2019-04-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Från beskrivningen på "herrgården"

"Vardagsrummets innerlångvägg består av vitmålat tegel med en öppen spis med braskassett i mitten."
Såg nu under beskrivningen. 😶
Märklig mäklare.. den borde stå med under faktadelen "uppvärmning om den braskasetten nu är användbar vilket ju är en väsentlig värmekälla. Nåja, det kommer visa sig om det bara var en charmig detalj i inredningen lr inte.
Med tanke på arga snickarnbesöket så ser jag hur de har svalt och litat på allt mäklaren broderat ut om huset så de skippade den lilla detaljen med besiktning. Ingen av dom hade väl begripit vad besiktningsmannen pratat om. Ja, säkert onödiga pengar!
Citera
2019-04-03, 12:50
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Varför kallar ni henne tunnan? Hon har väl lyckats gå ner i vikt?

Nej, hon är lika djävla smällfet som vanligt🐷
Tog inte många månader för henne att sabba det.
Citera
2019-04-03, 13:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Nej, hon är lika djävla smällfet som vanligt🐷
Tog inte många månader för henne att sabba det.
Nej, det är hon väl inte även om hon ökat i vikt sedan tävlingen.

Det är en utopi att tro att människor skall hålla sig på svältkost och dygnet runt träning. Så i princip alla som går ner så drastiskt går också upp igen -- de flesta mer än de gick ner så lyckas hon hålla sig utan att gå upp till det hon vägde innan så har hon lyckats bra.
Det får man ge henne även om det finns mycket annat att ha synpunkter på.
Citera
2019-04-03, 13:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
En flytt är tufft, både för kroppen och för psyket. Man behöver inte gå längre än till sig själv när man har flyttat. När alla kartonger är inne i det nya boendet så tänker man "jag ska ALDRIG flytta igen!" just för att det är så tufft på alla plan.
Att sedan göra denna mastodontflytt med en hel familj inför öppen ridå lär fresta på ett redan prövat psyke. Har man inte flyttat på 20 år så överväldigas man av all skit och jobb, och både kropp och knopp har hunnit glömma av hur tufft det var. Men jag kan ge mig fan på att det första som kommer upp är vitt porslinspynt (djururnorna?) och en överpimpad lampa i ett stooooort fönster som hon lägger ut på Insta och förkunnar att flytten är klar och de är sååååå hemma, för utseendet är ju viktigast!
Nej men att få fram något som får en att känna sig hemma är viktigast.
Jag flyttade själv efter nästan trettio år i samma hus --- det är viktigt att få ta med sig saker som förknippas med hemma.

Där är hon väl som alla andra.
Citera
2019-04-03, 13:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nä, gubben har cyklat till jobbet i ur och skur och dessutom är han faktiskt väktare och inget annat.
Väktare sköter knappast personskydd på kungliga evangemang. Så nej, har än nog inte "bara" väktare.
Citera
2019-04-03, 16:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Väktare sköter knappast personskydd på kungliga evangemang. Så nej, har än nog inte "bara" väktare.

Ja precis, han hade väl någon slags egen firma som säkerhetskonsult också tidigare har jag för mig.
Citera
2019-04-03, 16:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Då gör han väl som de andra kriminella som han ser upp till.....kör utan lapp. Det går ju det också. Ett tag i alla fall.
Tror faktiskt inte att hans huvud räcker till att klara teorin.

Hmm, jag funderar om hans huvud ens räcker upp i ratthöjd,
han är ju så liten,pysen.
För att inte tala om pedalerna, de får väl handikappanpassa en bil
åt lilleman med sittkudde och pedaler som styrs med handspakar.

Annars får mamsen köra runt lilleman när han ska på rånarturne.
Medan han snor en jacka, sitter Tunnan i bilen med motorn igång,
redo att köra iväg med skrikande däck.
Efter att ha sett Annas sjuka prat på Instagram kan jag enkelt
föreställa mig Annas nöjt skrattande när Lilleman kommer tillbaka
med ett märkesplagg i näven, så att han kan posa på instagram med
lite nya kläder, lite sådär fjunig nörd svenne gangsta style, you know what I mean.
Senast redigerad av cece123 2019-04-03 kl. 17:02.
Citera
2019-04-03, 17:02
Medlem
colberttts avatar
Varit på väg till ett par vänner. Såg då av en händelse att Tunnan var live. Nu flera timmar senare går jag in på Instagram och ser att hon återigen (fortfarande?) är live. Wtf?

Fick en screenshot på hennes ofiltrerade ansikte #nofilter Öppna länk på eget ansvar. Ledsen att jag maskat mig själv, men en måste vara försiktig när det gäller Tunnan - annars blir en blockad!
https://minfil.com/d5Z2j0Y3m0/15B3BD...D4A351C3F_jpeg
Citera
2019-04-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Varit på väg till ett par vänner. Såg då av en händelse att Tunnan var live. Nu flera timmar senare går jag in på Instagram och ser att hon återigen (fortfarande?) är live. Wtf?

Fick en screenshot på hennes ofiltrerade ansikte #nofilter Öppna länk på eget ansvar. Ledsen att jag maskat mig själv, men en måste vara försiktig när det gäller Tunnan - annars blir en blockad!

Liknar Michael Jackson rätt så mycket.
Citera
2019-04-03, 17:40
Medlem
Rimberts avatar
Förlåt om jag kanske är lite inaktuell, men har Anna helt slutat manifestera sig på Periscope?
Minns jag hade många goda skratt åt hennes livesändningar där.
Det var tider det...
Man kunde se henne arbeta i det ångande köket där för att förbereda maten, innan den vackra dukningen.
Detta är ett exempel: https://www.youtube.com/watch?v=wXzrr5xAjoQ
I med pulversåsen bara...
Denna är ganska rolig också. Men se till att ha ätit innan: https://www.youtube.com/watch?v=whzD_c3Ht80
Det finns ett talesätt om att sminka en gris, så blir den ändå en gris...
Hon är underhållande på sitt sätt...
"Man säger inte så till en människa som har en död mamma".
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-03 kl. 18:31.
Citera
2019-04-03, 18:27
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt

Jag ligger hemma och hade tid att titta på hennes evighetslånga live . Helt otroligt.
Hon pratar, pratar och pratar. Hon pratar så mycket att hon säger emot sig själv flera gånger under samma live.
Hon är ”sönderstressad”, är yr, mår illa, har ont i knät... yada yada yada... och ber om hjälp med att diagnosticera vad det vara.
Hon pratar om att i nya boendet kan hon gå naken om hon vill och hoppas att ingen granne kommer förbi och vill låna ägg. ”Well here I am with my boobs” - följt av hennes hästgnägg!
Hon använder stor del av ena timmen (då hon sitter ute) till att lyssna på vad de som går förbi på gatan pratar om och gör sig rolig på deras bekostnad.
Vanessa kommer hem och då är det dax för puss puss puss och bebis-språk.
Hela tiden med koll för att vara säker på att det syns på liven.
Dessutom historier om barn som plötsligt står i deras vardagsrum och letar efter en boll till ekorrar som kommit in (som hon inte kommer ihåg hur de fick ut).
ALLA som haft en livrädd ekorre inomhus kommer ihåg hur man fick ut den!!
Att lyssna på hennes ältande under flera timmar gör mig ännu mer övertygad om att hon är skadad på något sätt. Det känns inte friskt!!
Citera
2019-04-03, 18:38
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag ligger hemma och hade tid att titta på hennes evighetslånga live . Helt otroligt.
Hon pratar, pratar och pratar. Hon pratar så mycket att hon säger emot sig själv flera gånger under samma live.
Hon är ”sönderstressad”, är yr, mår illa, har ont i knät... yada yada yada... och ber om hjälp med att diagnosticera vad det vara.
Hon pratar om att i nya boendet kan hon gå naken om hon vill och hoppas att ingen granne kommer förbi och vill låna ägg. ”Well here I am with my boobs” - följt av hennes hästgnägg!
Hon använder stor del av ena timmen (då hon sitter ute) till att lyssna på vad de som går förbi på gatan pratar om och gör sig rolig på deras bekostnad.
Vanessa kommer hem och då är det dax för puss puss puss och bebis-språk.
Hela tiden med koll för att vara säker på att det syns på liven.
Dessutom historier om barn som plötsligt står i deras vardagsrum och letar efter en boll till ekorrar som kommit in (som hon inte kommer ihåg hur de fick ut).
ALLA som haft en livrädd ekorre inomhus kommer ihåg hur man fick ut den!!
Att lyssna på hennes ältande under flera timmar gör mig ännu mer övertygad om att hon är skadad på något sätt. Det känns inte friskt!!

Nej, helt friskt är det ju inte.
Man får ta det för vad det är - en stunds grotesk underhållning, om man gillar sådant.
Det är väl samma fenomen som att många sitter klistrade framför dumburken när Ullared sänds.
Folk vill skratta åt värre idioter än dem själva.
Titts på den dummerjönsen, säger de alla och pekar på varandra.
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-03 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in