massa mattor, och att hon ville ha en som var sååååååååååååååå snygg men så dyr. Och sen en låååååång harang om att ingenting i livet är gratis.
Antar att hennes fiskande efter sponsorer på IG inte fallit så väl ut. För lyckas man - som tex Bianca så kan ganska mycket va ganska gratis.
Citera
2019-04-03, 23:04
Medlem
Citat:

Är det från yngsta dottern som Anna har hämtat inspiration till sina enorma löständer?
Citera
2019-04-04, 00:51
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Ville bara förvarna alla här om att hon kanske dyker upp smalare på nån bild snart, så chocken (läs: missunnsamheten) mildras något. 🔥🔥🔥

Jag är inte det minsta missunnsam mot AB, det jag konstaterar är helt krasst att det är skillnad på vad man publicerar på nätet i fråga om bilder på mat och vad man faktiskt äter i verkligheten. Det är inte ens riktat specifikt till AB, utan gäller för alla personer som publicerar bilder på mat.

Däremot så förstår jag varför så många blir irriterade på AB, hennes sätt att framställa sig själv och sin familj samt deras leverne är ganska drygt och attityden självgod. Vad värre är: hon sitter till häst när hon talar med folk - tror sig vara lite finare än kreti och pleti.

Tror inte det är särskilt nyttigt att jojo-banta och pendla kopiöst i vikt, dessutom har AB visat att mullig är hennes standardkroppsform och den tror jag inte hon kommer att göra några långvariga avsteg från.
Citera
2019-04-04, 02:03
Medlem
Citat:

En fet gris som är photoshopad till oigenkännlighet och två stycken haklösa.

Våldtäktsungen Antonio försöker ju dölja sin brist på haka med sina äckliga små fjun....

Vanessa borde ju gå till tandläkaren och få en remiss till en käkkirurg Det överbettet är INTE att leka med.
Kapa av käkbenet och förlänga det så hennes undre tandrad kommer längre fram.
Men det bryr inte flodhästen sig om.... Bättre att sända live på instagram i flera timmar per dag istället.

Men men.... Inte de bästa generna dom här missbildade barnen kommer ifrån.
Citera
2019-04-04, 07:43
Medlem
jag hade god lust att svara den som frågat om det är saffran i soppan att " nej detta är Keldas räksoppa på tetrapack som anna pimpat med några räkor och ett blad.

https://postimg.cc/0zN016xb
Citera
2019-04-04, 08:02
Medlem
Från Annas insta med Paolos mat (Lite sent omsider men ändå)

https://www.instagram.com/p/BvwD37Elcch/

"Idag har jag nämligen 3 personer på lunchmöte hemma bland alla flyttkartonger och i princip hela köket är nerpackat. Då blev denna smidiga färskpastan och tomatsåserna och lite härlig nötfärs, en praktisk och god lösning för mina gäster 😋🌶🍅 Och det gick utmärkt att blanda allt hej vilt 😂😂😂då det är tre vuxna män jag har möte med, då räckte det inte med ett paket pasta och en burk tomatsås, så jag mixade allt tillsammans - men som sagt. Det blev otroligt uppskattat och speciellt med den goda parmesanosten på toppen😉 Jag själv smakade bara av, och åt sedan en avokadosallad istället då jag försöker hitta tillbaka till en för mig personligen bra balans igen. Men fasiken vad BRA dina produkter är att ha i kylen och förrådet @1paolo2 när orken tryter och tiden inte alltid räcker till👌🏽⭐️ Sååå rena och tydliga smaker på allt! Så tack för budet - det UPPSKATTADES enormt mycket"

Men.
1. Varför har man ens möte med lunch hemma mitt i flyttstök.
2. "det är tre vuxna män jag har möte med, då räckte det inte med ett paket pasta och en burk tomatsås" Vad var det mer i tallriken? Någon som ser?
3. "Jag själv smakade bara av, och åt sedan en avokadosallad istället" Duktigt där, Anna.
4. "vad BRA dina produkter är att ha i kylen och förrådet" Jag ser spagetti, köttfärssås, tomater, vitlök, olja, chili. Det har jag alltid hemma i kyl o förråd - utan att få hemleverans av just Paolo.

Bonuskommentaren: Undra om de får hemkörning även när de bor i den VITA herrgården i Suckunge på vischan utanför Märsta.

Och till DIG Anna. Ja, vi vet sen länge exakt vart du ska bo - Du upprepar det så ofta hur hemligt det är att snart vet du väl inte ens själv. Så vi påminner dig. Är inte missunnsam ett dugg, men din attityd är som gjort för självmål
Citera
2019-04-04, 08:11
Medlem
Boopidoos avatar
Hon fortsätter det barnsliga hemlighetsmakeriet med adress och flytt men igår tror jag att hon råkade avslöja mer än hon tänkt (inte undra på när hon pratar nonstop i timmar).
Först sa hon att V skulle ”flippa” eftersom hon fått en viktig tid hos läkaren på flyttdagen. När V kom hem fick hon beskedet om att hon hade tid hos läkare 11 april.
Så min gissning är att 11 april går flyttlasset till det vita huset Ankersborg i Odensala (Suckunge 560)
Citera
2019-04-04, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Från Annas insta med Paolos mat (Lite sent omsider men ändå)

https://www.instagram.com/p/BvwD37Elcch/

"Idag har jag nämligen 3 personer på lunchmöte hemma bland alla flyttkartonger och i princip hela köket är nerpackat. Då blev denna smidiga färskpastan och tomatsåserna och lite härlig nötfärs, en praktisk och god lösning för mina gäster 😋🌶🍅 Och det gick utmärkt att blanda allt hej vilt 😂😂😂då det är tre vuxna män jag har möte med, då räckte det inte med ett paket pasta och en burk tomatsås, så jag mixade allt tillsammans - men som sagt. Det blev otroligt uppskattat och speciellt med den goda parmesanosten på toppen😉 Jag själv smakade bara av, och åt sedan en avokadosallad istället då jag försöker hitta tillbaka till en för mig personligen bra balans igen. Men fasiken vad BRA dina produkter är att ha i kylen och förrådet @1paolo2 när orken tryter och tiden inte alltid räcker till👌🏽⭐️ Sååå rena och tydliga smaker på allt! Så tack för budet - det UPPSKATTADES enormt mycket"

Men.
1. Varför har man ens möte med lunch hemma mitt i flyttstök.
2. "det är tre vuxna män jag har möte med, då räckte det inte med ett paket pasta och en burk tomatsås" Vad var det mer i tallriken? Någon som ser?
3. "Jag själv smakade bara av, och åt sedan en avokadosallad istället" Duktigt där, Anna.
4. "vad BRA dina produkter är att ha i kylen och förrådet" Jag ser spagetti, köttfärssås, tomater, vitlök, olja, chili. Det har jag alltid hemma i kyl o förråd - utan att få hemleverans av just Paolo.

Bonuskommentaren: Undra om de får hemkörning även när de bor i den VITA herrgården i Suckunge på vischan utanför Märsta.

Och till DIG Anna. Ja, vi vet sen länge exakt vart du ska bo - Du upprepar det så ofta hur hemligt det är att snart vet du väl inte ens själv. Så vi påminner dig. Är inte missunnsam ett dugg, men din attityd är som gjort för självmål

Lunchmöte? 3 karlar? Gangbang?
Citera
2019-04-04, 09:31
Medlem
Citat:
jag hade god lust att svara den som frågat om det är saffran i soppan att " nej detta är Keldas räksoppa på tetrapack som anna pimpat med några räkor och ett blad.

https://postimg.cc/0zN016xb

Ser inga kommentarer alls till bilden. 😈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in