Citat:
Ursprungligen postat av
beyondantares
Kroppskakoregott, såvitt jag förstår är det bara Wade som anklagar Michael för att ha försökt ha analsex med honom, och det ska ha hänt bara en gång. Så rövknullarsnacket kan du släppa. Han är anklagad för att ha haft sex med pojkarna på alla sätt utom det som eventuellt kan leda till fysiska komplikationer som kan leda till upptäckt.
Stämmer med vad jag kunnat hitta. Han gjorde allt utom analt. Han försökte med Wade men det gjorde för ont, så då slutade han.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Det blev lite knasigt i texten kanske inte framgick, men jag syftade på de okända som gått ut på sociala medier och försvarat honom. Den tyska familjen, Brett Barns, någon annan modellsnubbe på fejan vars namn jag förträngt, men du kan ju googla själv. Du misstänker alltså att dom som jag nyss rabblat upp fortfarande är ett förnekelse stadium efter Jacksons död och istället bara spelar med i spelet och säger "ja, min röv var han då inte in i alla fall!"?
Det kan vara förnekelsestadiet eller att de inte vill hänga ut sig själva. De som berättar får utstå dödhot och en massa hat, fans som nagelfar dem för att snoka rätt på alla detaljer som kan svärta ner dem. Plus att de åker på stämning av klanen Jackson.
Vad Wade och James har gemensamt, är de är bägge medelålders män med vettiga stöttande fruar, av dokumentären att döma.
Bägge har fått psykbryt med efterföljande terapi och därigenom mental styrka plus insikter.
De har själva blivit pappor och det har fått dem att förstå hur horribelt manipulerade de blev, till att tro sexet med MJ var kärlekshandlingar. När man får egna barn omprövar man sitt tidigare liv, det gör ju de flesta.
De vittnade bägge till MJs fördel så han fick gå fri och fortsätta med fler pojkar, vilket de har dåligt samvete för.
Dessutom har de varandra, James tog kontakt med Wade efter att han kommit ut.