Citat:
Ursprungligen postat av
Parvaneh
Vid närmare eftertanke..
Dem screenshotsen som jag delade med mig av häromdagen - jättefina om man söker något seriöst. Har dock förstått att ni bara är ute efter att ligga. Så då är det bäst att göra motsatsen till det jag sa, ge inga komplimanger. Jag är en 9a/10a enligt killar, vänner (pm om ni vill) och fick som sagt ca 3-4000 matchningar på en vecka (yes, really). Valde att inte träffa ngn av de och radera tinder för att jag ska flytta och vill dejta seriöst längre fram istället. Men det som funkar är humor, intelligens, självförtroende, att inte veta vart man har honom, bestämdhet och att snabbt vilja styra upp en träff istället för att skriva fram o tillbaka i flera dagar/veckor/månader. Inget fjäskande, alls, som i screenshotsen. Samt retas lite. Lycka till
Du påminner om min första flickvän. Först hörde man ”Okej, jag har ingenting mer att säga, jag går nu. Hejdå för alltid.”
Och man bara tänkte: Usch vad jobbigt, så nu är det över alltså. Hon är borta.
Sedan hörde man:
”Hallå!? Ska du bara låta mig gå eller!?”
Och man bara
”Va? Jag trodde det var slut och att du sa hejdå?”
”Och det går du bara med på!?”
Abc i kvinnlig kommunikation det där lärde jag ju mig illa kvickt. Stanna du kvar i tråden om du känner för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
King-kuntaa
Tack för kaffet. Ska hälsa mina vänner som använder tinder att dom ska beskriva sig själv i bio som "seriös kille".
Har du några tjejkompisar så kan du hälsa dem att de kan skippa ”söker seriöst” eftersom det ändå handlar mer om någon slags mental bild av vad de är ute efter än hur de sen kommer fungera och agera.