2019-01-26, 00:49
Medlem
KIFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
För i helvete! En pappa till två små barn har laddat ett eller två vapen och siktat på sina barn i syfte att döda dem. Han sköt 2 skott i vardera barn! "De sov grabbarna så de vet inte om det" Snyft, snyft Karin har varit så dum...

https://streamable.com/md44u

Det du ser är en svårt psykiskt sjuk man. Ett fegt äckligt kräk.
Citera
2019-01-26, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Låt mig då förklara en sak. Om ni kärringar som sitter och försvarar hans handlingar med att han mådde så dåligt. Vart fan i helvete var ni då långt innan denna tragedi hände. Ni bär en stor skuld till att det gick så långt som det gjorde. Uppenbarligen lyssnade ni inte tillräckligt och hjälpte detta onda psykfall och 2 barn vart mördade. Sen sitter kärringarna helt empatilöst och försvarar svinet.
Det undrar jag med. Är ju tydligen flertalet som sörjer honom osv men verkar inte ha gjort ett skit innan.
Citera
2019-01-26, 00:51
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Hmm, Du kanske har rätt. Jag vet inte.. Jag får bara en känsla av att det ligger något bakom mer än svartsjuka. Och det handlar inte om att förmildra eller ursäkta överhuvudtaget. Det handlar bara för min del om att för egen del spekulera i vad som låg bakom hans mående. Sen skiter jag fullständigt i honom. Men om någon mobbar någon annan till döden så skall det då fan inte gå osett förbi, bara för att den döde tog några andra med sig på vägen.

Titta på klippet igen. Lägg märke till detaljerna. Min tolkning är att han inte var ett mobboffer. Han bölar som ett barn för att han precis mördat sina egna, eller för att han är i klimaxen av en psykos. Drivkraften i fallet känns som en blandning av självömkan och ilska, gentemot frun.
Citera
2019-01-26, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
En annan sak jag reagerar på är att det ser ut som att hånler tidvis i videon. Tårarna i början känns inte äkta. Sätt på ljudlös och titta.
Jag tycker han verkar utvecklingsstörd! Bara hur han uttrycker sig, som ett barn: "Det här kommer att vara den värsta videon som har varit i hela världen"
Senast redigerad av Regnflingan 2019-01-26 kl. 01:02.
Citera
2019-01-26, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Han kanske lurade henne. Fick reda på att hästen blev sjuk och sålde den sedan till K utan att informera henne. Tänk hur arg hon måste blivit när hästen dog 2 månader senare och veterinären berättade att den varit sjuk ett tag.

Måste ju finnas rätt många anledningar till att hon lämnade pappan till sina barn. Det gör man inte så lättvindligt. Man står ut med en hel del för att hålla ihop familjen för barnens skulle annars.

K ägde aldrig Rocky Reach, hon tränade endast honom.
När hästen avled ägdes den av PJ Blood Bank Breeding AB.

Det vore önskvärt med research av dig innan du skriver lögner och fantasier.
Citera
2019-01-26, 00:55
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag tycker han verkar utvecklingsstörd! Bara hur han uttrycker sig, som ett barn: "Det här kommer att den värsta videon som har varit i hela världen"

Han pratar som ett barn. Osammanhängande. Tom till rösten låter han som det. Kan vara kopplat till hans psykiska tillstånd kanske. Höjden av självömkan.
Citera
2019-01-26, 00:59
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Det undrar jag med. Är ju tydligen flertalet som sörjer honom osv men verkar inte ha gjort ett skit innan.

Skickade han tydliga signaler att han mådde så dåligt att han skulle dra med sig sina barn
Citera
2019-01-26, 00:59
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fy fan, jag blir illamående när jag ser videon. Att ett par unga pojkar ska behöva sätta livet till bara för att deras patetiska, självömkande betahane till pappa inte kan komma över sitt ex. Fuck den här orättvisa pissvärlden ibland.
Citera
2019-01-26, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112
Skrivet för 5h sedan
"Karin Andersson Tack för att ni hedrar mina vackra barn"
https://www.facebook.com/Salapastorat

Nu blir jag lite fundersam att mamman är inne så mycket på internet o fifflar med posts, likes och gör sin instagram privat.

Jag tror självklart inte hon är en psykopat som honom men detta är verkligen märkligt. Jag hade varit helt förstörd o hade varit sängliggande i ett år efter något som detta. Shock-teorin håller inte för mig...

Naturligtvis är hon i shocktillstånd av högsta grad!

Med största sannolikhet har modern inte fått se barnen på brotsplatsen. Jag har svårt att se polisen släppa in modern i huset. Där med blir det svårt mentalt att realisera det ofatbara, overkliga som har skett, dvs vi får ingen dramatisk pik-klimax, förutom den hjälplösa paniken modern upplever, inte veta, nu veta men inte se etc etc.

Förmodligen har utrycknings personal på plats hanterat modern "by the book" medecinskt, förberet med närstående stöd osv.

Det är inget nytt vi pratar om, vi människor regarar för det mesta på samma sätt i dessa faser dvs, förnekelse, förtvivlan, ilskan och accept.

Hoppas att hon får det stöd hon behöver nu!
Citera
2019-01-26, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Ajajaj. Du verkar vara en lättkränkt person som kallar folk för utvecklingsstörd när de inte har samma åsikt som du. I varje inlägg är du aggressiv och det är nästan så man tror att det finns besvikelse och ilska från nån relation som gått i kras. Annars fattar jag inte hur du kan få det till att han ex är psykiskt störd och drivit honom till morden på barnen.
Inte ett dugg lättkränkt faktiskt. Dock jävligt lätt irriterad när folk inte läser ordentligt vad jag skriver. Jag har aldrig någonsin försvarat honom. "I varje inlägg är du aggressiv och det är nästan så man tror att det finns besvikelse och ilska från nån relation som gått i kras." haha snyggt försök att "kränka lite till" Nä, jag tycker bara folk är otroligt korkade som inte läser ordentligt vad jag skriver. Om det nu är så att jag uttrycker mig otydligt eller felaktigt, fråga då... istället för att försöka sig på fåniga tekniker för att trycka ner folk. Finns väl inte en jävel här som är så dum att man på riktigt tar åt sig av vad som skrivs här, gör det? I så fall borde man kanske inte hänga här då.

Det är en tråd i ABK, Två mord och mördaren sanerade sig själv. Men en fjärde person finns kvar, som av allt att döma har en ganska stor del i ett drama, då mördaren upprepade gånger framhäver henne som "ond". Klarar man inte av att folk vill veta mer om henne eller misstror henne kanske man skall ifråga sätt om det är en själv som är den "lättkränka" eller helt enkelt inte hänga på den här forumsdelen?
Citera
2019-01-26, 01:02
Medlem
Någon som vet hur han ”påade” sin livesändning? Hade han gett signaler tidigare, om att någonting extremt höll på att hända? Visste de som tittade att nåt var riktigt illa? Varför börjar man direkt att filma när en Facebook-kompis sänder live, om man inte vet, eller åtminstone anar, att det är någonting väldigt speciellt man ska få se?
Citera
2019-01-26, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
En annan sak jag reagerar på är att det ser ut som att hånler tidvis i videon. Tårarna i början känns inte äkta. Sätt på ljudlös och titta.
Håller med dej. Han ger sej t.o.m tid till att läsa vad folk skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in