2019-02-24, 23:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Grattis! Superkul

Du är äldre så det är mer allvar för dig, jag är sub 25 och tjejen 20, men ändå en skön känsla.

................................

Och ni andra: en "nazist" och en "fascist" har fått långsiktigt napp på Tinder. Ett ganska bra betyg.
Tack och lycka till själv! Svårt eller enkelt att ta bort tinder-appen? ;-)

Exakt, allt går!
Citera
2019-02-24, 23:21
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tack och lycka till själv! Svårt eller enkelt att ta bort tinder-appen? ;-)

Exakt, allt går!

Edit. Kan misstolkas.

Inte jättesvårt. Man känner när man vill ha fokus på en.

Sen gillar jag iofs att konversera, träffa nya människor och känna en viss spänning. Men det väger inte upp att ha någon man gillar.
Senast redigerad av anteri17 2019-02-24 kl. 23:33.
Citera
2019-02-25, 03:17
Medlem
Asså fyfan vad äcklad jag blir av att män har sån jävla dålig självrespekt. Visst, knulla dom här brudarna, men kan någon förklara hur fan ni kan dejta och vara i förhållande med dom här brudarna som knullat runt hela Tinder och sen valt er?

Feminismen är ju fan redan helt inkörd i er skalle. Jag har sett folk här som säger att man är muslim för att man inte velat vara i ett förhållande med en brud i 20 års åldern som legat med mer än 20 pers t.ex, asså jag måste bara anta att ni som gör det här är för att ni inte kan få tag på bättre.

Det finns ju en anledning till att vissa tjejer ses som relationsmaterial, och vissa är för knull. Är det någon här som dejtat en sådan tinderbrud seriöst och förklara tanken bakom detta?
Citera
2019-02-25, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Det finns ju en anledning till att vissa tjejer ses som relationsmaterial, och vissa är för knull. Är det någon här som dejtat en sådan tinderbrud seriöst och förklara tanken bakom detta?
Jag kan inte tala om tinderbrudar, då jag aldrig dejtat någon. Men den förra tjejen jag höll på med kunde passa beskrivningen din. Det var dock något jag fick reda på efter känslor och sådant trams var inblandad, så det var lite svårt att avsluta på direkten. Men i slutändan var det detta som gjorde att förhållandet föll ihop.

Har lärt min läxa, och kommer i framtiden att undersöka potentiellt flickvänsmaterial närmare innan något seriöst inledas. Kommer aldrig till att kunde se en kvinna som mor till mina barn om hun haft tjugotals snoppar i käften.
Citera
2019-02-25, 04:07
Medlem
Citat:
Asså fyfan vad äcklad jag blir av att män har sån jävla dålig självrespekt. Visst, knulla dom här brudarna, men kan någon förklara hur fan ni kan dejta och vara i förhållande med dom här brudarna som knullat runt hela Tinder och sen valt er?

Feminismen är ju fan redan helt inkörd i er skalle. Jag har sett folk här som säger att man är muslim för att man inte velat vara i ett förhållande med en brud i 20 års åldern som legat med mer än 20 pers t.ex, asså jag måste bara anta att ni som gör det här är för att ni inte kan få tag på bättre.

Vem är det som har sagt att någon ingår i förhållande med de tjejer som använder tinder för ett nytt ligg i veckan? Själv tar jag inte i dom med tång och de flesta av dom hittar antingen någon stackare som är omedveten om deras tidigare bravader eller är kvar på dejtingappar i evigheter.

Att däremot inte vilja ingå i ett förhållande med någon som nått upp till 20 olika sexpartners är bara osäkert tänk från ena parten, majoriteten av tjejer du talar med i den åldern ligger nära siffran 20 eller t.om högre.
Om du träffar på en tjej som har drömutseendet, ett bra jobb, allt du vill ha i en personlighet och ett grymt sexliv, dissar du då henne när du får reda på att hon legat med 15-20 killar innan dig? Ponera att ni är 20 år, de flesta är sexuellt aktiva så tidigt som 14 år, det är knappa 3-4 partners per år under 6 års tid, inte så farligt om du frågar mig.

Vi lever i ett lössläppt samhälle när det kommer till sex och det är bara att acceptera.
Citera
2019-02-25, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Vem är det som har sagt att någon ingår i förhållande med de tjejer som använder tinder för ett nytt ligg i veckan? Själv tar jag inte i dom med tång och de flesta av dom hittar antingen någon stackare som är omedveten om deras tidigare bravader eller är kvar på dejtingappar i evigheter.

Att däremot inte vilja ingå i ett förhållande med någon som nått upp till 20 olika sexpartners är bara osäkert tänk från ena parten, majoriteten av tjejer du talar med i den åldern ligger nära siffran 20 eller t.om högre.
Om du träffar på en tjej som har drömutseendet, ett bra jobb, allt du vill ha i en personlighet och ett grymt sexliv, dissar du då henne när du får reda på att hon legat med 15-20 killar innan dig? Ponera att ni är 20 år, de flesta är sexuellt aktiva så tidigt som 14 år, det är knappa 3-4 partners per år under 6 års tid, inte så farligt om du frågar mig.

Vi lever i ett lössläppt samhälle när det kommer till sex och det är bara att acceptera.

Brudarna jag är kompisar med, när vi snackat om sånt här för skojskull så ligger i princip alla runt 5-10 och detta är tjejer i 20-24 års åldern, utbildade och ser bra ut. Tror det fanns någon enstaka som hade typ 15, men inte fan 20+
Citera
2019-02-25, 05:54
Medlem
Citat:
Brudarna jag är kompisar med, när vi snackat om sånt här för skojskull så ligger i princip alla runt 5-10 och detta är tjejer i 20-24 års åldern, utbildade och ser bra ut. Tror det fanns någon enstaka som hade typ 15, men inte fan 20+
Vi hänger i tinder tråden på Flashback, här har har ingen tjejkompisar och definitivt inga som ser bra ut.
Citera
2019-02-25, 06:34
Medlem
Citat:
Vi hänger i tinder tråden på Flashback, här har har ingen tjejkompisar och definitivt inga som ser bra ut.

Haha sant
Citera
2019-02-25, 09:50
Medlem
Zevs1337s avatar
Jag laddade ned Tinder igen i helgen och swipeade nog i två timmar och plötsligt fanns det inga fler att swipea på. Jag har åldersspann 22-30 och upp till 65km i avstånd, hur kommer det sig att det inte finns fler personer att swipea på? Har jag verkligen redan gått igenom allihopa? Detta gäller Stockholm.

Hur är det för er andra?
Citera
2019-02-25, 11:30
Medlem
Citat:
Undertecknad har nu, med sin nyårstindertjej, blivit tillsammans. Saker har fallit på plats. Tinder levererade ett dryga dussin kortvariga bekantskaper innan det mesta blev rätt. Puss på er.
Kul! Hoppas det varar. Ska inte ropa hej än, men har själv en tjej på g sen några veckor som verkar väldigt lovande. Inte officiellt tillsammans än men mycket tyder på den vägen (bättre än mina tidigare jämförbara "investeringar"). Inaktiverad & utloggad men inte borttagen Tinderprofil (än) för min del. Avvecklat de andra aktuella kontakterna; både lätt och svårt -gäller att inte bli för girig och istället försöka fokusera på en och samma, när man märker av rätt förutsättningar.

Citat:

Bra skrivet. Det är många incels som typ räknar med att de ska ha en oskuld typ. Ganska orealistiskt om man inte är beredd att plocka dem innan de är byxmyndiga typ.. Som du säger det är något man får räkna med, man har ju dessutom själv förhoppningsvis en diger historia, så varför ska det vara annorlunda för tjejer? Tyder om inte annat på en skev människosyn.

Citat:

Vad menar du är egentligen skillnaden fysiologiskt mellan 10 och 20 samlagspartner? Det relevanta är väl (om något), hur länge sedan förra?

Det handlar nog egentligen om ditt eget självförtroende och självkänsla.
Citera
2019-02-25, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zevs1337
Jag laddade ned Tinder igen i helgen och swipeade nog i två timmar och plötsligt fanns det inga fler att swipea på. Jag har åldersspann 22-30 och upp till 65km i avstånd, hur kommer det sig att det inte finns fler personer att swipea på? Har jag verkligen redan gått igenom allihopa? Detta gäller Stockholm.

Hur är det för er andra?
Låter som ett temporärt problem. Tinder levererar ofta för-genererade (cachade) flöden, och ibland kan det dröja innan de uppdateras. Pröva att vänta ett par timmar till.
Citera
2019-02-25, 12:04
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Undertecknad har nu, med sin nyårstindertjej, blivit tillsammans. Saker har fallit på plats. Tinder levererade ett dryga dussin kortvariga bekantskaper innan det mesta blev rätt. Puss på er.

Puss på dig Counsellor…helt underbart

Kram på Nirvana The Sambo...fab

Lycka till Burken hoppas det går vägen

Makes me happy

Mer puss o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in