2018-11-20, 17:01
Medlem
Skopjas avatar
Ja, tråkigt att det har blivit såhär.
Citera
2018-11-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Här var videon då. Får ta tag i detta vid tillfälle, killen har koll på vad han pratar om, det märks. Nån annan som blivit hjälpt av honom?

https://www.youtube.com/watch?v=PRQjie8Lop0

Det är David hos SketchMakers som är guide om det låter bekant?
Haha! Vilket skämt, det tråkiga är att han troligen kan livnära sig pä dessa videos också.

Grattis till alfahanernas alfahane, han har listat ut en öppningsfras kopplad till tjejens bild/bio leder till en fortsatt konversation, snälla...
Citera
2018-11-20, 17:20
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Haha! Vilket skämt, det tråkiga är att han troligen kan livnära sig pä dessa videos också.

Grattis till alfahanernas alfahane, han har listat ut en öppningsfras kopplad till tjejens bild/bio leder till en fortsatt konversation, snälla...

Fast han har ju t.om. bild på när han får svar.
Citera
2018-11-20, 17:24
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, det här är ett intressant inlägg ur så många olika perspektiv men det kanske mest intressanta är. Varför är du frustrerad? Jo, för att du är van att få knulla direkt. Din hjärna har vant sig med att tjejer är korkade luder som bara särar på benen och ger hän till sina lustar. När sen en kvinna som är ute efter något seriöst som faktiskt förstått innebörden av att undvika att knulla dom första 4-5dejterna pga att killen då bondar på ett helt annat sätt dyker upp? Ja, då har din hjärna svårt att acceptera det faktumet, samtidigt som du innerst inne vet att det är ju så här det "egentligen ska gå till", så blir du frustrerad. Det här är bra kvinnligt spel i sin essens. Jag gratulerar. Hon håller på att snärja dig, och är högst troligt en reko kvinna.
Lycka till nu, det är slut knullat för anteri! (Menar det positivt som i, dags för en seriös relation, mm).

Fast du Kakan...det finns en förklaring till…att hon bara inte är redo att vara så fysiskt nära en person hon upplever att hon inte känner tillräckligt. Hon kanske finner det extremt onaturligt och krystat att bokstavligt talat släppa in en vad hon bedömer vara en främling i sin kropp. Det är helt okej för dem som vill ligga på första dejten men glöm inte att det är lika okej att vänta utan att bli anklagad för ett spel.

Min personliga åsikt är att man kan förstöra något som kunde blivit någonting med att ligga för snabbt. Jag undrar om det finns ett samband mellan längden på förhållandet och hur länge man väntade med att ha sex. Skulle inte förvåna mig om det finns.

Det känns som att många här inne har noll erfarenhet av väluppfostrade tjejer med hög självkänsla,gott självförtroende och stor självrespekt(något alla kan skaffa sig). Att tänka kortsiktigt men ändå sikta på ett långsiktigt förhållande kan nog bli problematiskt.

#uptightfrigidspelarsvår

Brottinator…you really get me…me likee
Citera
2018-11-20, 18:00
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Fast du Kakan...det finns en förklaring till…att hon bara inte är redo att vara så fysiskt nära en person hon upplever att hon inte känner tillräckligt. Hon kanske finner det extremt onaturligt och krystat att bokstavligt talat släppa in en vad hon bedömer vara en främling i sin kropp. Det är helt okej för dem som vill ligga på första dejten men glöm inte att det är lika okej att vänta utan att bli anklagad för ett spel.

Min personliga åsikt är att man kan förstöra något som kunde blivit någonting med att ligga för snabbt. Jag undrar om det finns ett samband mellan längden på förhållandet och hur länge man väntade med att ha sex. Skulle inte förvåna mig om det finns.

Det känns som att många här inne har noll erfarenhet av väluppfostrade tjejer med hög självkänsla,gott självförtroende och stor självrespekt(något alla kan skaffa sig). Att tänka kortsiktigt men ändå sikta på ett långsiktigt förhållande kan nog bli problematiskt.

#uptightfrigidspelarsvår

Brottinator…you really get me…me likee

Men har du självinsikt och en egen reflektionsförmåga? Det är där jag tycker många tjejer faller. Konversationerna blir liksom för platta. Visst man ska inte diskutera revisionismen och Donald Trump men att tex kunna sätta ämnen i olika kontexter ger ju en bättre connection för mig. Då kan man bli vrålkåt om hon dessutom inte ser alltför pjåkig ut.
Citera
2018-11-20, 18:05
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Men har du självinsikt och en egen reflektionsförmåga? Det är där jag tycker många tjejer faller. Konversationerna blir liksom för platta. Visst man ska inte diskutera revisionismen och Donald Trump men att tex kunna sätta ämnen i olika kontexter ger ju en bättre connection för mig. Då kan man bli vrålkåt om hon dessutom inte ser alltför pjåkig ut.

You decide…du har ju min inläggshistorik.
Citera
2018-11-20, 18:33
Medlem
För 3 till 2 år sen fick jag 200 matchningar på några dagar. Senaste året är de max 30 marchningar med betydligt fulare tjejer.

Vad har hänt?
Citera
2018-11-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Fast han har ju t.om. bild på när han får svar.
Jag vet. är du du imponerad över att en kille får svar när han skriver till tjejer så förstår jag att du kan behöva lite tips.
Citera
2018-11-20, 19:03
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Jag vet. är du du imponerad över att en kille får svar när han skriver till tjejer så förstår jag att du kan behöva lite tips.

Men om den killen nu är helt ute å cyklar, då kan väl du ta och dela med dig av hur man ska göra?
Citera
2018-11-20, 19:21
Medlem
.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-11-20 kl. 19:34.
Citera
2018-11-20, 19:27
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Förstår inte hur folk fortfarande kan sitta och dreggla på tinder. Det är snart 2019, fattar inte ni desperata killar att allt handlar om utseende på tinder?? Appen är enbart för tjejer med extremt bekräftelsebehov. Sorgligt att killar använder denna app, det bara skriker desperation om er.

Alternativt att ni är under 20 och är desperata för att ni aldrig får ligga. Helvete vad världen går utför..
Citera
2018-11-20, 19:30
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
För 3 till 2 år sen fick jag 200 matchningar på några dagar. Senaste året är de max 30 marchningar med betydligt fulare tjejer.

Vad har hänt?

Folk inser vilket skitapp detta är, så enkelt är det. Allt handlar om utseende, låter det nyttigt i dina öron? Vill du utvecklas som person så lägg ner kontot på denna skitapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in