2018-12-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parvaneh
Har lagt in screenshots från när killar skrivit till mig senaste dygnen. Gillar humor, komplimanger, och när de noterar något jag skrivit på min bio/beskrivning. Fråga gärna om du undrar ngt. Hoppas att länken funkar nu:

https://imgur.com/a/mOA7sQG

PS. Det ska vara ca 30 bilder, tryck på ”see more” nedan för att se resten.

Den enda som jag tyckte var riktigt bra var meme varningen "när man matchar med en pangbrud och bor 300mil bort" + gifhelvete, riktigt kul.
Exakt så, är det ju.
Citera
2018-12-08, 14:15
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Har lagt in screenshots från när killar skrivit till mig senaste dygnen. Gillar humor, komplimanger, och när de noterar något jag skrivit på min bio/beskrivning. Fråga gärna om du undrar ngt. Hoppas att länken funkar nu:

Men…du är ju helt FAB …så snällt gjort. Håller med dig om detta också…please stay i tråden.
Citera
2018-12-08, 14:18
Medlem
lakritcs avatar
Kul för tråden med screenshots från tjejer!

Har aldrig förstått mig på killar som uppträder som servila clowner. Kan det verkligen gå hem? Tänker att de måste ha en enorm kompensationsfaktor genom utseendet.
Citera
2018-12-08, 14:19
Medlem
R.Bloodworths avatar
Så som jag upplever det kan två exakta meddelanden till en tjej tolkas olika. Skriver en snygg kille ett cheesy-meddelande till en tjej med lite humor och komplimang så är han världens trevligaste/sötaste. Får man exakt samma meddelande av en kille som är en-två nivåer lägre så blir det bara "orka" från tjejernas sida eller "kan du inte bättre?". Inte att de skriver så, men dem tankarna cirkulerar i huvudet.

Så responsen man får har, i min värld, bara med utseendet att göra. Tjejer kan swipa höger på killar som de tycker ser rätt ok ut, men de kommer aldrig ge den killen en chans, hur intressanta hans meddelanden än är. Men någon som ser bra ut kan bara vara hur icke-originell som helst och skriva de mest klyschiga meddelanden o bli ansedd som jättesnäll o söt.
Senast redigerad av R.Bloodworth 2018-12-08 kl. 14:23.
Citera
2018-12-08, 14:31
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Redan svarat på och givet exempel, men det begravs tyvärr i oväsentligt tugg. 😢 hitta på en historia om brudens liv. Brudar älskar sånt. Sålänge det inte är för fånigt.

Hitta på en historia om hennes liv?
Citera
2018-12-08, 14:44
Medlem
snubblens avatar
Citat:

"gifta sig"-skämten går varmt. De har väl inprogrammerat att det är vad tjejer vill göra och killarna tänker att de kan göra någon kul grej av det.
Kul att killarna försöker ändå. Vem av dem got lucky?
Senast redigerad av snubblen 2018-12-08 kl. 14:50.
Citera
2018-12-08, 14:52
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kul för tråden med screenshots från tjejer!

Har aldrig förstått mig på killar som uppträder som servila clowner. Kan det verkligen gå hem? Tänker att de måste ha en enorm kompensationsfaktor genom utseendet.
Det är väl ganska talande att hon knappt svarat på någon av dem. Helvete vilka skitnödiga tryhards.
Citera
2018-12-08, 14:55
Medlem
R.Bloodworths avatar
Läste precis igenom Parvanehs screenshots och kan säga såhär; Hade jag skickat 90% av dom meddelanden som första meddelande till en tjej så hade det ALDRIG funkat, hade blivit unmatchad direkt och blivit ansedd som sjukt torr, ytlig eller irriterande.
Citera
2018-12-08, 15:16
Medlem
Citat:

Tycker det är en hel del som sköter sig rätt bra måste jag säga.

Visste dock inte att "är vi gifta nu"-skämtet var så jävla vanligt förekommande. Jag som trodde jag var förhållandevis originell när jag inledde så. Det blir inget mer med den saken.
Citera
2018-12-08, 15:21
Medlem
Brottinators avatar
Citat:

Intressant att se! Men dom där giftermålsskämten känns ju oerhört trötta. Likaså dom som bara överröste dig med komplimanger. Menar du verkligen att det funkar? Känns spontant som att samtalet med dom snabbt skulle dö ut..

Hur länge har du haft tinder? Pratar du vidare ordentligt med nån av dom där?
Citera
2018-12-08, 15:30
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hahahaha!

Well, mitt utgångsläge är jävligt drömmigt i alla fall. Oerhört på! Skulle tippa att hennes sexdrift är through the roof, haha!

Nu är min förhoppning att jag inte kommer vilja träffa henne eftersom jag var på en fantastisk dejt i onsdags och innerligt vill kunna lägga Tinder-horandet bakom mig till förmån för något substantiellt och värdigt. Har inte ens rört mina dejtingappar sen dess. Men om jag blir bränd för typ femte gången detta halvåret då fan ska du få konkurrens!

Haha jorå det kan man ju lugnt säga att den är! Vi knullade tre gånger under kvällen/natten sen väckte hon mig med en avsugning på morgonen. Toppentjej helt enkelt 😁

Men du fan då önskar jag dig ännu större lycka till med den tjejen! Jag själv är så sjukt peppad på dejten jag ska på imorgon. Nämnde henne i ett tidigare inlägg och surret har bara fortsätt uppåt sen dess 🙂 Så härlig tjej verkligen! Nu återstår väl bara att hon är mästerfotografen i stövlar..
Citera
2018-12-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Intressant att se! Men dom där giftermålsskämten känns ju oerhört trötta. Likaså dom som bara överröste dig med komplimanger. Menar du verkligen att det funkar? Känns spontant som att samtalet med dom snabbt skulle dö ut..

Hur länge har du haft tinder? Pratar du vidare ordentligt med nån av dom där?

Att bomba på med komplimanger känns ju som något av det värsta man kan göra. I synnerhet när det gäller ytliga attribut. Dock funderar jag på om jag själv kanske gör fel åt andra hållet som väldigt sällan kommenterar tjejens utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in