Citat:
Det där är ju inte möjligt. Beror visserligen på killen och vilken grund man står på. Jag kan inte komma upp till en 10a (visst för en tjej av 10000 kan jag anses vara världens snyggaste). Jag är kanske en femma, med träning och rätt kläder osv så kanske jag kan komma upp till en 7a max. Jag satsar iof inte på tiorna, klart jag swipar höger på dem, men så länge tjejen ser rätt bra ut i mina ögon så skiter jag i om hon är en 10a eller 6a.
Men vafan, ta till dig av rådet och ta dig själv i kragen nu istället för att sitta härinne och lipa över att du inte får några matchningar. Du är en 5a själv? Vill du ha snyggare brudar än 3or och 4or så får du ju för fan göra något åt det istället för att sitta och skriva i diverse relationstrådar om hur omöjligt det är för dig.
DU är den enda som kan ändra på det, inte vi i tråden. Resultaten av Tinder är dessvärre ett ganska bra kvitto på hur man står på marknaden och i dagsläget verkar det inte direkt som det optimala stället för dig att hänga på. Vi har nu i tråden vid flertal tillfällen identifierat felet så rekommenderar dig avlasta dina bekymmer i andra trådar som handlar om individuella målsättningar, personlighetsutveckling etc.
Sorry hårda ord nu, men känns verkligen som du återupprepar samma saker gång på gång och aldrig kommer med några nya insikter som bidrar till diskussionen och då förtjänar man fan lite
Är samma sak åt andra hållet för övriga skribenter. Alldeles för mycket chit-chattande som handlar om hur man slickar upp varandras gemensamma tindermatchningar i brygga. Sjukt ointressant. Fan inte det tråden handlar om.
PM "jag var tvungen att stanna springbandet på gymmet för att kolla på din bild WoW". Kopplingen med trådens nedgång är helt mansrelaterad. Just därför hade iaf jag tyckt det vart kul med kvinnliga oförstående infallsvinklar. Var ju superkul när bruden tror jag får ligga var å varannan dag från tinder. 😂
som iaf jag inte anser tillför tråden någon större substans. 🙄 grabbar med en brud i gänget? Jag har massa kul erfarenheter av det. Kanske varit grabbiga brudar förvisso så mansjargongen funka finfint
haha vita riddare var väl ändå att ta i så blueballsen spricker, men visst har du en poäng i det 😁