2018-01-26, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tror Anna mest är ute efter vänner som kan göra något för henne .. som naglar , smink , hår , tänder , få komma på fest med rätt folk etc
Blir nog svårare för henne att hitta sådana "vänner" nu? Liksom ALLA gillar en glad jättetjockis men en smal irriterande människa...........betydligt färre
Citera
2018-01-26, 06:03
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Orkar inte med alla som skall dra tråden tillbaka flera varv.....läs tidigare inlägg även om det är långt tillbaka...

Jo det är ju rimligt att tro att man plöjer 1.200 sidor för att se om man eventuellt hittar någon kommentar om en grej.
Dessutom har jag redan fått svar av den jag faktiskt ställde frågan till (inte dej) och ändå gör du dej besväret att dryga dej om något du inte "orkar"?

OnT;

Har aldrig varit ett Anna-fan, men visste inte hur urspårad hon faktiskt är innan jag började läsa här.
Det här med våldtäkterna och hennes skitsnack om offren är ju helt sinnes.
Citera
2018-01-26, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jo det är ju rimligt att tro att man plöjer 1.200 sidor för att se om man eventuellt hittar någon kommentar om en grej.
Dessutom har jag redan fått svar av den jag faktiskt ställde frågan till (inte dej) och ändå gör du dej besväret att dryga dej om något du inte "orkar"?

OnT;

Har aldrig varit ett Anna-fan, men visste inte hur urspårad hon faktiskt är innan jag började läsa här.
Det här med våldtäkterna och hennes skitsnack om offren är ju helt sinnes.

Jag ber om ursäkt igen. Det var dumt av mig att dryga mig, förlåt. Tråden är som du påpekar gigant stor...😩
Citera
2018-01-26, 07:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Anna kan minsann filma fast hon kör bil. Passa på! I februari kan du åka fast, ditt jävla fanskap! https://minfil.org/L4e825d5b3/FABA60...BDE3A77E1C.png
Är jag dum blind eller både och men sitter inte ratten på höger sida?
Citera
2018-01-26, 07:42
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är jag dum blind eller både och men sitter inte ratten på höger sida?
Det blir spegelvänt med mobilen.
Citera
2018-01-26, 07:42
Medlem
Tunnan och dennes dotter är kända att snatta, de finns i belastningsregistret, det är en av orsakerna varför dottern inte kan behålla ett jobb samt så en av det värsta sakerna är att Tunna även stjäl av sina kompisar vilket gjorde att Denize Lopez sa upp deras vänskap efter att Tunnan stulit en heldel smycken och väska och var korkad att använda smyckena för en fotografering vilket Denize såg och då bröt deras vänskap.
Är det någon som har hört om det lagts något bud på lägenheten? el blir det nya visningar?
Citera
2018-01-26, 08:30
Medlem
stickan888s avatar
https://www.expressen.se/noje/darfor...-gamla-trosor/

Därför vill Book sälja sina gamla trosor
Anna Book rasade i vikt efter sin medverkan i "Biggest Loser VIP" och de tidigare underkläderna passar inte längre.
Citera
2018-01-26, 09:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
https://www.expressen.se/noje/darfor...-gamla-trosor/

Därför vill Book sälja sina gamla trosor
Anna Book rasade i vikt efter sin medverkan i "Biggest Loser VIP" och de tidigare underkläderna passar inte längre.
Måste ju garva åt detta...

– Någon kvinna skulle kanske bli jätteglad för ett par mjuka bomullstrosor? Som inte har några.
Citera
2018-01-26, 10:24
Medlem
Kollade Annas film med snacket om trosor igen och upptäckte nåt på slutet. Hon river sönder ett par trosor och slänger de på golvet. Vem tar upp dom och går iväg med dom? Ledtråd; han har ingen haka

tidsinställt klipp --> https://youtu.be/AlzgmJtJAic?t=4m14s

VARFÖR???
Citera
2018-01-26, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Kollade Annas film med snacket om trosor igen och upptäckte nåt på slutet. Hon river sönder ett par trosor och slänger de på golvet. Vem tar upp dom och går iväg med dom? Ledtråd; han har ingen haka

tidsinställt klipp --> https://youtu.be/AlzgmJtJAic?t=4m14s

VARFÖR???

Någon mer än jag som undrar varför hon har högar med oanvända trosor i gardroben? Jag köper nya underkläder när att behov av det var uppstått, typ att några blivit söndertvättade och måste slängas. Då köper jag typ 2-3 par, klipper bort prislapparna och börjar använda dem. Jag misstänker att hennes högar är stulna trosor. Med hennes bakgrund som kleptoman kan jag tänka mig att det ibland rycker i korpfingrarna och hon stoppar på sig. Sedan slänger hon in dem i gardroben för att döva det ruttna samvetet. Ganska magstarkt att visa upp dem på socialamedier om det är så. Köp inga trosor av tunnan, det kan vara häleri.
Citera
2018-01-26, 11:00
Medlem
Har Roberto stuckit? Han har inte synts till/nämnts av Anna sen nyår.
Citera
2018-01-26, 11:19
Medlem
Anna har haft live nu i morse.
Hon var uppe i varv eftersom hennes jeans är för stora för henne. Koooooooolla och tittaaaaaa utbrast hon gång på gång medan hon hade benen på instrumentbrädan. Tjockisen kommer i sina jeans hojtade hon till.
Hon hade det maniska uttrycket i ansiktet.
Hon berättade åter igen att hon har duschat och var fräsch och ren så nog måste hon lukta skunk i vanliga fall.
Jag har märkt att när hon biter ihop på det viset med sin hemska mun så försvinner hennes haka. Borta liksom. Ser ut som Antonio då. Ful som stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in