2019-02-12, 22:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför ska människan alltid vara motvalls och göra saker svårare än de är?
Packa ner det som ska behållas i kartonger och kasta det andra.
Citera
2019-02-12, 22:33
Medlem
Seriöst liksom - de köper en ny säng. Och då skall det göras tusen inlägg om den nya sängen. Tusen bilder. Tusen texter. OM EN JÄVLA SÄNG!? Hon verkar tro att det är "något stort" att köpa en ny säng. Själv köpte jag nytt till halva hemmet i november. Sängar, soffor, bord, stolar - u name it! Inte FAN tapetserade jag mina sociala medier med tusen bilder, inlägg och texter på detta. I en normal människas liv är ett sängköp en liten sak - finns liksom inget "lyx" eller "titta på miiiiiiiiiig" med att köpa en säng.

Annas har verkligen ett tomt och värdelöst liv - när hon tycker att en sängköp är det mest fantastiska och överklassiga hon gjort den senaste tiden!
Citera
2019-02-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Men sluta, vadå "trådsanning"? Vi spekulerar och pratar om en eventuell flytt dit, ingen av oss kan veta så varför skulle vi sitta här och göra det till en "trådsanning"?
Stör det dig så mycket att vi spekulerar så kanske du inte ska läsa här mer eller på bloggbevakning där du också sitter och bölar.

Var mycket noga att påpeka att min bästa gissning är en villa i Sigtuna-området baserat på:
1. Möte i Sigtuna ( då de bla åkte förbi Hedman/Graafs gamla hus)
2. ”Herrgårdsliknande” och granne med riktig herrgård
3. Sju rum enl önskemål (mitt exempelobjekt från Hemnet hade sju rum)
4. Pris

Och, nästa gissning: nytt arbete för mannen!

Angående maniska flyttuppdateringar är det säkerligen för att ragga spons.
Citera
2019-02-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...Det verkar som om hon tror att ingen någonsin har flyttat förut...Undrar fortfarande varför allt ska slängas? Hur många människor är lediga från jobbet i flera månader inför en flytt? Fem friska människor kan väl packa ihop rätt raskt?

Ja, absolut hade fem friska människor klarat det.

Men nu är det en totalt dysfunktionell familj detta handlar om.
Deras sammanlagda IQ motsvarar i bästa fall en normalbegåvad person.

För detta efterblivna patrask ska det ta ett halvår.

Fy fan...
Citera
2019-02-12, 23:09
Medlem
Skulle gissa att det för Anna blir stressigt med flytt om endast 6 mån... om hon ska fota och instagramma varje pryl hon ska ge bort eller slänga. Har byggt hus och sålt hus samtidigt med allt vad det innebär samt flyttpackat ensam med två små barn. Det tog två månader - men så prioriterade jag inte sociala medier och trosförsäljning, så det rullade på rätt bra.

Fortfarande är jag förundrad över hur de har råd med ett hus för över 5 mille? WTF liksom? Och har de tänkt på omkostnader för ett hus? Är det ett nytt område ska trädgården fixas från grunden, och hon vill väl inte vara sämre än nån annan granne, och lär dra på stort. Men gräsklippare kostar, och jord och växter och blomlådor. Bara det drar ju en förmögenhet. Sen kommer tex väg och samfällighets-avgifter, men den största skillnaden kommer nog bli bilkostnaderna. Det kommer bli väldigt mycket dyrare att åka till Bobby och hemliga möten i City. Hehe.
Citera
2019-02-12, 23:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...Det verkar som om hon tror att ingen någonsin har flyttat förut...Undrar fortfarande varför allt ska slängas? Hur många människor är lediga från jobbet i flera månader inför en flytt? Fem friska människor kan väl packa ihop rätt raskt?

Eehhehe, friska människor....
Anna tar ju priset, finns det någon som visat upp i detalj
varje pinal de har i köksskåp och luckor ?
Herregud, vad kommer härnäst.Anna radar upp alla bindor,
tamponger och glidmedel på rad..varför inte använda tops.
Och använda bindor med, just bring em on Anna.
Undrar hur det skulle låta då bland Annas fans, men åååh vilken
fin röd färg du får i dina bindor Anna, så mycket blod vill
jag också ha, vad fint 🤢
Citera
2019-02-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH

61 K följare förvisso - men bara omkr 500 likes på sina inlägg. Och runt max 100 kommentarer. Inte så mkt att sponsra, like-procenten är alldeles för låg.
Citera
2019-02-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Seriöst liksom - de köper en ny säng. Och då skall det göras tusen inlägg om den nya sängen. Tusen bilder. Tusen texter. OM EN JÄVLA SÄNG!? Hon verkar tro att det är "något stort" att köpa en ny säng. Själv köpte jag nytt till halva hemmet i november. Sängar, soffor, bord, stolar - u name it! Inte FAN tapetserade jag mina sociala medier med tusen bilder, inlägg och texter på detta. I en normal människas liv är ett sängköp en liten sak - finns liksom inget "lyx" eller "titta på miiiiiiiiiig" med att köpa en säng.

Annas har verkligen ett tomt och värdelöst liv - när hon tycker att en sängköp är det mest fantastiska och överklassiga hon gjort den senaste tiden!

Det konstiga är tycker jag att hon lägger ut en bild på en bit av en sänggavel och inte på den underbara sängen!
Citera
2019-02-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
61 K följare förvisso - men bara omkr 500 likes på sina inlägg. Och runt max 100 kommentarer. Inte så mkt att sponsra, like-procenten är alldeles för låg.

Varav minst 85% är köpta fejkföljare.

Vi har ju alla sett hur hon från en dag till en annan har tappat 10-20 000 följare.
Efter ett par dagar tillkommer 50 000 nya, från en dag till en annan
Citera
2019-02-12, 23:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hittade detta på hollywood-gunillas instagram, synd frågan är borta

https://postimg.cc/gallery/2c8x7df5c/

Har svårt att tänka mig att Alexandra skulle vilja vara med på en middag med dessa två,
eller eh ja, hon verkar vara en snäll person som har svårt att säga nej.
Men jag tror inte att hon skulle njuta av Gunillas och Annas sällskap lika mycket som
en middag med Zazzi.
Gunillas sociala kompetens sviktar som vanligt, när hon tycker sig kunna tala för andra...
Citera
2019-02-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
Antalet minskar hela tiden. Låg på 61,7K för inte sååå längesen. 😁
Citera
2019-02-13, 00:09
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Var mycket noga att påpeka att min bästa gissning är en villa i Sigtuna-området baserat på:
1. Möte i Sigtuna ( då de bla åkte förbi Hedman/Graafs gamla hus)
2. ”Herrgårdsliknande” och granne med riktig herrgård
3. Sju rum enl önskemål (mitt exempelobjekt från Hemnet hade sju rum)
4. Pris

Och, nästa gissning: nytt arbete för mannen!

Om det är Steninge de köpt hus i och åker förbi både Hedmans och även Graafs gamla hus. Då har man kört duktigt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in