Citat:
Inte ett dugg lättkränkt faktiskt. Dock jävligt lätt irriterad när folk inte läser ordentligt vad jag skriver. Jag har aldrig någonsin försvarat honom. "I varje inlägg är du aggressiv och det är nästan så man tror att det finns besvikelse och ilska från nån relation som gått i kras." haha snyggt försök att "kränka lite till"
Nä, jag tycker bara folk är otroligt korkade som inte läser ordentligt vad jag skriver. Om det nu är så att jag uttrycker mig otydligt eller felaktigt, fråga då... istället för att försöka sig på fåniga tekniker för att trycka ner folk. Finns väl inte en jävel här som är så dum att man på riktigt tar åt sig av vad som skrivs här, gör det? I så fall borde man kanske inte hänga här då.
Det är en tråd i ABK, Två mord och mördaren sanerade sig själv. Men en fjärde person finns kvar, som av allt att döma har en ganska stor del i ett drama, då mördaren upprepade gånger framhäver henne som "ond". Klarar man inte av att folk vill veta mer om henne eller misstror henne kanske man skall ifråga sätt om det är en själv som är den "lättkränka" eller helt enkelt inte hänga på den här forumsdelen?
Nä, jag tycker bara folk är otroligt korkade som inte läser ordentligt vad jag skriver. Om det nu är så att jag uttrycker mig otydligt eller felaktigt, fråga då... istället för att försöka sig på fåniga tekniker för att trycka ner folk. Finns väl inte en jävel här som är så dum att man på riktigt tar åt sig av vad som skrivs här, gör det? I så fall borde man kanske inte hänga här då.Det är en tråd i ABK, Två mord och mördaren sanerade sig själv. Men en fjärde person finns kvar, som av allt att döma har en ganska stor del i ett drama, då mördaren upprepade gånger framhäver henne som "ond". Klarar man inte av att folk vill veta mer om henne eller misstror henne kanske man skall ifråga sätt om det är en själv som är den "lättkränka" eller helt enkelt inte hänga på den här forumsdelen?
Du verkar vara som gärningsmannen inkarnerad. Han "framhäver henne som ond" enligt dig. Han sa väl inte det. Hon har varit känslokall mot honom sa han mer specifikt. Kan väl ha funnits anledningar till det kanske? Kanske var han en skitstövel i äktenskapet och efter skilsmässan, vad vet vi. Sedan kan man ifrågasätta hur trovärdig han är om han befinner sig i en psykos eller i en grov förvirring efter morden.