Från Annas insta med Paolos mat (Lite sent omsider men ändå)
https://www.instagram.com/p/BvwD37Elcch/
"Idag har jag nämligen 3 personer på lunchmöte hemma bland alla flyttkartonger och i princip hela köket är nerpackat. Då blev denna smidiga färskpastan och tomatsåserna och lite härlig nötfärs, en praktisk och god lösning för mina gäster 😋🌶🍅 Och det gick utmärkt att blanda allt hej vilt 😂😂😂då det är tre vuxna män jag har möte med, då räckte det inte med ett paket pasta och en burk tomatsås, så jag mixade allt tillsammans - men som sagt. Det blev otroligt uppskattat och speciellt med den goda parmesanosten på toppen😉 Jag själv smakade bara av, och åt sedan en avokadosallad istället då jag försöker hitta tillbaka till en för mig personligen bra balans igen. Men fasiken vad BRA dina produkter är att ha i kylen och förrådet @1paolo2 när orken tryter och tiden inte alltid räcker till👌🏽⭐️ Sååå rena och tydliga smaker på allt! Så tack för budet - det UPPSKATTADES enormt mycket"
Men.
1. Varför har man ens möte med lunch hemma mitt i flyttstök.
2. "det är tre vuxna män jag har möte med, då räckte det inte med ett paket pasta och en burk tomatsås" Vad var det mer i tallriken? Någon som ser?
3. "Jag själv smakade bara av, och åt sedan en avokadosallad istället" Duktigt där, Anna.
4. "vad BRA dina produkter är att ha i kylen och förrådet" Jag ser spagetti, köttfärssås, tomater, vitlök, olja, chili. Det har jag alltid hemma i kyl o förråd - utan att få hemleverans av just Paolo.
Bonuskommentaren: Undra om de får hemkörning även när de bor i den VITA herrgården i Suckunge på vischan utanför Märsta.
Och till DIG Anna. Ja, vi vet sen länge exakt vart du ska bo - Du upprepar det så ofta hur hemligt det är att snart vet du väl inte ens själv. Så vi påminner dig. Är inte missunnsam ett dugg, men din attityd är som gjort för självmål