Lite off topic men hur många här kör även Bumble? En polare tipsade mig om det för en vecka sen och jag var skeptisk men laddade ner den ändå. Dröjde bara en dag innan en fett jävla snygg, några år äldre amerikansk/malaysisk flygvärdinna skrev till mig. Hon var så snabb med att vilja gå över till whatsapp och efter typ fjärde meddelandet där började hon prata snusk. Så jag var mer eller mindre säker på att det var bullshit.. Men sen pratade vi på lite och jag fick en annan känsla. Igår var hon tillbaka i Sthlm och vi träffades. Hon var precis lika jävla snygg irl och redan efter en öl och en drink föreslog jag att vi skulle hem till mig.
Och jävlar hörni, såå nice sex 😍 Mitt flow nu är alldeles för bra.. Vet inte riktigt hur jag ska hindra min hybris från att spåra totalt hahaha!
Blev förövrigt två nya avcheckningar i boken där, första flygvärdinnan och asiaten 🤓
On topic nu då.. Har en tinderdejt planerad på söndag med en tjej som jag helt klart ser en massa flickvänskvaliteter i. Har pratat i en vecka med en maassa långa och intressanta meddelanden och vi har så mycket gemensamt. Det känns ändå som att vi inte ens har skrapat på ytan ännu. Lite lustigt det där hur olika det kan flyta på med folk. Man kan djupdyka i minsta lilla grej liksom
Jag skulle ju helst av allt vilja hitta någon att bli kär i. Håll tummarna för att vi klickar lika bra irl först och främst!