2018-10-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Varje gång jag inte vetat själv har jag berättat var jag fått informationen. Har jag varit stensäker så är det för att jag fått den direkt av Tess. Vi hade nära kontakt som jag påpekat många gånger.

Som vi enats om så har vi delat den infon vi haft för att kunna hitta henne. Att då namnge någon som tidigare misshandlat henne har jag inte det minsta dåligt samvete över.

Min fråga kvarstår HUR VET DU DETTA ?

Som du skriver direkt från T allvarligt det vet både du och jag att hon absolut INTE var tillförlitlig jag tog ALLT hon sa med en nypa salt beroendepersoner ljuger MER och "Bättre" än många andra
Citera
2018-10-23, 21:32
Medlem
Citat:
Nej, jag är inte av dem.

Och du var inte en vän med tanke på hur du betedde dig mot henne. Att ni sedan försonades, för att hon alltid gick tillbaka till de som misshandlade och ville förlåta, det var hennes mönster. Ett jävligt destruktivt mönster som kanske satt henne i denna sits till sist.

Det du gjorde, gjorde du oavsett om du inte var del i hennes bortgång. Och den delen får du hantera med din psykolog eller någon annan som vill prata med dig om detta. Jag kommer inte ta på mig den rollen. Ett tips är alla de grupper som finns för män att hantera sin ilska.

Din medicinska diagnos hade du lagt offentligt på Facebook, och jag har aldrig namngett dina barn, det får du ta med någon annan.

Nog diskuterat.

Call me... Tell me your real name.... Let's discuss how you thought it was ok to put my name out here... Let's discuss how you think it's ok to discuss my life, how it's ok to accuse me of murder of a friend.....
I've been open with you.... You have my name... I've given you my number..... You apparently have my medical records... How about putting your money where your fucking mouth is and talking to me .... If you can't....
Well shut the fuck up......
#justsaying
Citera
2018-10-23, 21:43
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlygmyra
Bra tänkt. Jag tror förvisso att det räcker om hon hade en Android-telefon, eftersom man behöver ett konto (tror jag) för att kunna ladda ner appar, men hennes kärlek för att göra videos och intervjuer talar ju ännu mer för att hon hade ett konto. Hoppas de har kollat allt sånt där, men man vet ju aldrig numera.

(För övrigt vill vi inte ha en tråd om dig i framtiden, så se till att du inte försvinner.)

OTsvar: nej fy, jag har inte tänkt försvinna någonstans än på några 50 år, men jag skulle nog gått vilse i skogen i svamptider på sin höjd så de hade nog hittat mig rätt fort. Men man vet aldrig så bra att veta att man kan lägga ut spår av sig själv om det otänkbara sker, det finns så mycket sjukt folk.

Ont:Jag har själv aldrig lagt ut nått på youtube men jag har ett i allafall för att kunna se allting där, så det är inte omöjligt att Tess oxå har ett även om hennes favorit var face.
Citera
2018-10-23, 21:56
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Jag har själv aldrig lagt ut nått på youtube men jag har ett i allafall för att kunna se allting där, så det är inte omöjligt att Tess oxå har ett även om hennes favorit var face.
Ja precis, hon känns ju som att hon var tillräckligt intresserad och nyfiken för att ha ett konto, för att komma åt sånt som kräver åldersverifiering och för att kunna prenumerera och kommentera. Förhoppningsvis har de kunnat säkra tillräckligt med spår på andra sätt, så att detta är en total ickefråga, men om inte så kanske det finns något att hämta här.
Citera
2018-10-23, 22:01
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlygmyra
Ja precis, hon känns ju som att hon var tillräckligt intresserad och nyfiken för att ha ett konto, för att komma åt sånt som kräver åldersverifiering och för att kunna prenumerera och kommentera. Förhoppningsvis har de kunnat säkra tillräckligt med spår på andra sätt, så att detta är en total ickefråga, men om inte så kanske det finns något att hämta här.

Min tanke med så det tål att upprepas, man vet aldrig vem som läser.

Jag undrar om Gasbonden eller Majorskan eller någon annan vill länka till denna konversationen på någon V:s face så man kan få bilda sig en uppfattning om sanningshalten?
Citera
2018-10-23, 22:05
Medlem
Ok, I've received no calls or answers... I guess anyone who thinks bad of me is too frightened to reply.... Fair enough..
Keep your fucking opinions to yourself... And anyone who thinks.its ok to dox someone on a guess , think about my kids, who could have been hurt.....
This is.a tragic situation, I've also lost someone who was a friend.... I hope the guy that did it gets locked up for life....
But next time you try and out someone... It might be someone who actually gives.a shit about stuff discussed on here.
My telephone number is still up there if any one has something to say to my face.
Citera
2018-10-23, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NW175
Nu blev det lätt att hitta. Vem är denna V? Känns väldigt knepig och varför vill han visa deras konversation och att han köpte benzo till henne?

De messade 18 augusti 3.37, bara ett dygn innan hon försvann.

Så jäkla trasig hon blivit med åren. Sorgligt.

Extremt knepig .missbrukar har haft förhållande med T
Citera
2018-10-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Min fråga kvarstår HUR VET DU DETTA ?

Som du skriver direkt från T allvarligt det vet både du och jag att hon absolut INTE var tillförlitlig jag tog ALLT hon sa med en nypa salt beroendepersoner ljuger MER och "Bättre" än många andra

För att jag sett igenom det mönstret för länge sedan.
Citera
2018-10-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-S
Call me... Tell me your real name.... Let's discuss how you thought it was ok to put my name out here... Let's discuss how you think it's ok to discuss my life, how it's ok to accuse me of murder of a friend.....
I've been open with you.... You have my name... I've given you my number..... You apparently have my medical records... How about putting your money where your fucking mouth is and talking to me .... If you can't....
Well shut the fuck up......
#justsaying

Om du inte förstår vad "Nog diskuterat." betyder så använd Google translate. Jag tänker inte vara din psykolog.
Citera
2018-10-24, 01:10
Medlem
vilket år var TK född? Var hon uppvuxen i Kallhåll eller ditflyttad senare? Gick i samma skola som en TK i Kallhäll på tidigt 90 tal men kan faktiskt inte avgöra på bilder om det är hon.
Citera
2018-10-24, 01:31
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
vilket år var TK född? Var hon uppvuxen i Kallhåll eller ditflyttad senare? Gick i samma skola som en TK i Kallhäll på tidigt 90 tal men kan faktiskt inte avgöra på bilder om det är hon.
-73. https://www.merinfo.se/person/Järfälla/Mari-Therése-Elisabeth-Karlsson-1973/bqwmh-31hw6
Vingåker?
(FB) Försvunna Therése Karlsson hittad mördad vid Arlanda i Sigtuna
Senast redigerad av Dumhetsmuseet 2018-10-24 kl. 01:36.
Citera
2018-10-24, 01:56
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Citat:
För att jag sett igenom det mönstret för länge sedan.
Du förstod alltså när hon inte var sanningsenlig och när det hon berättade för dig var helt sant? Hur kan du veta att hon inte överdrev, blandade ihop personer etc för det är så tydligt i tråden att hon ville ha stöd från olika människor och att det kan ha funnits en mängd svartvitt tänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in