2018-03-17, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flamboyanten
Föredrar ni att man väljer logga in med telefonnummer, eller logga in med Facebook? Vad är att det positiva/negativa med dessa två?
Nackdelen med att logga in med fb är att man kan se gemensamma vänner med ens matchning, vilket är lite obekvämt.
Citera
2018-03-17, 19:21
Medlem
Fick en varning precis att mitt konto granskas för att det har blivit rapporterat för många gånger. Nån som vet varför de gör så?
Vad jag vet så har jag inte bettet mig illa på nåt sätt. Har helt vanliga bilder och text. Skriver nog till och med trevligare än vad många andra gör...

Nån som har varit med om samma?
Citera
2018-03-17, 20:35
Medlem
Neffins avatar
Hatar Tinder. Det enda man får matchning med är ju feta kossor och transor. HAr under en månads tid fått max 5-6 matchningar med tejejr som ser trevliga ut men dessa bemödar sig ju inte ens att svara på chatten. Mitt kvinnoförakt blir bara värre och värre ju mer man tindrar. Får ju för fan betydligt bättre napp en kväll på krogen än denna app.
Citera
2018-03-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fcederberg
Fick en varning precis att mitt konto granskas för att det har blivit rapporterat för många gånger. Nån som vet varför de gör så?
Vad jag vet så har jag inte bettet mig illa på nåt sätt. Har helt vanliga bilder och text. Skriver nog till och med trevligare än vad många andra gör...

Nån som har varit med om samma?
Var glad att du fick varning. Min kompis blev bannad från ingenstans, och blir du det är det kört. Du får aldrig tillbaka kontot. Kan alltid fixa nytt dock.

Han var dock jävligt dryg och bara idiotisk. Så egentligen kanske inte "ur inget" men ingen varning. Frågan är hur många som behöver rapportera för att man ska bli bannad?

Är du trevlig så kanske dom rapporterat dig för att vara catfish/bot. Finns ju inget annat?
Citera
2018-03-17, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neffin
Hatar Tinder. Det enda man får matchning med är ju feta kossor och transor. HAr under en månads tid fått max 5-6 matchningar med tejejr som ser trevliga ut men dessa bemödar sig ju inte ens att svara på chatten. Mitt kvinnoförakt blir bara värre och värre ju mer man tindrar. Får ju för fan betydligt bättre napp en kväll på krogen än denna app.
Så varför inte hålla det där?
Citera
2018-03-17, 21:50
Medlem
tihelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Var glad att du fick varning. Min kompis blev bannad från ingenstans, och blir du det är det kört. Du får aldrig tillbaka kontot. Kan alltid fixa nytt dock.

HAHHAHAA vilket jävla antiklimax. Här trodde man grabben var så körd så räddar du med "kan alltid fixa nytt dock." Kram på dig för du fick mig att garva.
Citera
2018-03-17, 22:52
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neffin
Får ju för fan betydligt bättre napp en kväll på krogen än denna app.
.. då är det nog bättre om du lägger all fokus där och inte på internetdejting?
Citera
2018-03-18, 02:33
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Då har man träffat tjej nummer 3 från tinder. Häftigt.
Skulle vilja svepa i typ stockholm eller göteborg för att få se hur det går, tyvärr så har man iphone och finns ingen fejk gps till det...

Skaffa plus, då kan du swipa vart du vill i hela världen. Skaffade det innan jag åkte till Island för något år sen och swipade där innan avgång. Hade 2 ligg väntandes när jag var påväg dit.
Citera
2018-03-18, 09:24
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Skaffa plus, då kan du swipa vart du vill i hela världen. Skaffade det innan jag åkte till Island för något år sen och swipade där innan avgång. Hade 2 ligg väntandes när jag var påväg dit.

Eller så kör man snikversionen. Om man inte har Android kan man köra fake-GPS via webläsaren på datorn.
Citera
2018-03-18, 10:14
Medlem
Neffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Så varför inte hålla det där?

Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
.. då är det nog bättre om du lägger all fokus där och inte på internetdejting?

Jo, känns ju som det men de brudar man hittar på krogen är ju inte alltid kvalitet och ofta har de varit rätt pantade när man väl nyktrat till och märkt av deras kapacitet. Fast jag kanske siktar lite väl högt när jag trodde att kvalitén var högre på tinder.

Sjuka är att någon timme efter att jag skrev mitt inlägg här i tråden så fick jag kontakt med någon som verkade helt vettigt. Vi surrade en del på kvällen och bestämde oss för att fortsätta snacka efter att ha utbytt nummer. Uppdaterar i tråden om det visar sig vara något bra.
Citera
2018-03-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Tack, inte varje dag man får höra någon älskar en.

30 st av dom blev knull kanske. Men hade kunnat bli fler då jag avisat 2 som ville ligga.
Dom lär ju trott jag skäms över min penis men så va inte fallet, blev bara avtänd på dom.

Men aa, hade utseendet förr men inte så mkt längre.

Detta låter smått otroligt måste jag säga. Nu vet jag inte hur länge du suttit på Tinder, men om såvida du bara träffat tjejer som är någorlunda attraktiva är 30/50 en rätt sjuk siffra. Märkligt, för jag får ofta höra att jag är snygg. 9,5/10 enligt min ex-flickvän, och hon är helt klart söt. Ändå failade jag min första dejt med en tjej jag inte fann attraktiv, och min andra dejt ska jag träffa igen men hon har blivit seg på att svara, så intresset verkar väl inte direkt på topp (det slutade det dock vara från hennes sida redan innan vi träffades; oklart varför, men hon gick från jätteintensiv till extremt seg i svaren utan någon anledning).
Citera
2018-03-18, 14:57
Medlem
Kan brudarna se eller förstå att jag har Tinder Gold? Känns lite töntigt att ha, men lär ju spara mycket tid med matchningar. *Kanske finns ett svar i tråden men har inte sett något definitivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in