2019-02-15, 20:06
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Det här med att Anna blev tokig och tvångsvädrade (är det ett ord?) lägenheten, vad kommer det ifrån? Är det något hon själv har sagt?

Länka gärna!
Tvångsvädrade. Efter hennes egna utsläpp, eller. Dom lär ju inte vara att leka med. Dessa magoperationer lär ju ha gjort att kärringen har svårt att hålla tätt. Annars så hade ju yngsta dottern bakat gott bröd, och kärringen fick hjärnsläpp, under den sk. magra perioden hon hade, som var ytterst kortvarig.
Citera
2019-02-15, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Det här med att Anna blev tokig och tvångsvädrade (är det ett ord?) lägenheten, vad kommer det ifrån? Är det något hon själv har sagt?

Länka gärna!

Det kommer från en live hon körde på Instagram (jag såg den själv). Är osäker på om den finns avfilmad och länkad i tråden.
Citera
2019-02-15, 20:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Några minuter av Snoppviftarens live igår. Han är lika exhibitionistisk som sin narcissistiska mamma

https://minfil.com/M1l6a6ubb7/D868A5...1AD456A019_MOV

Tycker att han inte bryter lika mycket i detta inlägg.
Pratar man med tillgjord brytning, framstår man som ett IQ befriat
blomkålshuvud och det är för fan bara muppigt med att ha luvan över
huvudet på sig inomhus.
Skulle han vara min son skulle jag ha regler mot det,mina barn skulle inte få
bete sig som värsta WT ungarna.
Citera
2019-02-15, 20:27
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
huvudet på sig inomhus.
Nu kollar jag ju inte överallt där denna populära familj finns. Men hans försök att leka gangster kommer att straffa sej. Han är inget annat än ett blomkålshuvud som du säger. Det huvudet vore ju bra för kärringen att ta del av. Dels skulle hon uppfostra ungen och inte att förglömma, kanske gå ner i vikt. Själv har jag inga barn och har gått ner 42 kilo i vikt. Klarade jag så kan kärringen, som bara tänker på sej själv ,flyter iväg utan att ta något som helst ansvar för sej själv och sin familj.
Citera
2019-02-15, 20:33
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ja du, det undrar vi också, som hänger med i tråden. Kärringen kan ju inte komma med nåt vettigt, som vanligt. Ljug och åter ljug, sen ska det förskönas lite med sanningen och sen ska det ljugas lite igen. Det är bara en liten del av det hela. Bilder på hela familjen som är så kända, dom skrattar folk åt. Själv har jag inte riktigt vågat mej på att filosofera över vart dom ska flytta. Rosengård, Tensta, eventuellt Gottsunda eller Rinkeby.
Hoppas att dom vet vad det kostar att värma upp och underhålla en herrgård. Den lär knappast vara nybyggd och kan ha ett lågt pris av nämnda orsaker. Fint folk ska i vilket fall bo ädelt. På Blocket hade hon en bild på bordets undersida och det var matrester på golvet. Men, om man bor på en herrgård räknar jag med att dom har en husa som håller rent.
Citera
2019-02-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hoppas att dom vet vad det kostar att värma upp och underhålla en herrgård. Den lär knappast vara nybyggd och kan ha ett lågt pris av nämnda orsaker. Fint folk ska i vilket fall bo ädelt. På Blocket hade hon en bild på bordets undersida och det var matrester på golvet. Men, om man bor på en herrgård räknar jag med att dom har en husa som håller rent.

Pernilla Wahlgren har ju städhjälp, spons från Mathem, någon som tar hand om ekonomin, spons på bilar, eget klädmärke, någon som håller i bokningar, eget hus i Spanien (ej att förväxlas med andelslägenhet som ägs av svärfar), egen butik, egen publik- och kritikerrosad föreställning sedan 1½ år osv. Har inte vår stjärna Anna också det..?
När var förresten Anna ute på sin senaste utsålda turné?
Citera
2019-02-15, 21:14
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
huvudet på sig inomhus.

Han måste nog ha luvan uppe ifall det skulle komma en hackspett.

Det ska bli intressant att följa gossens kriminella bana.
Citera
2019-02-15, 21:16
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Det har dom ingen aning om. Det lär komma en del trevliga överraskningar för familjen. Om det nu är ett nybygge, så lär dom upptäcka alla fel som följer med det. Om det är en äldre kåk, så lär det bli ännu fler överraskningar. Kärringens herrgård lär vara vägen till undergången. Hur många av oss gråter över det? Inte jag, som är nöjd med sjukersättning och en billig hyra. Tänker på vad jag handlar och tycker att pengarna räcker väldigt bra. Sen kan jag ju blanda in politik, men det skiter jag i. Så länge mina tänder duger till att tugga med, fast det börjar bli jobbigt, och vill inte se ut som kärringen, så är det okej.
Citera
2019-02-15, 21:27
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det har dom ingen aning om. Det lär komma en del trevliga överraskningar för familjen. Om det nu är ett nybygge, så lär dom upptäcka alla fel som följer med det. Om det är en äldre kåk, så lär det bli ännu fler överraskningar. Kärringens herrgård lär vara vägen till undergången. Hur många av oss gråter över det? Inte jag, som är nöjd med sjukersättning och en billig hyra. Tänker på vad jag handlar och tycker att pengarna räcker väldigt bra. Sen kan jag ju blanda in politik, men det skiter jag i. Så länge mina tänder duger till att tugga med, fast det börjar bli jobbigt, och vill inte se ut som kärringen, så är det okej.
Det finns inga nybyggda herrgårdar. En sådan har anor sen lång tid tillbaka och har ägts av adelsmän samt andra ätter av fin börd. Tror det finns regler för vad som får kallas herrgård och bara uppvärmningen lär gå på toffelhjältens årslön. Om hon sagt att hon ska flytta in i en herrgård borde någon vara glad över att fått den såld. Möjligen om man använder en sådan i kommersiellt syfte kan det kanske gå runt. Jag stör mig som fan på människan att hon kan ljuga så friskt och att det finns journalister på Expressen som köper varje lögn. Jag misstänker att fru Book har flertalet diagnoser alternativt går på frisörens medicin.
Citera
2019-02-15, 21:44
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Det finns inga nybyggda herrgårdar. En sådan har anor sen lång tid tillbaka och har ägts av adelsmän samt andra ätter av fin börd. Tror det finns regler för vad som får kallas herrgård och bara uppvärmningen lär gå på toffelhjältens årslön. Om hon sagt att hon ska flytta in i en herrgård borde någon vara glad över att fått den såld. Möjligen om man använder en sådan i kommersiellt syfte kan det kanske gå runt. Jag stör mig som fan på människan att hon kan ljuga så friskt och att det finns journalister på Expressen som köper varje lögn. Jag misstänker att fru Book har flertalet diagnoser alternativt går på frisörens medicin.
Jag har stört mej länge på rapporteringen om denna kärringen. Vad vinner tidningarna på att publicera en massa skitreportage om henne.
Citera
2019-02-15, 21:45
Medlem
Citat:
Det finns inga nybyggda herrgårdar.
Joho, det gör det visst! Familjen Book-Toledano håller nämligen som bäst på att bygga en!

Citat:
Om hon sagt att hon ska flytta in i en herrgård
Nej. Det var den välartade sonen som glappade bredvid käften i en livesändning.
OM det skulle komma fram att han ljög, så kan man ju fråga sig vad mer han har ljugit om. Stölder? Sexuella övergrepp? Våldtäkt?

Citat:
Jag stör mig som fan på människan att hon kan ljuga så friskt och att det finns journalister på Expressen som köper varje lögn. Jag misstänker att fru Book har flertalet diagnoser alternativt går på frisörens medicin.
Även om jag inte har några höga tankar om Expressen"journalister", så finns det nog en nedre gräns även för dem.
Citera
2019-02-15, 21:57
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Joho, det gör det visst! Familjen Book-Toledano håller nämligen som bäst på att bygga en!

Nej. Det var den välartade sonen som glappade bredvid käften i en livesändning.
OM det skulle komma fram att han ljög, så kan man ju fråga sig vad mer han har ljugit om. Stölder? Sexuella övergrepp? Våldtäkt?

Även om jag inte har några höga tankar om Expressen"journalister", så finns det nog en nedre gräns även för dem.
Grabben har väl hört från sin morsa att dom ska bli herrskapsfolk? Sen tror jag inte att han vet vad en sådan byggnad är.
Jo då. Expressens Aino Oxblod har inga skrupler och präntar ner allt som fru Book säger. Sist var det att hon ägde en stor lyxig villa i Spanien med havsutsikt och faciliteter. Dom bilder jag sett är nåt helt annat och en inhägnad pool som fina familjen får sitta utanför stängslet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in