Citat:
Ursprungligen postat av
Swedlite95
Asså fyfan vad äcklad jag blir av att män har sån jävla dålig självrespekt. Visst, knulla dom här brudarna, men kan någon förklara hur fan ni kan dejta och vara i förhållande med dom här brudarna som knullat runt hela Tinder och sen valt er?
Feminismen är ju fan redan helt inkörd i er skalle. Jag har sett folk här som säger att man är muslim för att man inte velat vara i ett förhållande med en brud i 20 års åldern som legat med mer än 20 pers t.ex, asså jag måste bara anta att ni som gör det här är för att ni inte kan få tag på bättre.
Det finns ju en anledning till att vissa tjejer ses som relationsmaterial, och vissa är för knull. Är det någon här som dejtat en sådan tinderbrud seriöst och förklara tanken bakom detta?
Vem är det som har sagt att någon ingår i förhållande med de tjejer som använder tinder för ett nytt ligg i veckan? Själv tar jag inte i dom med tång och de flesta av dom hittar antingen någon stackare som är omedveten om deras tidigare bravader eller är kvar på dejtingappar i evigheter.
Att däremot inte vilja ingå i ett förhållande med någon som nått upp till 20 olika sexpartners är bara osäkert tänk från ena parten, majoriteten av tjejer du talar med i den åldern ligger nära siffran 20 eller t.om högre.
Om du träffar på en tjej som har drömutseendet, ett bra jobb, allt du vill ha i en personlighet och ett grymt sexliv, dissar du då henne när du får reda på att hon legat med 15-20 killar innan dig? Ponera att ni är 20 år, de flesta är sexuellt aktiva så tidigt som 14 år, det är knappa 3-4 partners per år under 6 års tid, inte så farligt om du frågar mig.
Vi lever i ett lössläppt samhälle när det kommer till sex och det är bara att acceptera.