Citat:
Ursprungligen postat av
Castorchamp
En gris till make som dessutom "flämtar som en hund" Ja det var nättidningen "stoppa pressarnas" rubrik igår. Gissar att ansvarig utgivare inte blir bjuden på Monikas julbord i år.
Idag var det rättegång gick in och titta på bo insta hon skriver lite om dagen. Måste svida för Monika att hon också har en kanal att nå ut med sin sanning. Bo är ju liten och smal enl de foton jag såg så Monikas ord om " lönnfet" är ju så otroligt missvisande.
Men bara att tala om någons utseende på det viset när man har döttrar bara några år yngre visar ju bara på hur elak tanten är. Det slår bara tillbaka på henne själv.
Jag förstår inte varför hon inte fick en motfråga på det i förhöret. I vilket sammanhang diskuterade de deras anställdas utseende? Varför har Monika frågat om Glenn tycker BO är snygg?
Tydligen inte lönnfet nog för att han skulle skippa ha sex med henne, så Monika måste känna sig blåst
Jag förstår fortfarande inte varför man anställer samt bjuder hem någon att sova över om man tycker så illa om någon. Monika säger bara negativa saker om henne, går inte lita på henne, lättfotad, kommer bakfull till jobbet, kan inte behålla arbeten... Varför anställa en sån person överhuvudtaget? Varför bjuda hem henne?