2019-01-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Barnen snattar väl också men det sa hon förstås inte

En av dom våldtar i alla fall.
Citera
2019-01-26, 23:02
Medlem
trottwells avatar
När Anna Book av professionella skäl, tackade nej till att göra den här showen, då var arrangören tvungen att kalla in en B-kändis istället för världsartisten Book. Book var erbjuden flera miljoner men pengar är inte allt. Så skulle det kunna låta om Anna fick fantisera fritt en stund.

https://www.expressen.se/noje/kronik...tar-las-vegas/
Citera
2019-01-26, 23:41
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
När hon var 6 år? Snattade hon inte bara för några år sedan?
Barnen snattar väl också men det sa hon förstås inte.
I tråden nämns att hon snattat både på NK och Lindex (2010?)men jag tror inte vi har sett strafföreläggande eller dylikt. Jo, Felicia lär ha blivit ertappad
Citera
2019-01-26, 23:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
I tråden nämns att hon snattat både på NK och Lindex (2010?)men jag tror inte vi har sett strafföreläggande eller dylikt. Jo, Felicia lär ha blivit ertappad

Sonen hade stulit en jacka stod det tidigare också i tråden så det verkar som att man har gjort lite fler stöldturnéer än en gång när man var 6 år.Hade hon gjort fler musikturnéer istället hade hon sluppit att stjäla tablettaskar och annat som hon vill ha.
Citera
2019-01-27, 00:04
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Det står att man kan ta tåget till Malaga och till Fuengirola från lägenheten i Spanien. Har de gjort det eller går de bara till Ikea när de semestrar?

Det är ju främst närheten till Ikea som lockar när man skaffar bostad på Solkusten...

Gissar, eller snarare förutsätter, att det är AB själv som hört av sig till tidningen med artikeltipset.

Det som förvånar mig mycket är att maken Roberto står ut med allt; hon går hemma och driver och barnen är ju lite udda de också. Måste vara svårt att få ihop det med endast en lön och barnbidrag dimper ju bara ner för en unge numera. Förvånar mig att han inte tvingar ut henne i arbetslivet så deras ekonomiska situation förbättras - istället för att hon sitter hemma och fabulerar på sociala medier och gör sig ovän med kändisar dagarna i ända.
Citera
2019-01-27, 00:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är ju främst närheten till Ikea som lockar när man skaffar bostad på Solkusten...

Gissar, eller snarare förutsätter, att det är AB själv som hört av sig till tidningen med artikeltipset.

Det som förvånar mig mycket är att maken Roberto står ut med allt; hon går hemma och driver och barnen är ju lite udda de också. Måste vara svårt att få ihop det med endast en lön och barnbidrag dimper ju bara ner för en unge numera. Förvånar mig att han inte tvingar ut henne i arbetslivet så deras ekonomiska situation förbättras - istället för att hon sitter hemma och fabulerar på sociala medier och gör sig ovän med kändisar dagarna i ända.

Jag tror att hon har någon hållhake på honom. Det stod ju tidigare om någon tjej han haft förut. Kanske hände det något i det förhållandet som Anna vet om och när som helst kan avslöja för världen.
Citera
2019-01-27, 00:18
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Jag tror att hon har någon hållhake på honom. Det stod ju tidigare om någon tjej han haft förut. Kanske hände det något i det förhållandet som Anna vet om och när som helst kan avslöja för världen.

Måste vara någon riktigt rejäl jävla hållhake då - typ att han begått massmord eller nåt liknande...
Citera
2019-01-27, 00:20
Citat:

Och vad skulle det ha för betydelse för honom? Han är ju redan längst ned i näringskedjan.
Citera
2019-01-27, 00:37
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Kan finnas flera alternativ, som jag ser det: psykologiska skäl. Han är handlingsförlamad p g a sitt medberoende. Efter 20 års draman med Anna vet han inte av något annat sätt att leva. Ekonomiska skäl. Det finns inte resurser till att bygga upp två separata boenden och stå som försörjare för hela bunten. Barnen.Anna har knutit barnen osunt nära sig, och Roberto skulle inte få träffa dem så mycket. Det kan också vara så att Roberto inte är så smart och går på Annas skryt&myt.
Citera
2019-01-27, 09:34
Medlem
Killthepoors avatar
Hon sa i senaste liven att Roberto även jobbar lite som personlig assistent..
Har han alltså två jobb för att försörja hattrullande tunnan..
Eller menade hon personlig assistent åt henne kanske?
Tror att det skulle behövas annars, även en förvaltare borde sättas in och hålla koll på hennes utlägg för hår och naglar.
Fattar inte hur hon har mage att sitta hemma och tacka nej och ställa in spelningar hit och dit pga att det måste kännas heeeeelt rätt och perfekt.
När nu la familia är så otroligt viktiga för henne så är det verkligen dags att börja dra in pengar till försörjning, jävla latmask.
Citera
2019-01-27, 09:47
Medlem
Lite foton från liven igår och instagram

https://postimg.cc/gallery/2hcvfnejy/
Citera
2019-01-27, 10:22
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Hon sa i senaste liven att Roberto även jobbar lite som personlig assistent..
Har han alltså två jobb för att försörja hattrullande tunnan..
Eller menade hon personlig assistent åt henne kanske?
Tror att det skulle behövas annars, även en förvaltare borde sättas in och hålla koll på hennes utlägg för hår och naglar.
Fattar inte hur hon har mage att sitta hemma och tacka nej och ställa in spelningar hit och dit pga att det måste kännas heeeeelt rätt och perfekt.
När nu la familia är så otroligt viktiga för henne så är det verkligen dags att börja dra in pengar till försörjning, jävla latmask.

Fast tacka nej till spelningar? Det finns ju inga att tacka nej till. Det vae ju nån hon ställde in av personliga skäl men hon har inte direkt några erbjudanden.
Hon har skrivit ett tiggarmail till en butik i Göteborgsregionen (känner ägaren) och sagt stt hon kan få butiken att göra säljrekord om hon får lite produkter och tjänster som hon kan skriva om. Hon var tom så fräck att säga att om ägaren BETALADE henne skulle hon ställa upp att bli butikens ansikte utåt.....

Ägaren tackade Anna offentligt för det fina mailet och önskade henne välkommen att shoppa i butiken när hon har vägarna förbi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in