2018-10-07, 11:35
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Näh. Hon är fem år yngre.

Ändå ett under att du orkar föra en konversation med en tämligen tafatt och ointressant tjej. Får hoppas det är värt det då, men låter som mycket jobb för att.
Citera
2018-10-07, 11:40
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Du har inte några intellektuella insatser att komma med, annars hade det väl synts? Tjejer som är smarta träffar smarta killar och i din konversation finns inget intressant. Och du kan knappast sitta och skriva att andra inte lyckas när du själv knappt gör det och när man påpekar det så gråter du som en kärring att du inte bryr dig. Borde ju skvallra en hel om desperationsnivån. Riktigt knäpp. Böghat är också typiskt karaktäristiskt för identitesförvirrade töntar som du.

Jag ska ta hand om mig.

Ledsen att säga, men det finns en del intellektuell kapacitet. Att kunna rikta om sitt språk utifrån mottagaren kanske är något att tänka på?

Men du skriver massa skit tillika osanningar. Och då är jag inte beta och låter det vara. Du är speltorsk, relationstorsk och arbetslös. Städa rent framför egen dörr istället.
Citera
2018-10-07, 11:42
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Ändå ett under att du orkar föra en konversation med en tämligen tafatt och ointressant tjej. Får hoppas det är värt det då, men låter som mycket jobb för att.

Hon ser bra ut och verkar inte dryg. Det är en simpel men underskattad kombo för kortsiktigt nöje.

Alla säger att det krävs så mycket jobb. Jag satt och kollade på fotboll med lite polare, med några bärs i kroppen, och slåchattade under en timme. Det är sannerligen inte särskilt mycket jobb.
Citera
2018-10-07, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Har följt tråden emellanåt och samma personer som säger att man måste vara intressant skriver bevisligen ingenting intressant. Finns inget spännande, roligt eller givande i konversationerna. Fast det är på den nivån tjejer befinner sig och då är det inte mycket att göra.
Citera
2018-10-07, 11:54
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse
Det är nog inte smartaste idén eftersom du kommer att försämra ditt "värde" genom detta. Tinder använder en algoritm som jag personligen inte vet exakt hur den funkar men, mitt tips skulle vara att swipea höger på dom du är intresserad av endast.

Okej, men vad blir konsekvenserna av det då?
Citera
2018-10-07, 13:19
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Okej, men vad blir konsekvenserna av det då?
Att du hamnar bland bottenskrapet av profiler och får sämre publicitet. Har själv varit där och det kan vara en enorm skillnad. Minns att jag kunde lägga en boost och typ 5 likes, vilket är det jag får i vanliga fall under en dag utan boost när jag sköter de regler jag misstänker ger bra ELO.
Citera
2018-10-07, 15:22
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Utbudet i norra/nordöstra skåne alltså. Urk säger jag bara. Det är en sunkfest deluxe.

Egentligen synd om männen i dessa kommuner, men de är kanske också överviktiga, avklädda, tatuerade på fingrar och har näsring.

Det var det Tindersafarit det. Varade ungefär 3 timmar haha!
Citera
2018-10-07, 15:29
Medlem
Tinderstatistik från USA

Den stat som det är minst kvinnor på Tinder är California där de är 25% kvinnor och 75 % män

Ingen stat har mer än 37% kvinnor på Tinder.

De finns ett fåtal platser där det finns fler kvinnor och den som har högst andel kvinnor är en Kristen dating- sida
Citera
2018-10-07, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Du har inte några intellektuella insatser att komma med, annars hade det väl synts? Tjejer som är smarta träffar smarta killar och i din konversation finns inget intressant. Och du kan knappast sitta och skriva att andra inte lyckas när du själv knappt gör det och när man påpekar det så gråter du som en kärring att du inte bryr dig. Borde ju skvallra en hel om desperationsnivån. Riktigt knäpp. Böghat är också typiskt karaktäristiskt för identitesförvirrade töntar som du.

Jag ska ta hand om mig.
bjud på en konversation själv då? Du som är både intektuell och bögförsvarare. Ser framemot att läsa. Du kan titta på tidigare convos från mig i tråden om du vill det. Längesen nu dock måste medges. Appen prioriteras inte precis längre. Dock är denna tråd till och från underhållande. Nästa storstadsbesök får man väl se.
Citera
2018-10-07, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
bjud på en konversation själv då? Du som är både intektuell och bögförsvarare. Ser framemot att läsa. Du kan titta på tidigare convos från mig i tråden om du vill det. Längesen nu dock måste medges. Appen prioriteras inte precis längre. Dock är denna tråd till och från underhållande. Nästa storstadsbesök får man väl se.
har inte den skitappen men även en misslyckad kille som mig kan väl göra bättre. Vad tycker du var speciellt med den konversationen om jag får fråga? Var den rolig? Spännande? Charmig?
Fanns inget i texten som gjorde den tilltalande. Men jag har haft konversationer värda att nämna där tjejen varit mentalt givande och erbjudit tuggmotstånd, motjuck, verbala lekar och trissat upp stämningen. Seriöst alltså bjud på en konversation själv säger du.... Han har utseendet på sin sida.
Citera
2018-10-07, 16:34
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Tinderstatistik från USA

Den stat som det är minst kvinnor på Tinder är California där de är 25% kvinnor och 75 % män

Ingen stat har mer än 37% kvinnor på Tinder.

De finns ett fåtal platser där det finns fler kvinnor och den som har högst andel kvinnor är en Kristen dating- sida
Finns det bara statistik för USA eller andra länder också?
Citera
2018-10-07, 18:15
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det efterfrågades konversationer. Så jag bidrar till Flashbackgemenskapen. Ledigt snack och en kombo av seriositet och viss glimt. Hon är en av mina bättre matchningar, så jag är förvånad att hon var så medgörlig en lördagkväll

https://imgur.com/a/lfzTTUZ

https://imgur.com/QuhzCV8

Slutade med att jag ska lära henne dricka vin. Ingången att ses hemma är klar. Jag kan liksom lägga en tisdag på att träffa en snygg och förhoppningsvis intressant människa bara genom att visserligen se rätt okej ut, men inte vara en idiot/aspie/räddhågsen/dryg i skrift. Hitta det simpla flytet.

Jag tycker hon verkar gullig och flörtig på ett mjukt fint sätt. Så skrev hon gulle också…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in