2019-04-03, 18:40
Medlem
moralhoras avatar
Jag har aldrig sett på hennes "live-shower", men vad får hon exakt ut av att hålla låda i timmar? Är det reklamavbrott så att hon åtminstone drar in lite pengar i kassan eller handlar det helt om att göda hennes ego?
Citera
2019-04-03, 18:51
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag ligger hemma och hade tid att titta på hennes evighetslånga live . Helt otroligt.
Hon pratar, pratar och pratar. Hon pratar så mycket att hon säger emot sig själv flera gånger under samma live.
Hon är ”sönderstressad”, är yr, mår illa, har ont i knät... yada yada yada... och ber om hjälp med att diagnosticera vad det vara.
Hon pratar om att i nya boendet kan hon gå naken om hon vill och hoppas att ingen granne kommer förbi och vill låna ägg. ”Well here I am with my boobs” - följt av hennes hästgnägg!
Hon använder stor del av ena timmen (då hon sitter ute) till att lyssna på vad de som går förbi på gatan pratar om och gör sig rolig på deras bekostnad.
Vanessa kommer hem och då är det dax för puss puss puss och bebis-språk.
Hela tiden med koll för att vara säker på att det syns på liven.
Dessutom historier om barn som plötsligt står i deras vardagsrum och letar efter en boll till ekorrar som kommit in (som hon inte kommer ihåg hur de fick ut).
ALLA som haft en livrädd ekorre inomhus kommer ihåg hur man fick ut den!!
Att lyssna på hennes ältande under flera timmar gör mig ännu mer övertygad om att hon är skadad på något sätt. Det känns inte friskt!!

Så det var alltså en och samma live, som då måste ha pågått i flera timmar?! Detta är ju helt sinnessjukt. Hur fan försörjer sig människan?! Intressant att se att följarantalet fortsätter att sjunka på hennes IG. Blockerade användare? Haha.
Citera
2019-04-03, 19:15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Så det var alltså en och samma live, som då måste ha pågått i flera timmar?! Detta är ju helt sinnessjukt. Hur fan försörjer sig människan?! Intressant att se att följarantalet fortsätter att sjunka på hennes IG. Blockerade användare? Haha.
Det lär vara Halmpyntet som står för fiolerna i den familjen. Gissar att Halmpyntet fått ett fett förskott på arvet. Tunnan lär ju ha mycket små inkomster, hon har väl inte gjort något normalt inkomstbringade på länge.
Citera
2019-04-03, 19:18
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det lär vara Halmpyntet som står för fiolerna i den familjen. Gissar att Halmpyntet fått ett fett förskott på arvet. Tunnan lär ju ha mycket små inkomster, hon har väl inte gjort något normalt inkomstbringade på länge.
Ja, Halmpyntet lär jobba arslet av sig för att försörja Hennes Godhet.
Till hans försvar kan man kanske anföra att han hellre är på arbetet än hemma...
Har läst att sådana som Tunnan kan få så mycket som 30 000 för att förnedra sig i program som Fånarna på Fortet. Men det är ju bara tillfälliga inkomster.
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-03 kl. 19:21.
Citera
2019-04-03, 19:22
Medlem
Internethuliganens avatar
Är jag inte helt blind så finns det en gödselbrunn 800 meter söder om herrgården
Kan tänka mig doften när det är 30 plusgrader och vinden ligger på.
Blir nog en intressant bismak på bag-in-box vinet på altanen....
Citera
2019-04-03, 19:34
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Är jag inte helt blind så finns det en gödselbrunn 800 meter söder om herrgården
Kan tänka mig doften när det är 30 plusgrader och vinden ligger på.
Blir nog en intressant bismak på bag-in-box vinet på altanen....

De får kanske bygga ett vindskydd, för inte ens Tunnan är väl så bred, så hon går att använda som ett rejält vindskydd.
Citera
2019-04-03, 19:50
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, Halmpyntet lär jobba arslet av sig för att försörja Hennes Godhet.
Till hans försvar kan man kanske anföra att han hellre är på arbetet än hemma...
Har läst att sådana som Tunnan kan få så mycket som 30 000 för att förnedra sig i program som Fånarna på Fortet. Men det är ju bara tillfälliga inkomster.
Ja 30.000 kr är faktiskt inte särskilt mycket pengar. Fånarna på fortet är väl dessutom en flerdagarsinspelning. Men Tunnan lär inte få in detta varje månad, lååångt därifrån.
Citera
2019-04-03, 19:54
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Hon kör en timme sedan måste hon starta om igen så kör hon en timme och sedan startar hon om igen osv
Citera
2019-04-03, 20:02
Medlem
Jaha nu är Tunnan sönderstressad och utbränd av flytten, denna flytt är ett projekt lika invecklat som landstingen i Normandi.På fyra timmar packar jag lugnt ner ett kök i lådor. Ers Hemskhet lade fyra på att babbla trams om hur besvärligt allt är. Efter smekmånaden i nya huset kommer eländet att torna upp sig och vi får läsa krigsrubrik Anna Book hatar sitt hus. Tror sannolikheten att de blivit blåsta är stor, kåken är köpt och rustad i spekulationssyfte så fort och så billigt som möjligt strålande tider väntar löjliga familjen.
Citera
2019-04-03, 20:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha nu är Tunnan sönderstressad och utbränd av flytten, denna flytt är ett projekt lika invecklat som landstingen i Normandi.På fyra timmar packar jag lugnt ner ett kök i lådor. Ers Hemskhet lade fyra på att babbla trams om hur besvärligt allt är. Efter smekmånaden i nya huset kommer eländet att torna upp sig och vi får läsa krigsrubrik Anna Book hatar sitt hus. Tror sannolikheten att de blivit blåsta är stor, kåken är köpt och rustad i spekulationssyfte så fort och så billigt som möjligt strålande tider väntar löjliga familjen.

Anna blir uppenbarligen utbränd av allt livande, det tar på krafterna att tänka
och prata SAMTIDIGT.Hjärnan brinner för den går på högvarv.

Förr i tiden hamnade personer som satt och pratade med sig själv
på mentalsjukhus,nu brukar dessa människor få bo kvar hemma.
Vilken tur att Anna har en skötare..
det ger extra pengar via vård av sjuk person i hemmet.
Citera
2019-04-03, 21:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Problemet är att hon dels inte har så många vänner att prata med och att hon inte har en hobby och därför håller hon sina maratonsändningar varje dag. Förhoppningsvis hittar hon någon hobby nu när de har flyttat på landet.
Citera
2019-04-03, 21:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jag har flyttat några gånger genom livet och jag har dessutom hjälpt till vid rätt många flyttar, och det är liksom inte så avancerat. Jag har dessutom alltid haft fulltidsjobb men ändå klarat av att flytta, utan några bekymmer. Tunnan har inget jobb och har således hela dagarna på sig. Skulle lätt kunnat packa allt i deras lägenhet på en vecka med all den tid hon har, och då skulle hon kunnat ta det lugnt. Om hon gav fan i att sända live massa timmar och fick fart på sitt feta arsle och "girlisarna" så skulle detta varit fixat i ett nafs!

Självklart kommer vi få läsa rubriker som "Anna Book lurad vid husköp" "Anna Book chockad över vattenräkning, elräkning" "Anna Book chockad över att buss 574 inte går var 8:e minut." osv
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna blir uppenbarligen utbränd av allt livande, det tar på krafterna att tänka
och prata SAMTIDIGT.Hjärnan brinner för den går på högvarv.

Förr i tiden hamnade personer som satt och pratade med sig själv
på mentalsjukhus,nu brukar dessa människor få bo kvar hemma.
Vilken tur att Anna har en skötare..
det ger extra pengar via vård av sjuk person i hemmet.
Tror inte Tunnan får några bidrag,för det krävs vanligtvis någon form av motprestation och det klarar inte tunnan. Men om hon tittade runt sig, så borde hon fatta att det inte är det minsta normalt att hålla på på sociala medier som hon gör. Det absolut bästa hon kan göra är att logga ut, totalt, det skulle vara bäst för alla parter, inklusive oss här på Flashback. Denna tråd skulle dö på ett par månader. Problemet är det att Tunnan är hellre känd och avskydd än okänd och neutral.
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Problemet är att hon dels inte har så många vänner att prata med och att hon inte har en hobby och därför håller hon sina maratonsändningar varje dag. Förhoppningsvis hittar hon någon hobby nu när de har flyttat på landet.

Flodis-Tunnan har nog ingen/inga nära vänner tror jag. Få som står ut med såna som Tunnan. Jag har själv haft liknande i min bekantskapskrets och jag har faktiskt avskrivit dem då de bara tar energi och aldrig ger något tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in