2019-03-03, 17:39
Medlem
Luftiss avatar
Heeelt oväntat att han skulle gilla Candy People's vingummin. Heeelt osponsrat också, med tanke på att han haft ungefär sjuttioelva betalda samarbeten med dem tidigare. Hela han luktar unket. Ingenting är på riktigt.
Citera
2019-03-12, 08:46
Medlem
En riktig jävla PK-08:a som älskar mångkultur men som bara umgås med svennar.
Citera
2019-03-12, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackmatt

Johans fru är mulatt och på instagram ser du att han umgås med svärfarsan som är en riktig 100% amerikat neger.
https://www.instagram.com/p/BuOKApuhvPC/
Citera
2019-03-12, 11:13
Medlem
evenes avatar
Tycker han verkar as skön. Han gör de smarta sakerna som ingen annan gör för att dra in pengar, inte konstigt att han får prova 500 kronors chips och dyra champagner.
Citera
2019-03-13, 09:57
Medlem
EnSjukJaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackmatt

Han kommer från Uppsala?
Citera
2019-03-22, 08:42
Medlem
0ldMans avatar
Drar han verkligen in så mycket pengar på Ytube som han spenderar? Han verkar gilla dyra prylar och reser en hel del också.
Citera
2019-03-24, 17:59
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Drar han verkligen in så mycket pengar på Ytube som han spenderar? Han verkar gilla dyra prylar och reser en hel del också.

Det är samarbetena som ger cash. Du vet, när han står där och himlar med ögonen åt Zetas skitprodukter och förklarar dem himmelska. Sen skriver han en faktura på hundra bloss och går vidare.
Citera
2019-03-24, 23:34
Medlem
Matgeek som tjatat så jävla mycket om att köpa svenskt och svenskt kött. I hans video på NK saluhall så säger Matgeek att det är dåligt att bara köpa svenskt, enbart för att hålla med kocken som säger att svenskt nötkött inte är så bra Helt sinnessjukt hur lätt denna man säljer ut.
Citera
2019-03-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
Matgeek som tjatat så jävla mycket om att köpa svenskt och svenskt kött. I hans video på NK saluhall så säger Matgeek att det är dåligt att bara köpa svenskt, enbart för att hålla med kocken som säger att svenskt nötkött inte är så bra Helt sinnessjukt hur lätt denna man säljer ut.

Jag tänkte också på det

"Köp svenskt kött- bättre djurhållning och bibehåller öppna landskap"
"Svenskt kött är svingott"

Sedan står han och nickar i saluhallen när den andre säger att svenskt kött inte är någon hit.

Johan vänder kappan efter vinden, snabbare än Schyman sveper en flaska rött.
Citera
2019-03-29, 22:46
Medlem
Luftiss avatar
Ganska kul att han uppenbarligen läser den här tråden regelbundet (hej Johan) och kände sig nödgad att klargöra att han och kamerabögen inte ligger med varandra. "Vi jobbar faktiskt bara ihop"

Sen ser man i Jureskog-avsnittet hur de sitter och äter samma hamburgare och dricker från samma sugrör, som nån jävla Lady&Lufsen-referens. Har tidigare inte tagit så allvarligt på att de skulle vuxenkramas på regelbunden basis, men nu börjar t o m jag undra.
Citera
2019-03-30, 09:37
Medlem
Haha, vad fan är det här för snubbe!
Hittade honom nu via ströläsning bland skvallret. Har endast kikat bitvis på saluhalls-klippet. Där framstår han som exalterad och nyfiken men något imbicill. Kameramannen gör det inte bättre som följer honom på ett sätt som för mig får honom att framstå som infantil.
Känns inte som att han vet vad han pratar om heller. Svänger ihop lite saker och chansar på att inte bli synad.

Dock verkade han hygglig men jag skulle förmodligen filtrera mycket av snacket om jag behövde lyssna på honom. En sån där person som man artigt lyssnar på för att man inte vill ta bort den naiva glädjen som ändå utsrålas.
Citera
2019-03-30, 17:42
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Ganska kul att han uppenbarligen läser den här tråden regelbundet (hej Johan) och kände sig nödgad att klargöra att han och kamerabögen inte ligger med varandra. "Vi jobbar faktiskt bara ihop"

Sen ser man i Jureskog-avsnittet hur de sitter och äter samma hamburgare och dricker från samma sugrör, som nån jävla Lady&Lufsen-referens. Har tidigare inte tagit så allvarligt på att de skulle vuxenkramas på regelbunden basis, men nu börjar t o m jag undra.

I vilket klipp säger han att de inte ligger med varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in