Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Tbh, då är man nog inte så intresserad till att börja med skulle jag säga, om det hänger på sådant.
Det där med att snacka ex och andra Tinder-dejter är ju alltid lockande (det är ju något man nästan alltid har gemensamt med sin dejt), och jag har själv gjort det. Men man måste passa sig jääävligt noga och inte vräka ur sig allt för mycket om det. Särskilt vi här i tråden med mer eller mindre diger historik. I slutändan tror jag många tjejer får lite fel signaler om en när man visar upp sin "svarta bok".
Sådant får man spara till lite längre in i relationen, när det krävs lite mer för att såra någons ego, som jag tror det gör för vissa tjejer när man (som de kanske uppfattar det) skryter lite om sina tidigare erövringar.
Nej, hon var inte så intresserad – men kåt för stunden. Just därför känns det lite synd att jag inte agerade annorlunda.
Japp, jag tycker egentligen att man ska undvika tidigare relationer/möten helt, men om det är någon jag inte är så intresserad av brukar jag inte vara lika noggrann med det. Hur som helst finner jag det ologiskt att tjejen skulle känna svagare attraktion till följd av ett sårat ego. Det rimmar inte med föreställningen att många tjejer gärna har engångsligg med populära (oseriösa) män.