2019-05-10, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det inte en cateringfirma då? Sådana kan ta med sig blommor som extra tjänst när de åker ut med maten/fikat/tårtan. Dvs man köper alltså blommorna via dem.

Nä, det var nån produkt. "Äntligen har den kommit" var texten + en massa om hur de tagit med en bukett till Vanessa. Tyvärr minns jag inte exakt vad det var.
Kan va så att Anna bett dem köpa en på väg dit eftersom Anna har en bit till närmaste affär och kanske missat det där med en personlig blomma. På IG story blir just storyn lite annan. Hahaa
Citera
2019-05-10, 15:38
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Nä, det var nån produkt. "Äntligen har den kommit" var texten + en massa om hur de tagit med en bukett till Vanessa. Tyvärr minns jag inte exakt vad det var.
Kan va så att Anna bett dem köpa en på väg dit eftersom Anna har en bit till närmaste affär och kanske missat det där med en personlig blomma. På IG story blir just storyn lite annan. Hahaa

Det var en grill.
Citera
2019-05-10, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det var en grill.
Ah, ännu mer idiotiskt då att de skulle ta med en blomma. Vem gör så utan att få nåt tillbaka. eller vill de inte hamna på Annas svartlista. Hon har ju trots allt 60.000 följare.
Citera
2019-05-10, 15:58
Medlem
Jag frågade mina tre barn, 30 - 40 år gamla, om de kände till artisten Anna Book.
Ingen av dem kunde dra sig till minnes någon artist med det namnet, men den äldsta dottern nämnde Carola som en av hennes idoler under uppväxten.

Mellansonen bara skakade på huvudet och frågade om han borde känna till en artist med namnet Anna Book?
Jag sjöng lite på refrängen till hennes hitlåt A B C... varvid han frågade, - skojar du? Inte kan man väl få en hit med en så simpel textrefräng? (jag höll med).

Den yngste sonen däremot, han som har en master i musikhistoria, visste direkt vem hon var, och sken upp i hela ansiktet och utbrast;
- Jaaa, det var henne vi fick med i en cover som häcklade de sämsta texterna i svensk musikhistoria
Senast redigerad av SagtVar 2019-05-10 kl. 16:33.
Citera
2019-05-10, 16:36
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ha Ha Ha.!!!! Nu kunde hon inte hålla sig hon bara MÅSTE kommentera.
Men det är bra att hon läser här, då kanske hon också kan bli litet svettig i pannan när det gäller ”välmenande info till grannarna om familjen Book Toledano”.
Och Anna, för tydlighetens skull, det är inte närheten till busshållplatsen som diskuterats - det är bussens turtäthet, bytet till pendeln i Märsta (som btw inte går 24/7 som du påstår) som inte verkar så bra.

Tror inte ens hon har tänkt på att bussarna går så ofta , för jag kan inte tro att hon kommer att stå och vänta på någon buss i Märsta centrum för att pendeln var sen och hon inte hann med bytet . Hon kommer att ta bilen till alla möten , så hon behöver inte bry sig .
https://bloggbevakning.se/category/anna-book/
Citera
2019-05-10, 17:01
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Inredningsfirman som ska göra det "så personligt" hos dem hade också med en present. Är det så de ser att de får extra bonus. "Vi tar betalt av Toledano för våra tjänster, är särskilt trevliga och ger henne nåt så hon taggar oss. Hon har ju trots allt 60.000 följare även om mer än hälften är fejk".

Det där är nog en sån grej man ger till alla. Folk älskar ju allt som är gratis men få fattar att det redan är inräknat i fakturan.
Citera
2019-05-10, 17:08
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tror inte ens hon har tänkt på att bussarna går så ofta , för jag kan inte tro att hon kommer att stå och vänta på någon buss i Märsta centrum för att pendeln var sen och hon inte hann med bytet . Hon kommer att ta bilen till alla möten , så hon behöver inte bry sig .
Jag skiter faktiskt vad HON gör och inte gör.
Hon har två barn som är beroende av pendel/buss. Snoppviftarn Antonio ensam sent på Märsta station är inte något som känns bra. Inte för Vanessa heller.
Citera
2019-05-10, 18:26
Medlem
Dottern Vanessas tänder! Är de äkta ? För de ser ut som mamma bokens köpta hästgaddar!
Citera
2019-05-10, 19:03
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Jag frågade mina tre barn, 30 - 40 år gamla, om de kände till artisten Anna Book.
Ingen av dem kunde dra sig till minnes någon artist med det namnet, men den äldsta dottern nämnde Carola som en av hennes idoler under uppväxten.

Mellansonen bara skakade på huvudet och frågade om han borde känna till en artist med namnet Anna Book?
Jag sjöng lite på refrängen till hennes hitlåt A B C... varvid han frågade, - skojar du? Inte kan man väl få en hit med en så simpel textrefräng? (jag höll med).

Den yngste sonen däremot, han som har en master i musikhistoria, visste direkt vem hon var, och sken upp i hela ansiktet och utbrast;
- Jaaa, det var henne vi fick med i en cover som häcklade de sämsta texterna i svensk musikhistoria
Jag är 40 och Anna Book var jättestor när jag var liten, ABC rullande på skoldiscon och vi kollade på Solstollarna
Citera
2019-05-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Dottern Vanessas tänder! Är de äkta ? För de ser ut som mamma bokens köpta hästgaddar!

Låt Vanessa vara ifred! Håll dig till den magnifika mamman istället.
Citera
2019-05-10, 20:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

😂😂😂😂 Det bästa som jag missat hittills är när Anna ringar in Sigtuna
på sin Mobil och lägger upp det, tack för länken ! 😀
Min mobil brukar placera mig lite varstans i Stockholm,
fastän jag inte är ens i närheten, så hennes mobil bevisar ingenting...
Hon är verkligen korkad...

Bara att gratulera Anna till ett nytt jobb 24/7 ...
Att sitta och blocka,korrigera, spela in,liva om just att
hon faktiskt inte bor i Märsta.. är MYCKET,MYCKET viktigt.
Att likställa med ett riktigt jobb,ja, eh åtminstone med ett anpassat jobb..

Uppenbart är att Anna har stora svårigheter att prioritera rätt..
Jag tror nog att sonen behöver mer mammatid än att
Annas följare på liven behöver henne.
Sist var det tydligen mer meningsfullt att liva om hennes gamla trosor
än att sitta och snacka med sonen...
Citera
2019-05-10, 20:25
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Låt Vanessa vara ifred! Håll dig till den magnifika mamman istället.
... hon ska absolut lämnas ifred... ett år till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in