Citat:
Ursprungligen postat av
MagicadH
Har läst om två personer här som vid ett tillfälle var varit ute på spaning (den andra spanade på hennes hus). Väldigt lite handlar annars om att folk träffat henne irl.
Så jag tror inte Flashback är anledningen att hon inte vågar gå ut. Men om man bantar ned sig i teve och sitter i alla soffor och berättar först om sitt nya smala jag och sedan om hur hälsa och träning är så viktigt är det klart en nesa att sedan ingen komma i alla sina nya kläder och kunna visa upp sig längre. Så sociala fobin och rädslan försvinner troligen i takt med kilona.
Tror faktiskt alla har förståelse för att man kan gå upp, speciellt efter en sånt stor viktnedgång på så kort tid. Men det är ju sättet hon försöker dölja det på som blir så patetiskt.
"Jag går upp för att jag äter för lite. Jag har ingen matlust. buhuhuhu" Filter och polotröjor till förbannelse och en attityd som blockar bara för att man råkar snudda vid nåt nån skrivit på FB.
Anna sköter helt enkelt motgångar på ett väldigt märkligt sätt som gör det näst intill omöjligt att känna empati för henne. Med en ärligare, mindre egocentrisk och ödmjukare ton skulle såväl den här tråden som elaka tungor ebba ut.