2018-12-09, 00:47
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...phor-alla-spar

Försvann efter tinderdejt

Brudar inga dejter i Nya Zeeland
Citera
2018-12-09, 00:50
Citat:
Ursprungligen postat av Ewynne
Haha. Känner igen det där alltför väl. Man har piffat sig och tror man ska möta en stor karl. Istället möter man en krympling som är 171 och som rundar av uppåt till 180 i tron att det inte syns. Med små svettiga händer och fingrar och skostorlek 38. Som väger 53 kg. Rakar han pungen väger han 50 kg. Önskar att jag där och då hade kunnat göra mig till en hårig tjockis så att han fått smaka på sin egen tortyr. Eller piska honom med måttstocken tills han lär sig använda den på korrekt sätt.

Ljög snubben även om sin vikt eller? För om du inte frågade om hans vikt eller kroppsbyggnad så är det väl ditt fel att du förväntar dig att en man på 180 cm ska vara en "stor karl"?
Citera
2018-12-09, 00:53
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Skämtar du? Ja, det är det för ett otränat öga. Har ju stått flera ggr i tråden om secret internet fatties och annat.
Sen är det även för ett tränat öga inte så särskilt ovanligt att man vaknar upp dagen efter och att hon ser ut som en annan tjej, ja.

https://i.imgur.com/OjA6nxR.png

Bruden till höger där är en WB för mig och de flesta andra killar men ser ju ut som tant ragata i verkligheten, i sitt naturliga jag.

Filter är mer vanligt än ovanligt. Du är ju kvinna och bör väl också ha sett hur jävla vanligt det är bland instahoesen? Ett bra tips när man får reda på deras Instagram är att kolla på bilder där de är taggade ifrån andra användare, då brukar man få en mer realistiskare uppfattning om personens utseende.

Så jämför det här:
https://i.imgur.com/xuJVm1c.jpg

Med hon till höger här:
https://i.imgur.com/JnkTUfN.jpg

Ja, det är samma person.

Bruden på första bilden såg bättre ut osminkad, hon var ju rätt snygg faktiskt.
Citera
2018-12-09, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewynne
Haha. Känner igen det där alltför väl. Man har piffat sig och tror man ska möta en stor karl. Istället möter man en krympling som är 171 och som rundar av uppåt till 180 i tron att det inte syns. Med små svettiga händer och fingrar och skostorlek 38. Som väger 53 kg. Rakar han pungen väger han 50 kg. Önskar att jag där och då hade kunnat göra mig till en hårig tjockis så att han fått smaka på sin egen tortyr. Eller piska honom med måttstocken tills han lär sig använda den på korrekt sätt.

Med tanke på att du som tjej har bemödat dig skaffa Tinder Gold så är din önskan förmodligen i princip redan uppfylld.
Citera
2018-12-09, 01:48
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Haha! Asså ni kvinnor har ju inte en enda jävla aning. Har också hört det där många gånger från kvinnor och det visar ju mycket på hur totalt blåögda och ovetandes kvinnor är om hur svårt och hur mycket slit som faktiskt krävs av gemene man, som inte är en kändis, för att ens ha något sexliv att tala om.
Det räcker faktiskt liksom inte ens att bara se bra över medel ut som kille utan man måste oftast också ha karisma osv. ifall det ska bli någonting ändå till slut där man har regelbundet sex med attraktiva kvinnor.

Det är lite som kvinnor som whinar om diskriminering och svårt liv de har som måste sitta på HR-avdelningen och prata skvaller en hel arbetsdag och fråga jobbsökare "om du var ett träd, vilken typ skulle du vara då?" och dra in 600k samtidigt som någon kille står ute i -20 C och försöker laga en kraftledning för 110 spänn timmen.

Och en hel uppsjö av uppkäftiga kvinnor på appen med för mycket luft som alla tror de är speciella snöflingor för att massa kåta män sitter och skickar skit som vi såg här tidigare...

Var i tråden oftare. Skarpt och träffsäkert inlägg, som slår hårt mot ömma punkter.
Citera
2018-12-09, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Var i tråden oftare. Skarpt och träffsäkert inlägg, som slår hårt mot ömma punkter.

Ja, tråden har ju gått ner sig rejält med tråkiga sexuppdateringsdagböcker, osv. BrunoC är en man av intressant karaktär, som alltid säger saker som antingen trampar på tår, eller något som får folk att vakna till, väldigt ofta.
Tycker tråden kom lite till liv ikväll/inatt iaf. Kan ju hoppas det håller i sig
Citera
2018-12-09, 07:12
Medlem
Presentpappers avatar
Har två damer på kroken nu från Tinder. Har bestämt träff med den ena vilket blir om två veckor ca. Då blir det garanterat åka av kan jag säga.
Citera
2018-12-09, 08:28
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Har två damer på kroken nu från Tinder. Har bestämt träff med den ena vilket blir om två veckor ca. Då blir det garanterat åka av kan jag säga.

Du ska inte boka in en dejt så långt in i framtiden. Det kommer med hög sannolikhet att ställas in.
Citera
2018-12-09, 09:45
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Du ska inte boka in en dejt så långt in i framtiden. Det kommer med hög sannolikhet att ställas in.

Nja, jag förstår vad du menar men just i det här fallet fick vi pga uppbokade scheman från bådas håll ta en dag ett par veckor fram. Jag tror inte det är någon fara att det ska ställas in i första taget men det får vi väl se.
Citera
2018-12-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Fast det där vet vi ju. Det går inte att jämföra killar med tjejer. Tjejer av motsvarande utseende har ungefär 100 gånger högre sannolikhet att få en match än vad en kille har. Det hjälper ju dock dem inte, eftersom det fortfarande är lika svårt att hitta någon vettig bland det överflödiga antalet matchningar.

Jag tror att den kille jag sett med flest matchningar hade över 10 000. Jag undrar hur många en tjej skulle kunna samla ihop. En jag träffade hade över 2500 som gillat henne, hon kunde se det eftersom hon var gold. Och då hade hon bara haft Tinder några veckor.

Självklart vet vi det, men att det är riktigt så illa ...! Att det inte skulle hjälpa tjejer ser jag faktiskt som totalt bullshit. Visst är vad människor nöjer sig med i någon mån självreglerande – och det gäller för lycka som koncept över huvud taget – men visst fan är det ändå the lesser of two evils att ständigt matas med bekräftelse jämfört med att känna sig som en evolutionär återvändsgränd. För mycket valfrihet är ju som bekant inte bra för människan, så visst är Tinder på sätt och vis skadligt även för tjejer, men jag tycker man ska akta sig för att likställa med hur killar har det.

Jävlar, under hur lång tid hade han samlat ihop till dem? Och var det kvalitetsmatchningar eller hade han svept höger på allt och alla med en jävla massa boostningar använda?
Citera
2018-12-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Jag instämmer.

Det är ytterst problematiskt vilken förvriden bild tjejer har av killars förutsättningar i samhället. Empatigapet slår redan hårt mot män till följd av vår biologi, men det hela förvärras av att mäns vedermödor förnekas – vilket också naturligtvis till viss del är ett resultat av gapet i fråga.
Citera
2018-12-09, 11:48
Medlem
pulverhonungs avatar
OT men någon med över en månads medlemskap på DS som kan fixa ett par bilder på en riktigt skön donna? PM isåfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in