2019-01-26, 00:42
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112
https://streamable.com/md44u

En annan sak jag reagerar på är att det ser ut som att hånler tidvis i videon. Tårarna i början känns inte äkta. Sätt på ljudlös och titta.
Senast redigerad av Diskuterarn 2019-01-26 kl. 00:45.
Citera
Medlem
Besticks avatar
Fy fan. Man har sett mycket mondo/gore/bizarre-videos i sina dagar, men denna tar nog priset ändå... Sitter här helt stum.
Citera
Medlem
Må du ruttna i helvetet ditt jävla monster. Hoppas grabbarna i nästkommande liv får sin chans att hämnas på dig och att du inte existerar i deras ögon.

Jag blev arg och förbannad, vreden och avskyn jag känner efter jag sett videon är enorm. Men är det nåt som gör att jag kokar över så är det kärringjävlarna som försvarar detta sjuka fittnylle på hans Instagram. Det kommer kommentarer som att "kände ni honom?" Och "Han har haft det så tufft" osv osv.

Låt mig då förklara en sak. Om ni kärringar som sitter och försvarar hans handlingar med att han mådde så dåligt. Vart fan i helvete var ni då långt innan denna tragedi hände. Ni bär en stor skuld till att det gick så långt som det gjorde. Uppenbarligen lyssnade ni inte tillräckligt och hjälpte detta onda psykfall och 2 barn vart mördade. Sen sitter kärringarna helt empatilöst och försvarar svinet.
Citera
2019-01-26, 00:43
Medlem
För i helvete! En pappa till två små barn har laddat ett eller två vapen och siktat på sina barn i syfte att döda dem. Han sköt 2 skott i vardera barn! "De sov grabbarna så de vet inte om det" Snyft, snyft Karin har varit så dum...

Citera
2019-01-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112

Lägg upp på minfil.com, stackars pojkar.
Citera
2019-01-26, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ceec
K.A. verkar inte vara nedsövd iaf utan kommenterade på lokala kyrkans facebooksida ”tack för att ni hedrar mina vackra barn”. Jag kan inte föreställa mig vad hon går igenom men skönt att hon (förhoppningsvis) känner stöd.

Sjukt att hon ens orkar gå in på facebook och skriva ,efter det här. Men alla reagerar väl olika
Citera
2019-01-26, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Det viktigaste är tydligen att inte hata. Konstigt inlägg under omständigheterna om detta är äkta.
Hon är i chocktillstånd! Reaktionen kommer senare.
Citera
2019-01-26, 00:48
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Fy fan. Man har sett mycket mondo/gore/bizarre-videos i sina dagar, men denna tar nog priset ändå... Sitter här helt stum.

Är bara en gravt psykiskt störd person. Finns betydligt värre saker man kan se. Tänk folk som upplevt krig. Till en början känner man en sympati för mannen, men efteråt ser man att anledningen till att han skjutit sina barn i huvudet kan ha varit väldigt självisk. Det bekräftar bilden av honom som en kallblodig mördare.
Citera
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Resonerade han så? Okej? Vad har det med saken att göra? Och vad har det med familj att göra? Är du korkad eller blir det bara fel när du läser? Eller ser du bara det du vill se? Du menar att om man tror att en person utpressat och drivit en annan person tills dennas redan svaga psyke brister och han då mördare folk, så kan man inte ha familj? Du är inte lite utvecklingsstörd.
Ajajaj. Du verkar vara en lättkränkt person som kallar folk för utvecklingsstörd när de inte har samma åsikt som du. I varje inlägg är du aggressiv och det är nästan så man tror att det finns besvikelse och ilska från nån relation som gått i kras. Annars fattar jag inte hur du kan få det till att han ex är psykiskt störd och drivit honom till morden på barnen.
Citera
Medlem
Det är aldrig okej att använda barnen som ett slagträ/hämnd i en separation, oavsett hur svinit det än har varit som orsakade separationen. Man ser blandade känslor här i tråden i vad och när det gäller "skuldfrågan" till att som hände. SR bär hela ansvaret för sitt handlande. Han kommer aldrig få läsa eller höra vad folk tycker. Här i tråden ser man inlägg och spekulationer om vilket vapen, amnition som använts och hur demolerade offren blivit av det. Va fan har det för betydelse en dag som denna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spitvenom
Jag tror att du har helt fel. Det viktigaste för honom var att rikta ett stort jävla ”Fuck You” till sitt ex som han känner har svikit honom. Det var det allra viktigaste. Han till och med säger det rakt ut i videon

”Jag hoppas att hon kanske tittar men det gör hon inte...hon har blockat”

Allt finns på videon. Jag tycker det är rätt enkelt att utläsa. Han bryr sig BARA om sig själv. I hans värld är det bara synd om honom. Han är sviken och ingen förstår.

Han är fruktansvärt egoistisk och känner sig kränkt. Den som kränkt honom ska få sitt liv förstört för alltid. Det är det viktigaste för honom. Hade han gett sig på henne hade det inte fått samma effekt. Men att döda hennes barn är det värsta, allra värsta man kan göra mot en människa. Det är ren och skär hämnd mot sitt ex som är anledningen. Förmodligen därför han valde hennes födelsedag också.

Han säger mot slutet att han tänker avsluta sitt liv för att han inte pallar sitta resten av livet i fängelse. Ännu ett tecken. Han bryr sig bara om sig själv. Han dödade barnen som hämnd mot sitt ex men tar livet av sig för att han inte pallar ta straffet för det.

Det finns inga ursäkter. Det finns inget förmildrande. Ni som tycker synd om det här kräket ska skämmas.

I mitt jobb som Polis har jag träffat många personer likt honom. Personer som är kontrollerande och sjukligt egoistiska Har varit på ärenden där personer beger sig hem till sina ex och hemma hos dom tar livet av sig just för att det är det sista dom kan kontrollera. Dom vill att exen ska hitta dom och chockas och må dåligt. Dom har förlorat sina ex men detta kan dom kontrollera. En sådan person verkar det här kräket ha varit. Det är bara han och hans känslor som är viktiga. Fy fan!!
Hmm, Du kanske har rätt. Jag vet inte.. Jag får bara en känsla av att det ligger något bakom mer än svartsjuka. Och det handlar inte om att förmildra eller ursäkta överhuvudtaget. Det handlar bara för min del om att för egen del spekulera i vad som låg bakom hans mående. Sen skiter jag fullständigt i honom. Men om någon mobbar någon annan till döden så skall det då fan inte gå osett förbi, bara för att den döde tog några andra med sig på vägen.
Citera
2019-01-26, 00:49
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spitvenom
Jag tror att du har helt fel. Det viktigaste för honom var att rikta ett stort jävla ”Fuck You” till sitt ex som han känner har svikit honom. Det var det allra viktigaste. Han till och med säger det rakt ut i videon

”Jag hoppas att hon kanske tittar men det gör hon inte...hon har blockat”

Allt finns på videon. Jag tycker det är rätt enkelt att utläsa. Han bryr sig BARA om sig själv. I hans värld är det bara synd om honom. Han är sviken och ingen förstår.

Han är fruktansvärt egoistisk och känner sig kränkt. Den som kränkt honom ska få sitt liv förstört för alltid. Det är det viktigaste för honom. Hade han gett sig på henne hade det inte fått samma effekt. Men att döda hennes barn är det värsta, allra värsta man kan göra mot en människa. Det är ren och skär hämnd mot sitt ex som är anledningen. Förmodligen därför han valde hennes födelsedag också.

Han säger mot slutet att han tänker avsluta sitt liv för att han inte pallar sitta resten av livet i fängelse. Ännu ett tecken. Han bryr sig bara om sig själv. Han dödade barnen som hämnd mot sitt ex men tar livet av sig för att han inte pallar ta straffet för det.

Det finns inga ursäkter. Det finns inget förmildrande. Ni som tycker synd om det här kräket ska skämmas.

I mitt jobb som Polis har jag träffat många personer likt honom. Personer som är kontrollerande och sjukligt egoistiska Har varit på ärenden där personer beger sig hem till sina ex och hemma hos dom tar livet av sig just för att det är det sista dom kan kontrollera. Dom vill att exen ska hitta dom och chockas och må dåligt. Dom har förlorat sina ex men detta kan dom kontrollera. En sådan person verkar det här kräket ha varit. Det är bara han och hans känslor som är viktiga. Fy fan!!

Tack för bra inlägg. Jag instämmer till fullo att det är enbart hans känslor som har betydelse och han väljer att ta sina barns liv trots de har ett helt liv framför sig med lycka och förhoppningar. Det är så egoistiskt. Det finns folk i psykos som gör saker de inte kan stå för men SR är inte psykotisk när han sänder sin video live. Han är full medveten. Och sitt hat mot Karin är det som är hämnden. Grymt egoistiskt.
Melker och Walter skall uppmärksammas och inte SR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in