Citat:
Ursprungligen postat av
ASAPROCKY
Tyvärr kan jag inte kolla på din bild då jag sitter på mobilen och upplösningen är kass.
Skillnaden mellan dig och mig är att du måste sitta och jaga osäkra brudar som behöver ursäkta sig för att ha sex medans jag kan vara selektiv och ta dom som bjuder upp till dans och är av lite kvalite.
Imgur är kass i mobiler, av okänd anledning blir det pixlat. Borde ladda upp på annan sajt egentligen. Vet ej varför den är så kass vad gäller upplösningen. Ett mysterium, då det går att zooma in alldeles utmärkt med bra upplösning på dator/surfplatta.
Jag frågar om extra bilder i konvon. För att kontrollera att hon inte är fet, dvs jag är "selektiv". Så sluta sitt och hitta på massa trams som passar din världsbild av mig.
Rent generellt sitter jag inte och skriver med varenda "hallå läget" brudar, men visst händer det. Hon såg ju ändå helt ok ut, hade hon haft en bra kropp hade det varit en given 7a åtminstone.
En annan brud skrev "ÅÅHh, så fina ögon!". Skulle jag istället varit Rocky så skulle jag "fyfan, tråkig efterbliven brud, nej fan. Skiter i henne". Även fast denna brud råkar vara en av dom snyggare matchningarna, dvs någon som faktiskt är på ens egen nivå utseendemässigt.
Men vill du inte tänka om och pröva på brudar som uppenbart är mer intresserade utav dig än dom som inte skriver någonting alls, så är det din förlust, och jag kan bara beklaga att du inte väljer att se på situationen annorlunda.
Gör vad du vill, men bidra lite till tråden nu istället. För att sitta och gnälla hela tiden som en pensionärsgubbe. Vi har hört din typ av gnäll så många gånger, rejält tröttsamt. Jag försökte hjälpa användaren Henrik här, och du fortsätter vårat bråk istället för att säga "ja har läst din konvo den var skit" ok, det kan jag ta, att du ev tycker att den är skräp, fine.
Jag kan be om ursäkt att jag gick över gränsen och kalla dig taskiga saker, sorry. Till Moderator, jag försöker sluta fred här, inga varningar, tack. Känner till reglerna, ta bråk i PM, bla bla. Orka fortsatt pajkastning).