Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-09, 00:20
Medlem
Nu verkar det som om spekulationerna har gått i stå och allt bara tuggas fram och tillbaka. Anna HAR inte gått upp i vikt. Hon har inte skilt sig. Hon har inte flyttat. Hon deltar inte i några program. Vad finns att skvallra eller tycka illa om? Hon är intressant som ett fenomen, varför tror hon själv att hon är intressant? Men i övrigt, vad finns att säga mer?
Citera
2018-05-09, 05:58
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Nu verkar det som om spekulationerna har gått i stå och allt bara tuggas fram och tillbaka. Anna HAR inte gått upp i vikt. Hon har inte skilt sig. Hon har inte flyttat. Hon deltar inte i några program. Vad finns att skvallra eller tycka illa om? Hon är intressant som ett fenomen, varför tror hon själv att hon är intressant? Men i övrigt, vad finns att säga mer?
Gått upp i vikt har hon absolut gjort
Citera
2018-05-09, 08:17
Medlem
Är du synskadad, tunnan har gått upp i vikt och kämpar på med sina promenade tre ggr/ dag och övrig tid svullar hon i MOS, skilsmässa...det är kanske inte aktuellt men att hon är ledsen för R snedteg det är fakta, hennes kriminella barn F och A orsakar många problem det är fakta , skulder hos KFM det är fakta
Citera
2018-05-09, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Har sparat det här till rätt tillfälle.
Vanessa fyller år idag och hennes mamma lägger ut en bikinibild av sin 16-åring. 🙄

Bookens snart 30-åriga arbetslösa lazy dotter la ut det här på sitt instagram för någon månad sedan

https://minfil.com/6bk6xfedb2/IMG_3586.PNG

https://minfil.com/F7k0x5edb0/IMG_3588.PNG

Den här familjen har någon form av störning och jag hoppas att Vanessa klarar sig undan

Så äckliga inlägg, jag finner inte ord. Är det sådant hon sysslar med på dagarna, den snart 30-åriga lazy gökungen?
Citera
2018-05-09, 11:26
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Så äckliga inlägg, jag finner inte ord. Är det sådant hon sysslar med på dagarna, den snart 30-åriga lazy gökungen?

Hennes instastory (på Vanessas födelsedag) innehöll ett avsnitt då hon smekte sin kompis bröst. Sedan lutade hon sig tillbaka i solstolen och sa "Nu ska du känna på på mina".
Annas kladdande och fixering vid sina "girlisar" 🤢 har tydligen påverkat Lazy F. Litet sorgligt är det, tycker jag.
Citera
2018-05-09, 12:05
Medlem
Citat:
Hennes instastory (på Vanessas födelsedag) innehöll ett avsnitt då hon smekte sin kompis bröst. Sedan lutade hon sig tillbaka i solstolen och sa "Nu ska du känna på på mina".
Annas kladdande och fixering vid sina "girlisar" 🤢 har tydligen påverkat Lazy F. Litet sorgligt är det, tycker jag.

Någon som vet om Lazy F har något jobb eller om hon ligger i soffan hela dagarna och håller handen med mammsen
Citera
2018-05-09, 12:48
Medlem
Någon som vet om Alexander Erwik Tunnans förra agent har fått sina pengar ännu? Ska det drivas in via kronofogden/rätten?
Citera
2018-05-09, 15:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Eftersom du särskriver jättevacker kan du inte tas på allvar. Skriver du också "en brun hårig sjuk sköterska"?

Anna Book är inte jättevacker, hon skulle kunna se bra ut för sin ålder, men hon har extremt fula tänder, en skitäcklig "solbränna" och för mörkt onaturligt hår.

Anna Book ser ut som en slödderkärring som färgar håret hemma i badkaret.
Typiskt WT från förorten, det intrycket förstärks av att hon ofta bär rosa kläder.

Jag glömde en detalj, ta denna skata och sätt henne i familjens bil, en 16 år gammal skrot-Volvo, då är bilden av en WT-kärring komplett.
Citera
2018-05-09, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Någon som vet om Lazy F har något jobb eller om hon ligger i soffan hela dagarna och håller handen med mammsen

Hålla handen på mamsen verkar det inte vara frågan om... hon verkar hålla händerna på allting annat...men säkert mamsens girlisar också. Denna familj fullständigt sexfixerade och perverterade. Men inte konstigt med en mor som tillstått att hon är nymfoman och tillbringar timmavis i bingen med och utan män samt kladdar på alla män hon kommer åt.
Citera
2018-05-09, 15:47
Medlem
Citat:

Följa hennes insta kan inte vara någon sinekur. Snacka om att du offrar dig och "tar en för laget". Tack för det. Lazy F vill väl skaffa sig en egen profil på sociala medier.....kan hon inte slå sig in i paritet med Bianca Ingrosso får man satsa på sex och snusk....det går alltid hem...har gjort i alla tider. Hennes karriärväg är spikrak.
Citera
2018-05-09, 16:15
Medlem
lite skärmdumpar från Annas insta o visst fan har hon gått upp i vikt

https://minfil.com/Leddy5efb3/E94C87C1-226D-4F92-BF75-459E50898F28.png

https://minfil.com/M9d0y9e9b2/B0778A78-55A1-4A80-A643-90F9E7DDBF06.png

https://minfil.com/N3d7yfe8b0/DE859FE1-5229-43F2-B580-CFE270462AEC.png
Citera
2018-05-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag glömde en detalj, ta denna skata och sätt henne i familjens bil, en 16 år gammal skrot-Volvo, då är bilden av en WT-kärring komplett.
Utöver särskrivningen använde vederbörande även ordet ”utav” vilket inte ens är ett existerande ord, men viktigare än så - AB använder det själv i stort sett oavbrutet, i alla inlägg. Just sayin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in