Citat:
Ursprungligen postat av
Ewynne
Försökte kolla en snubbes konto, men han ville inte visa. Kanske skämdes.
Så med andra ord vet du inte hur det är för killar och kan då inte heller jämföra med hur det är i relation till tjejer.
Som kakan också skriver till dig i sitt exempel är det samma som jag också har erfarenhet av: tjejer får betydligt enklare matchningar än vad killar får. Män tar dessutom också oftare alternativ till att skriva. Så är det bara. Det finns ju dessutom mätningar som belägger detta, så att tjejer skulle ha lika svårt eller ens i närheten av vad killar ha att få matchningar är felaktigt.
Men visst, om du kanske bara har en bild där man inte ser dig så tydligt och dessutom vänsterswipear 80%, då kan säkert du också få en skral känsla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott

PM "jag var tvungen att stanna springbandet på gymmet för att kolla på din bild WoW". Kopplingen med trådens nedgång är helt mansrelaterad. Just därför hade iaf jag tyckt det vart kul med kvinnliga oförstående infallsvinklar. Var ju superkul när bruden tror jag får ligga var å varannan dag från tinder. 😂
hellre läsa sånt än sexdagböckerna med meningslös info från grabbarna grus

som iaf jag inte anser tillför tråden någon större substans. 🙄 grabbar med en brud i gänget? Jag har massa kul erfarenheter av det. Kanske varit grabbiga brudar förvisso så mansjargongen funka finfint

haha vita riddare var väl ändå att ta i så blueballsen spricker, men visst har du en poäng i det 😁
Det är en rejäl sträcka från att någon skriver det där till dig till att ligga förvisso. På varje ligg går det väl en 100 komplimanger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Ser tjejen helt ok ut. Dvs 6.5/7 då matchar hon med i princip varannan kille. Jag har ju själv suttit bredvid och sett på. Hon fick se mig swipea och man såg i hennes ansikte att hon tyckte synd om en. När typiska brudar som egentligen borde matcha med en tycker man inte är attraktiv nog. So much för "övre snygghetsskalan". Men man bor ju i en småstad går alltid bättre i större städerna förstås.
Tyvärr har du väl ett utseende som inte motsvarar männens förväntningar. Dåligt Ljus och för mkt kroppsfett är nog vår största moderna tids fasor. Testat photofeeler.com? Ev pma lite cucks i tråden så ska du nog få bättre resultat.
Jag har varit inne på flera tjejers Tinderkonto tillsammans med dem. Brukar vara ganska kul å se hur desperata alla killar är. Minns en gång när jag såg att en fick meddelande på Instagram när hon var hos mig, och jag bara känner igen namnet å: ”Vafan, honom har jag ju värvat på Football Manager!” Då är det en allsvensk fotbollsspelare som sitter och skriver till henne

Och hon kommenterar typ: ”Ah, han är så jobbig, han skriver till mig hela tiden och vill träffas!”
Man har ju skrivit till en del killar via tjejers konton också, men inte just det här tillfället ;P