2019-02-23, 11:54
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Håller med, jävligt tråkigt att han mest äter ramen och att man inte får se så särskilt mycket av maten innan den äts upp.

Håller vidare med om att han säljer ut sig för mycket för min smak men gött för honom, drar in mycket kulor.

Dessa teorier om att han skulle ligga med sin kameraman är ju bara löjligt då det inte baseras på mer än att en säng är obäddad!? Synd att det är så svårt för många att hålla sig objektiva och att de inte har bättre för sig än att fantisera & ventilera ut bögteorier mellan två medelålders män.
Andreas är knappast medelålders. Han är väl inte ens 30 har jag för mig.
Han verkar vara en avsevärt skönare människa än prylgeek dessutom.
Citera
2019-02-26, 18:03
Medlem
Bobo1337os avatar
Jag skulle behöva hjälp att hitta ett specifikt youtubeklipp med "Matgeek" där bl.a. pratar om hur otroligt smidigt det är med inrikesflyg och att bara kunna sticka iväg över en helg och uppmanar sina följare att göra det samma. Han har själv precis sagt att han aldrig sagt detta. Vill minnas att han satt i sin bil och snackade om det, klippet skulle vara ca 2-3 år gammalt. Någon som har koll?
Senast redigerad av Bobo1337o 2019-02-26 kl. 18:09.
Citera
2019-02-26, 21:09
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobo1337o
Jag skulle behöva hjälp att hitta ett specifikt youtubeklipp med "Matgeek" där bl.a. pratar om hur otroligt smidigt det är med inrikesflyg och att bara kunna sticka iväg över en helg och uppmanar sina följare att göra det samma. Han har själv precis sagt att han aldrig sagt detta. Vill minnas att han satt i sin bil och snackade om det, klippet skulle vara ca 2-3 år gammalt. Någon som har koll?

Du menar inte när han och kamerabögen flög till Bryssel över dagen? Då var det mycket sånt snack.
Citera
2019-02-26, 22:21
Medlem
Bobo1337os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Du menar inte när han och kamerabögen flög till Bryssel över dagen? Då var det mycket sånt snack.

Hmm ja det låter väldigt bekant! Jag får försöka gräva lite till men om någon skulle hitta får ni gärna posta.
Citera
2019-02-26, 22:38
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobo1337o
Hmm ja det låter väldigt bekant! Jag får försöka gräva lite till men om någon skulle hitta får ni gärna posta.

https://www.youtube.com/watch?v=z5Fr0NR8r5w
Citera
2019-02-27, 17:20
Medlem
Bobo1337os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
https://www.youtube.com/watch?v=z5Fr0NR8r5w

Tack, var dock inte det klippet tydligen där han uppmanar till mer flygande.
Citera
2019-02-28, 17:58
Medlem
Kadodis avatar
Kamera andreas måste vara gay va?
Citera
2019-03-01, 00:09
Medlem
Du får väl be om en dejt via e-post.
Citera
2019-03-01, 05:51
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Kamera andreas måste vara gay va?

Skulle gissa på det. tror även matgeek har nån lite förkärlek för snoppar så jag gissar att dom har gjort mer än att sova i samma rum
Citera
2019-03-01, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Skulle gissa på det. tror även matgeek har nån lite förkärlek för snoppar så jag gissar att dom har gjort mer än att sova i samma rum

Baserar du det på något mer konkret än dina sexfantasier?
Citera
2019-03-01, 16:04
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro74
Baserar du det på något mer konkret än dina sexfantasier?

Det önskade du va
Citera
2019-03-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Det önskade du va

Önskade? Du får givetvis ha vilka sexuella fantasier du vill, men det är ju inte skvaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in