Citat:
Ursprungligen postat av
pansarbritta
Nej, om känslorna inte finns där så har man inget behov av att hämnas.. Han hade grova psykiska problem pga alla händelser som inträffat. Det jag gjorde var att tänka mig in i hans situation, hur man skulle tänkas må, och agera.
Det är inte logiskt nånstans att vilja ha kontroll över någon man inte bryr sig om. Dina argument backas inte upp med någon logik alls.
"Andra som verkar känna honom" skriver fina saker på hans fb-sida. Det backar upp mitt argument till hundra procent, och talar för att händelser inträffade och fick hans psyke att skela. Du har inget bevis alls på att han har personlighetsstörning. Han var instabil enligt vänner ja, för att han mådde dåligt. Det var dock ingenting som alltid varit där utan först när detta händelseförlopp med alla tråkigheter började.. Det är inget permanent, och det talar inte för personlighetsstörning.
Du kan inget om narcissister och deras kontrollbehov och svartsjuka är ju helt klart.
Att börja prata om logik när det gäller en sådan personlighetsstörning gör det ännu mer klart att du inte har en aning om vad du pratar om.
Det finns ingen logik i hans tankesätt. Bara ett stort ego och kontrollbehov och svartsjuka.
Andra som verkar känna honom... bla bla bla... Ja så brukar människor skriva när folk dör oavsett vem han var eller vad han gjorde. Han var säkert trevlig utåt mot andra.
Jag har sett flera inlägg på hans sida som numera är borttagna från folk som har förstått vad han har gjort och några har ifrågasatt, men dom har tagit bort dom inläggen och vill inte förknippas med honom längre.
Hade han varit så omtyckt som du vill ha det till hade det funnits hundratals inlägg, det finns 12.
Det har funnits ca 2 gånger fler inlägg där men folk har raderat dom.
Inte många har sett hur han var i familjen och av dom som har fått känna på honom är den första sambon död, hon hängde sig. Varför då kan man undra?
Den andra sambon lämnade honom och då mördade han deras barn som hämnd.
Orkar inte käbbla med någon som inte kan och vet vad det handlar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
ppp333
Det verkliga offret här är förutom de två mördade pojkarna, modern! Hon har utsatts för det grymmaste en människa kan råka ut för. Jag är själv kvinna men jag brukar ofta ta män i försvar men i detta fall finns det absolut ingen förståelse för detta as.
Han tyckte synd om sig själv ja. Extrema narcissister tycker också jävligt synd om sig själva. Men lämnar inte en sådan person ostraffat. Bakom tårarna finns bara hämndlystnad och hat. Hans mord var hämnd för att hon ev träffat andra.
Han ville inte att hon skulle få ett skit från honom inte ens barnen. Dessa typer ser människor som ägodelar. Ofta charmiga och deras mörker går under radarn för många människor. Oftast är det mest partnern som får erfara deras kontrollbehov och skevhet.
De är experter på smutskastning och ryktesspridning.
Det finns kvinnor som är likadana som denne man... även om de flesta inte mördar...men det finns såna också....och tro mig jag skulle aldrig gråta för dem heller.
Jag gråter för pojkarna och deras mor.