2020-04-10, 20:05
Medlem
Tinder utvecklarna har fuckat upp det nu, nu har de öppnat upp så att alla medlemmar från hela världen kan ändra destination. Hela flödet är fucked up nu, med majoritet som dyker upp som bor flera tusen km bort.

Detta ska vara tillgänglig och använda fram till sista april så lycka till med att få match med de lokala som kommer fram.
Citera
2020-04-10, 20:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Tinderutvecklarna har fuckat upp det nu, nu har de öppnat upp så att alla medlemmar från hela världen kan ändra destination. Hela flödet är fucked up nu, med majoritet som dyker upp som bor flera tusen km bort.
De har aldrig brytt sig om sina användare och nu blir det väl särskilt tydligt hur oseriöst företaget är.
Cashen ska in.
Citera
2020-04-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
0 matchningar låter lite surt på nästan 1 år.
Kolla dig i spegeln och kolla vad dina styrkor med ditt yttre är.
Är du lång? Glöm inte hellkropps bilder. Ta en bild med någon vän som är kortare för att framhäva det exempelvis.
Är du vältränad så ha någon bild i t shirt/något plagg som framhäver det/eventuellt gymmet men kör inte utan tröja. De går i princip bara hem om du är overall väldigt snygg.
Har du bra ansiktsdrag, fina ögon? Ta nån selfie med bra dagsljus och visa det.

Om du vill ta det next level och sticka ut mer av kvalitet på bilder så skulle jag rekommendera dig att kontakta någon fotograf eller köpa någon fotografs pre-sets som det kallas. Fräscha redigeringar som gör typ både utseendet och bilderna en nivå bättre oavsett vad.

Är man relativt mån om sig själv osv så ska det mycket till för att inte ha en enda match. Borde vara omöjligt om man inte är groteskt ful. Typ infödingarna i filmerna wrong turn.
Har inte fått matchningar på nästan 3 år så det är möjligt.

Är inte medlem på Tinder längre
Citera
2020-04-10, 20:46
Medlem
frigolit-tarzans avatar
Ny på tinder, vad är det för konsensus kring att skriva sin längd på tinder? Är 192 cm, ska man ha med det i sin bio eller ses det som ytligt? Verkar vara många tjejer som skriver sin egen längd.
Citera
2020-04-10, 21:16
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Tinder utvecklarna har fuckat upp det nu, nu har de öppnat upp så att alla medlemmar från hela världen kan ändra destination. Hela flödet är fucked up nu, med majoritet som dyker upp som bor flera tusen km bort.

Detta ska vara tillgänglig och använda fram till sista april så lycka till med att få match med de lokala som kommer fram.

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
De har aldrig brytt sig om sina användare och nu blir det väl särskilt tydligt hur oseriöst företaget är.
Cashen ska in.

Det är väl bara temporärt nu under corona, antar jag? Annars vore det ju förstås en klar försämring när man får svepa bort så många som är alldeles för långt bort.
Citera
2020-04-10, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Extremt seriös fråga till Le Cookie…

Är det någon tinderdejt som har velat både äta Kakan och ha honom kvar?

Heldött för mig typ, matchat en i veckan på sistone, går otroligt dåligt. Förvisso in quarantine i liten stad. Sen ser man att en match (stalkade) bor i bostadsrätt och är gift. "ok"
Haft grymt snack med någon instagram (Ja, BrunoC kan komma med "pekpinnen"). Bruden verkar down to earth och inte helt verklighetsfrånvänd, men desto värre inte särskilt aktiv i appen och jag är inte på stalker humör för att kolla upp hennes messenger eller så.
Själv då honeybunny? Något napp?
Citera
2020-04-10, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Ingen 27 cm men lite äldre än många andra här. Tinder är helt galet för 30+ just nu. Försöker dock att avgifta mig från tinder och sex i en annan tråd. Kan i alla fall konstatera att för den åldersgruppen så har corona inneburit fritt ligg på tinder...

Tyvärr delar jag inte din uppfattning. Då jag är 30+ själv. Är total dött. Vart bor du?
Citera
2020-04-11, 01:11
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Heldött för mig typ, matchat en i veckan på sistone, går otroligt dåligt. Förvisso in quarantine i liten stad. Sen ser man att en match (stalkade) bor i bostadsrätt och är gift. "ok"
Haft grymt snack med någon instagram (Ja, BrunoC kan komma med "pekpinnen"). Bruden verkar down to earth och inte helt verklighetsfrånvänd, men desto värre inte särskilt aktiv i appen och jag är inte på stalker humör för att kolla upp hennes messenger eller så.
Själv då honeybunny? Något napp?

Haha fast nu skojade jag lite med dig…trodde du skulle fatta det.

Ang det fetade… allt jag skrivit här är för att hjälpa dem som vill hitta en flickvän inte för att jag själv letar pojkvän…kolla din historik där jag redan svarat på detta. Du vet det där med att anta saker och släppa byxbenet

från honeybunny who opens minds and believes in love
Citera
2020-04-11, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Tyvärr delar jag inte din uppfattning. Då jag är 30+ själv. Är total dött. Vart bor du?
Jag bor i Uppsala men har satt sökningen så att även Stockholm fångas upp. Är väl 50/50 från vilken av städerna kvinnorna kommer.
Citera
2020-04-11, 13:03
Medlem
Det borde finnas en inställning som gör att man inte behöver få se brudar från andra länder i sitt flöde. Totalt ointressant att matcha med dessa och framför allt leder det till ingenting.
Citera
2020-04-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Det borde finnas en inställning som gör att man inte behöver få se brudar från andra länder i sitt flöde. Totalt ointressant att matcha med dessa och framför allt leder det till ingenting.

Ja, är extremt trött på alla som är längre än 20km bort...
Citera
2020-04-11, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Ja, är extremt trött på alla som är längre än 20km bort...

Man tappar tålamodet att snacka med brudar som bor två timmar bort och nu tvingas man svepa på folk som bor i San Diego, Beijing och Buenos Aires. Liksom wtf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in