Citat:
Ursprungligen postat av
Brunbevern
Kan dela med mig att när jag använde Tinder så fick jag få matchningar på många swipes också. Då följde jag ändå onlinetips om hur man skulle ta bilder och liknande. Mina bilder var åtminstone above average, inte under åtminstone. Jag lyckas även rätt bra på krogen och utanför onlinedejting, så jag tycker inte du ska känna dig nedslagen över det.
Att folk får många matchningar kan bero på regionala skillnader eller ren tur skulle jag tänka mig. Läser man online så verkar personer som påstår sig vara fula få fler matchningar till och med så jag tror man ska ta det med en nypa salt.
Tinder får en att känna sig som typ ica-jerry. Alltså jag är normalvikt med vanliga drag, inte inavlad. Men ändå får jag bara mcdonalds stammisar eller någon tappad varelse.
Testade deras nya funktion "boosta mig" eller vad den kallas. Fick 1 gratis, resten kostade. Men av 30 swipes fick jag 5 matchningar. Dock så svarar fortfarande ingen när jag skriver, det är som dem bedömer en på första ordet. Går ju inte inleda en konversation..
Är det stalker varning ifall man addar deras snap utan att skriva med dem?
Tror förhållandet mellan män/kvinnor är för stort för att det ska fungera. En 3:a blir en 10:a typ.