Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Man får känna in när det är läge, typ. Beror helt på hur snacket går, hur tjejen verkar som person och så vidare. Men absolut att man bör ha framförhållning eftersom tjejer är hypersociala varelser och förmodligen redan är uppbokade sju veckor framåt.
Jag brukar föreslå några dagar framåt. Tycker jag tjejen verkar lite svår så kan jag lägga ytterligare längre fram för att ge känslan av att jag är upptagen och inte prioriterar henne så mycket. För att upprätta något slags maktbalans, liksom.
Ja jag bjöd ut en tjej igår om att träffas på fredag kväll. Hon skrev att hon precis hade bestämt att hon skulle bowla den kvällen men skrev att hon kunde träffas nu på lördag istället.
Jag skrev att jag ska bort på lördag, vilket är sant men jag skulle kunna hinna med att träffa henne endå på kvällen.
Nu vet i fan om jag ska fråga om att ses nu på lördag, eller skriva att det kanske får bli nästa fredag. Hade nog helst väntat till nästa fredag men då kan det hinna komma andra saker emellan. Och samtidigt vill jag inte rätta mig för mycket efter henne...