Citat:
Ursprungligen postat av
setj
Jaha nu är Tunnan sönderstressad och utbränd av flytten, denna flytt är ett projekt lika invecklat som landstingen i Normandi.På fyra timmar packar jag lugnt ner ett kök i lådor. Ers Hemskhet lade fyra på att babbla trams om hur besvärligt allt är. Efter smekmånaden i nya huset kommer eländet att torna upp sig och vi får läsa krigsrubrik Anna Book hatar sitt hus. Tror sannolikheten att de blivit blåsta är stor, kåken är köpt och rustad i spekulationssyfte så fort och så billigt som möjligt strålande tider väntar löjliga familjen.
Jag har flyttat några gånger genom livet och jag har dessutom hjälpt till vid rätt många flyttar, och det är liksom inte så avancerat. Jag har dessutom alltid haft fulltidsjobb men ändå klarat av att flytta, utan några bekymmer. Tunnan har inget jobb och har således hela dagarna på sig. Skulle lätt kunnat packa allt i deras lägenhet på en vecka med all den tid hon har, och då skulle hon kunnat ta det lugnt. Om hon gav fan i att sända live massa timmar och fick fart på sitt feta arsle och "girlisarna"

så skulle detta varit fixat i ett nafs!
Självklart kommer vi få läsa rubriker som "Anna Book lurad vid husköp" "Anna Book chockad över vattenräkning, elräkning" "Anna Book chockad över att buss 574 inte går var 8:e minut." osv
Citat:
Ursprungligen postat av
cece123
Anna blir uppenbarligen utbränd av allt livande, det tar på krafterna att tänka
och prata SAMTIDIGT.Hjärnan brinner för den går på högvarv.
Förr i tiden hamnade personer som satt och pratade med sig själv
på mentalsjukhus,nu brukar dessa människor få bo kvar hemma.
Vilken tur att Anna har en skötare..
det ger extra pengar via vård av sjuk person i hemmet.
Tror inte Tunnan får några bidrag,för det krävs vanligtvis någon form av motprestation och det klarar inte tunnan. Men om hon tittade runt sig, så borde hon fatta att det inte är det minsta normalt att hålla på på sociala medier som hon gör. Det absolut bästa hon kan göra är att logga ut, totalt, det skulle vara bäst för alla parter, inklusive oss här på Flashback. Denna tråd skulle dö på ett par månader. Problemet är det att Tunnan är hellre känd och avskydd än okänd och neutral.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Problemet är att hon dels inte har så många vänner att prata med och att hon inte har en hobby och därför håller hon sina maratonsändningar varje dag. Förhoppningsvis hittar hon någon hobby nu när de har flyttat på landet.
Flodis-Tunnan har nog ingen/inga nära vänner tror jag. Få som står ut med såna som Tunnan. Jag har själv haft liknande i min bekantskapskrets och jag har faktiskt avskrivit dem då de bara tar energi och aldrig ger något tillbaka.