Citat:
Underbar!
Citat:
Hade rekommenderat happypancake för lite mer seriösare tjejer men när du säger att majoriteten bara umgås med kompisar eller festar så undrar man ju vad det är för typer du matchar med.. Enbart studenter eller fjortisar som är 18<? Skaffade tinder för ett tag och sedan och har frågat en hel del vad de gör osv. och det verkar sjukt vanligt att folk umgås med kompisar och festar om dagarna. Spelar ingen roll om det rör sig om 22 åringar eller 16 åringar.
I grundskolan umgicks jag med kompisar en gång i kvartalet på fritiden, och då maximalt ca fyra timmar åt gången. I gymnasiet umgicks jag inte ens med någon på rasterna. På högskolan så pratade jag med några stycken på ”rasterna” första terminen, men höll mig mest för mig själv resten av åren där. Gick på några fester precis i början av universitetstiden (vilket var första och sista gångerna). Har i vilket fall inte umgåtts med någon på fritiden vid ens ett enda tillfälle förutom släktingar på mer än fem år nu.
Egentligen skulle jag helst vilja träffa någon som precis som mig själv aldrig umgås med någon normalt.
Finns det något mer passande app/sajt för det än tinder? I så fall, vilken?
I grundskolan umgicks jag med kompisar en gång i kvartalet på fritiden, och då maximalt ca fyra timmar åt gången. I gymnasiet umgicks jag inte ens med någon på rasterna. På högskolan så pratade jag med några stycken på ”rasterna” första terminen, men höll mig mest för mig själv resten av åren där. Gick på några fester precis i början av universitetstiden (vilket var första och sista gångerna). Har i vilket fall inte umgåtts med någon på fritiden vid ens ett enda tillfälle förutom släktingar på mer än fem år nu.
Egentligen skulle jag helst vilja träffa någon som precis som mig själv aldrig umgås med någon normalt.
Finns det något mer passande app/sajt för det än tinder? I så fall, vilken?
Förstår vad du menar då jag med pratat med tjejer som dricker typ tre gånger i veckan hur fan man mu lyckas med det men håller du ut lite så hittar du nog någon som föredrar att vara mer själv än på fest.

.