Citat:
Ursprungligen postat av
Matzolle
Är det Darwin du har läst utan att riktigt förstå? Eller vad är det för teorier du har läst? Ditt resonemang känns inte helt färdigt om man säger så, du använder nämligen begrepp och teorier i helt fel sammanhang. Det finns fortfarande inget som ursäktar det MGM gör, ingen inbyggd manlig kåthet, ingen inbyggd kvinnlig underkastelse. Allt detta är påhitt och undanflykter. Hon har sagt nej, den som fortsätter efter ett nej är en våldtäktsman. Det är den sköna verkligheten både jag och juridiken lever i och där tänker jag stanna.
Ok. Det är vad du tror.
Om vi ska hålla oss till fakta så har du rätt i att hon har sagt nej. Hon har även sagt med ett skratt att hon vill bli avklädd av Glenn. Du har inte tillgång till hela ljudupptagningen som dessutom verkar vara av dålig kvalité. Hon kan ha sagt ja innan eller efter nejet. Hon kan ha sagt nej på ett ”rollspelsaktigt” vis. Hon kan...........Min poäng är att jag tycker alla som sitter och skriver att detta är ett enkelt solklart fall, oavsett åt vilket håll de vill döma verkar inte ha rättsäkerheten spm prioritet s.a.s.
De finns t.om de som skriker på solklart fall av grov våldtäkt. Och det tycker jag är jävligt skrämmande.