2019-01-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annars är hon inte kriminell sa hon

Där överträffas hon väl av sin son då.
Citera
2019-01-26, 18:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det står att man kan ta tåget till Malaga och till Fuengirola från lägenheten i Spanien. Har de gjort det eller går de bara till Ikea när de semestrar?
Citera
2019-01-26, 18:30
Medlem
Frammes avatar
Får man kalla någon för pissruska? Det är det minsta jag vill.
Citera
2019-01-26, 18:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Får man kalla någon för pissruska? Det är det minsta jag vill.

Prusseluskan går också bra
Citera
2019-01-26, 18:48
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Prusseluskan går också bra
Mycket bättre. Vad har vi att se fram emot? Ska bli skoj, när andra börjar rimma hit och dit. Det blir en riktig höjdartråd.
Citera
2019-01-26, 19:19
Medlem
Jag kallar henne BajaMaja. Pga all skit som kommer ut ur munnen
Citera
2019-01-26, 19:28
Medlem
Citat:
nu är det live o Snna fick frågan om hon gjort nåt olagligt! Jo hon har kört för fort o snattat en tablettask när hon va 6 år, hon håller låda om detta nu annars är hon inte kriminell sa hon

Såg en kort snutt av liven där hon pratade om att det fanns så många snygga män och så kastade hon med håret. Men Roberto är så klart den enda för henne.

Märklig människa...
Citera
2019-01-26, 20:05
Medlem
Boopidoos avatar
Hon sa också (bland all annat skit som strömmar ur hennes mun) att hon har varit med i en musikal för ”några år sedan”.
Jag gjorde en liten koll - det är ELVA år sedan 😂.
Citera
2019-01-26, 20:58
Medlem
Rimberts avatar
Jag är mest orolig för vart familjen ska ta vägen, när de måste flytta.
Var det första juni de måste lämna residentet i Solna?
Vill trots allt inte se dem hamna på gatan.
Halmpyntets far verkar ganska tät, så det kan kanske ordna sig den vägen...
Senast redigerad av Rimbert 2019-01-26 kl. 21:01.
Citera
2019-01-26, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Kanske missuppfattade inslaget i kändispodden...han var tydligen säkerhetsansvarig.

Om du inte har lyssnat så rekommenderar jag det!
https://play.acast.com/s/kandispodden/74.annabook

"gått ner 74 kg och ändå ser så tajt ut. I would break the fucking internet om jag lade upp den bilden"
Anna berättar att hon hittade ett foto där hon står i nån bikini typ och blir spraytannad innan finalen för BL... Hon vågar inte lägga upp den på sm för då skulle hon krascha internet... Självinsikt?
(Nej jag lyssnade inte på hela podden, skrollade fram och råkade höra detta. Det räckte.)
Citera
2019-01-26, 21:46
Medlem
Jag kollade en stund på liven, maken till självgod människa finns inte...hon babblade om sitt snatteri hon gjoet när hon var 6 år hur öänge som helst, hon hade snattat en tablettask.. Har svårt att tro att så många vuxna människor sitter o tittar i timmar på hennes trams..der var någon som busringde på robertos telefon också när tunnan svarade och när hon reste sej för att svara såg man hur mkt hon gått upp igen! sen fick vanessa filma annas tatueringar
Citera
2019-01-26, 22:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Jag kollade en stund på liven, maken till självgod människa finns inte...hon babblade om sitt snatteri hon gjoet när hon var 6 år hur öänge som helst, hon hade snattat en tablettask.. Har svårt att tro att så många vuxna människor sitter o tittar i timmar på hennes trams..der var någon som busringde på robertos telefon också när tunnan svarade och när hon reste sej för att svara såg man hur mkt hon gått upp igen! sen fick vanessa filma annas tatueringar

När hon var 6 år? Snattade hon inte bara för några år sedan?
Barnen snattar väl också men det sa hon förstås inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in