Citat:
Jag tycker faktiskt tråden nu fåtts att handla om en viss persons brev och skrivelser åt alla håll och kanter och vilka signaturer som inte inrättar sig i det enda rätta (dennes skrivelser). Därför har jag tappat all lust att delta i detta.
Inför er som läser här har jag rapporterat om mitt samtal här med en av de huvudinblandade och vad den haft att säga om ämnet. Detta var innan Özz Nujen "sopade mattan" med Janne Josefsson som så många år visat sig som sveriges främste inkvisitör - han blev avsatt från tronen där. Kanske till sin egen belåtenhet och nog kan det ha stämt till eftertanke.
Har även berättat för er om den anmälan jag lämnat in till byggnadsnämnden för att de skall utreda olovligt byggande och utöva tillsyn i det tillsynsärende de själva upprättat. Jag har även rapporterat för er från vad den mest lagkunnige och rättskaffens ledamoten i byggnadsnämnden haft att förtälja om hur sådana här ärenden behandlas.
Det har varit att kasta pärlor till svin känns det nu som och i många av ers sällskap vill jag verkligen inte vara. Jag skulle hellre dela cell eller vara på en annars öde ö tillsammans med Akilov eller Breivik om jag får uttrycka mina personliga känslor inför en del av er. :-) Özz Nujen eller Janne Josefsson skulle jag däremot se upp med... men har de ingen publik så kanske de inte heller är så farliga. :-)