2019-02-24, 17:05
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Söndag mellan 19 och 22 är löjligt effelyivt vid boost. Det ger viss ledning om att många sveper just då. Söndag eftermiddag kan man nog likställa med en vardagkväll, vilket också är bra tider.
Tack. Låter rimligt. Då är väl de flesta hemma och har inte mycket för sig.

Citat:
Fredag- och lördagskvällar är det mer aktivitet i klientelet "tömma och dumpa".
Vad betyder det?
Citera
2019-02-24, 17:25
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsfrsgewadfdzrsf
Det fattar väl alla? Att om man som snygg kille inte får en enda jävla like i princip, trots att man har BRA bilder, där man kopplar av i paradiset, då är det appen eller tjejerna som det är fel på. Särskilt med tanke på att det var en i familjen som tog bilderna.

Seriöst, varför ska det vara så svinpetiga regler (läs algoritmer) som påverkar hurvida man får en like eller inte? Det här har jag aldrig varit med om förut! Förutom på Bodycontact, där är det drakoniskt!

Och ja, jag hatar mitt liv just nu. Dock är detta såklart inget jag går ut med på Tinder. Men jag blir förbannad när folk kommer och säger hela tiden att det är ALLTID en själv det beror på, när det inte alls är så varenda gång det skiter sig för en. Får man höra något tillräckligt ofta börjar man tro på det trots allt, inte undra på att man blir helt sänkt till slut.

Tjejerna är helt avtrubbade på den här appen. Undrar ofta vad fan de gör där men jag antar att de ser det som nån förlängning av instagram. Kanske har de för få likes från killar där och behöver boosta sitt självförtroende via Tinder. De är helt livlösa på Tinder, dåliga på att konversera och helt oförmögna att ta initiativ. Det spar ju dock en både pengar och tid att dissa dem redan över appen slipper du bjuda på nån dejt.
Citera
2019-02-24, 17:45
Medlem
Citat:
Det fattar väl alla? Att om man som snygg kille inte får en enda jävla like i princip, trots att man har BRA bilder, där man kopplar av i paradiset, då är det appen eller tjejerna som det är fel på. Särskilt med tanke på att det var en i familjen som tog bilderna.

Seriöst, varför ska det vara så svinpetiga regler (läs algoritmer) som påverkar hurvida man får en like eller inte? Det här har jag aldrig varit med om förut! Förutom på Bodycontact, där är det drakoniskt!

Och ja, jag hatar mitt liv just nu. Dock är detta såklart inget jag går ut med på Tinder. Men jag blir förbannad när folk kommer och säger hela tiden att det är ALLTID en själv det beror på, när det inte alls är så varenda gång det skiter sig för en. Får man höra något tillräckligt ofta börjar man tro på det trots allt, inte undra på att man blir helt sänkt till slut.

Får du inte en enda like så är du inte någon snygg kille, simple as that.
Citera
2019-02-24, 17:50
Medlem
Går väl x antal killar på tjej där. Alla tjejer kan få killar som ser bra mycket bättre ut än de själva, så varför skulle de välja någon på sin egen nivå.
Citera
2019-02-24, 18:18
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Seriöst, hur fan kan man anses vara tråkig om man har en bild på sig där man kopplar av i Karibien? Hur kan en sån bild anses vara tråkig? Kan nån förklara det här för mig?
Semesterbilder är väl de vanligaste motiven, tillsammans med bilder från gymmet och bilder vid bord med vinglas. Det är säkert ingen tråkig bild, men den sticker nog inte ut i mängden. Sen kan ju de eventuella matchningarnå inte veta att det är taget i Karibien, så tillvida du inte skriver det i presentationen.
Senast redigerad av BierFurAlle 2019-02-24 kl. 18:29.
Citera
2019-02-24, 18:26
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:

Du måste jobba lite med din självkänsla. Förstå att ditt värde inte hänger på en app med tusentals användare. Anklaga varken dig själv eller någon annan. Det är ingen rättighet att få en like och det är inget fel på tjejerna bara för att de inte får upp ögonen för just dig bland (åter igen) tusentals användare.
Senast redigerad av BierFurAlle 2019-02-24 kl. 18:28.
Citera
2019-02-24, 22:35
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Tack. Låter rimligt. Då är väl de flesta hemma och har inte mycket för sig.

Vad betyder det?

Yes.

Alltså om du matchar med en tjej kl 23.45 en lördag så är sannolikheten större att hon vill spontanses samma kväll än om du matchar med samma tjej kl 18 en tisdag. Även om det inte är alldeles vanligt så finns det vissa lösaktiga tjejer som sveper en lördag kväll för att kanske mötas upp senare samma kväll på en klubb.
Citera
2019-02-24, 22:37
Medlem
anteri17s avatar
Undertecknad har nu, med sin nyårstindertjej, blivit tillsammans. Saker har fallit på plats. Tinder levererade ett dryga dussin kortvariga bekantskaper innan det mesta blev rätt. Puss på er.
Citera
2019-02-24, 22:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Undertecknad har nu, med sin nyårstindertjej, blivit tillsammans. Saker har fallit på plats. Tinder levererade ett dryga dussin kortvariga bekantskaper innan det mesta blev rätt. Puss på er.
Welcome to the club!
Citera
2019-02-24, 23:06
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Welcome to the club!

Kul att du är kvar i det förhållandet. Det måste ha gått en hel del månader nu?
Citera
2019-02-24, 23:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Kul att du är kvar i det förhållandet. Det måste ha gått en hel del månader nu?
Ja ett halvår. Sambo och hela kittet
Citera
2019-02-24, 23:10
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja ett halvår. Sambo och hela kittet

Grattis! Superkul

Du är äldre så det är mer allvar för dig, jag är sub 25 och tjejen 20, men ändå en skön känsla.

................................

Och ni andra: en "nazist" och en "fascist" har fått långsiktigt napp på Tinder. Ett ganska bra betyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in