2018-12-07, 06:39
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har tjejen väldigt små naturliga läppar skadar det inte med lite fillers (med betoning på lite, inga ankor). Det är trevligt att kyssa läppar med fillers IMO.

Mmm fattar vad du menar men som nån sa längre ner, risken att det ser ut som någon dragit en hästsko över käften på henne om 5 år är alldeles för stor asså.. Man ser ju i princip dagligen exempel på detta i Sthlm.
Citera
2018-12-07, 07:10
Medlem
Brottinators avatar
Lite off topic men hur många här kör även Bumble? En polare tipsade mig om det för en vecka sen och jag var skeptisk men laddade ner den ändå. Dröjde bara en dag innan en fett jävla snygg, några år äldre amerikansk/malaysisk flygvärdinna skrev till mig. Hon var så snabb med att vilja gå över till whatsapp och efter typ fjärde meddelandet där började hon prata snusk. Så jag var mer eller mindre säker på att det var bullshit.. Men sen pratade vi på lite och jag fick en annan känsla. Igår var hon tillbaka i Sthlm och vi träffades. Hon var precis lika jävla snygg irl och redan efter en öl och en drink föreslog jag att vi skulle hem till mig.

Och jävlar hörni, såå nice sex 😍 Mitt flow nu är alldeles för bra.. Vet inte riktigt hur jag ska hindra min hybris från att spåra totalt hahaha!

Blev förövrigt två nya avcheckningar i boken där, första flygvärdinnan och asiaten 🤓

On topic nu då.. Har en tinderdejt planerad på söndag med en tjej som jag helt klart ser en massa flickvänskvaliteter i. Har pratat i en vecka med en maassa långa och intressanta meddelanden och vi har så mycket gemensamt. Det känns ändå som att vi inte ens har skrapat på ytan ännu. Lite lustigt det där hur olika det kan flyta på med folk. Man kan djupdyka i minsta lilla grej liksom

Jag skulle ju helst av allt vilja hitta någon att bli kär i. Håll tummarna för att vi klickar lika bra irl först och främst!
Senast redigerad av Brottinator 2018-12-07 kl. 07:16.
Citera
2018-12-07, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockOfBrilliance
Ja det är det, för att verifiera sig.

Data avgift är att appen använder sig av mobildata, vilket är fullt logiskt eftersom det använder sig av internet.

Nej Tinder kostar inte något.
Så om jag nu skriver in mitt telefonnummer, så kommer det absolut inte tillkomma några avgifter?
Citera
2018-12-07, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Lite off topic men hur många här kör även Bumble? En polare tipsade mig om det för en vecka sen och jag var skeptisk men laddade ner den ändå. Dröjde bara en dag innan en fett jävla snygg, några år äldre amerikansk/malaysisk flygvärdinna skrev till mig. Hon var så snabb med att vilja gå över till whatsapp och efter typ fjärde meddelandet där började hon prata snusk. Så jag var mer eller mindre säker på att det var bullshit.. Men sen pratade vi på lite och jag fick en annan känsla. Igår var hon tillbaka i Sthlm och vi träffades. Hon var precis lika jävla snygg irl och redan efter en öl och en drink föreslog jag att vi skulle hem till mig.

Och jävlar hörni, såå nice sex 😍 Mitt flow nu är alldeles för bra.. Vet inte riktigt hur jag ska hindra min hybris från att spåra totalt hahaha!

Blev förövrigt två nya avcheckningar i boken där, första flygvärdinnan och asiaten 🤓

On topic nu då.. Har en tinderdejt planerad på söndag med en tjej som jag helt klart ser en massa flickvänskvaliteter i. Har pratat i en vecka med en maassa långa och intressanta meddelanden och vi har så mycket gemensamt. Det känns ändå som att vi inte ens har skrapat på ytan ännu. Lite lustigt det där hur olika det kan flyta på med folk. Man kan djupdyka i minsta lilla grej liksom

Jag skulle ju helst av allt vilja hitta någon att bli kär i. Håll tummarna för att vi klickar lika bra irl först och främst!

Kul att din dejt med Lisa gick bra.
Citera
2018-12-07, 13:37
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Kul att din dejt med Lisa gick bra.

Haha Tack! Har du varit där du med? 😁
Citera
2018-12-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Haha Tack! Har du varit där du med? 😁
Nej, hon var svinpå och gav mig sin Whatsapp men jag har inte skrivit än. Vi missade varann med en dag under mitt förra besök, annars hade jag träffat henne redan då. Nu dröjer det nån månad tills jag ska tillbaka så jag avvaktar med att kontakta henne. Men bra att du värmt upp henne åt mig! 👀

Hade hon snygga bröst eller? Tyckte det såg så ut på bilderna. Haha.
Citera
2018-12-07, 16:54
Medlem
Min första Tinderupplevelse. Eller snarare chattarna som kom någonstans öht.

Brud nr1) samtalet flyter på riktigt bra, frågar om träff och får då "nä träffar någon redan, men adda mig på Snap sålänge" palla

Brud nr2) Skrivs en del men hon är grymt stel och omöjligt att hålla konversation, trots det vill hon flytta över konversationen. Selfies utbyts och jag får staaarkt intrycket av att hon vill träffas men får nobben direkt vid frågan.

Brud nr3) Hon slutar skriva mitt i en riktig härlig konversation. Trodde verkligen något mer seriöst var på gång.

Rätt nöjd ändå med tanke på skitprofilen jag har.
Citera
2018-12-07, 18:05
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yehuda
Typ "Hej Therese! Kul att matcha! Vill gärna veta mer om dig! ;-)" eller liknande, vanligt försök att inleda ett samtal.

Skojar du? Har du bott under en sten sedan 1990? Alltså man borde införa körkort för att få skriva i den här tråden.

Det här är nog det sämsta av det sämsta man kan skriva. Ett standardiserat meddelande där man räcker över bollen till tjejen och säger "här, underhåll mig nu!."

Samma sak åt andra hållet när brudar skriver något sådant. Favoriten är "Vem är du då?". Sjukt avtändande. Var på riktigt en brud som skrev till mig "Säg nåt kul!" varpå jag svarade "Tror du jag är någon himla narr eller?"

Fan en attraktion handlar om att ömsesidigt ge och ta. Framförallt som kille kan man inte springa omkring som en cuck och dansa efter brudarnas pipa. Inled med något hyfsat generiskt okomplicerat och öppet istället, typ "tja". Svarar hon inte är hon ju inte intresserad, så enkelt är det.
Citera
2018-12-07, 18:48
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Nej, hon var svinpå och gav mig sin Whatsapp men jag har inte skrivit än. Vi missade varann med en dag under mitt förra besök, annars hade jag träffat henne redan då. Nu dröjer det nån månad tills jag ska tillbaka så jag avvaktar med att kontakta henne. Men bra att du värmt upp henne åt mig! 👀

Hade hon snygga bröst eller? Tyckte det såg så ut på bilderna. Haha.

Haha är detta Stockholm och ändå korsas svärd alltså? Jo man blir ju inte förvånad egentligen.
Citera
2018-12-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Skojar du? Har du bott under en sten sedan 1990? Alltså man borde införa körkort för att få skriva i den här tråden.

Det här är nog det sämsta av det sämsta man kan skriva. Ett standardiserat meddelande där man räcker över bollen till tjejen och säger "här, underhåll mig nu!."

Samma sak åt andra hållet när brudar skriver något sådant. Favoriten är "Vem är du då?". Sjukt avtändande. Var på riktigt en brud som skrev till mig "Säg nåt kul!" varpå jag svarade "Tror du jag är någon himla narr eller?"

Fan en attraktion handlar om att ömsesidigt ge och ta. Framförallt som kille kan man inte springa omkring som en cuck och dansa efter brudarnas pipa. Inled med något hyfsat generiskt okomplicerat och öppet istället, typ "tja". Svarar hon inte är hon ju inte intresserad, så enkelt är det.
Haha det hände mig för några dagar sedan, det flöt på bra och från ingenstans kommer hon med

"säg något kul då"
"som vadå?"
"jag vet inte något vi kan prata om"

Jaha? Större konversationsdödare får man leta efter, hon unmatchade mig typ en dag senare när jag hintade om att jag bara var ute efter att trycka henne bakifrån men det kan hon fan ha.
Citera
2018-12-07, 19:19
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula

Haha, den jävla frågan. Eller den lite mer aggressiva varianten "Vem är du?" när man skrev till någon på Facebook. "Jag är [namn]", vad säger det dem egentligen? Eftersom de uppenbarligen nu inte vet vem jag är, baserat på vad jag heter. Eller vill de verkligen ha en full presentation? Nä, precis.

Men ja, det är oftast obalanserat. Det märker man speciellt på tjejer som blivit uppvaktade i hela sitt liv. De har rutin på att svara artigt tillbaka, men saknar förmågan att kunna skapa något konversationsvärde. Och det är ju en produkt av att de helt enkelt aldrig har behövt det, eftersom killarna ändå alltid varit efter dem oavsett motprestation.
Citera
2018-12-07, 19:21
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Haha det hände mig för några dagar sedan, det flöt på bra och från ingenstans kommer hon med

"säg något kul då"
"som vadå?"
"jag vet inte något vi kan prata om"

Jaha? Större konversationsdödare får man leta efter, hon unmatchade mig typ en dag senare när jag hintade om att jag bara var ute efter att trycka henne bakifrån men det kan hon fan ha.

Jag hade ju frågat henne vad hon tycker är roligt och gillar för typ av humor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in