Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-16, 11:02
  #3181
Medlem
NW175s avatar
Stämmer, en syster och lite avlägsna släktingar i Katrineholm någonstans. Syrran är garanterat oskyldig. Tyvärr får vi nog aldrig veta vad som hände.
Citera
2021-12-28, 02:06
  #3182
Medlem
Minns hur hon talade om en grek som hon verkade osäker om.. Kanske redan har nämnts dock. Har inte läst hela tråden visste inte ens att det fanns tills nu.
Citera
2021-12-28, 12:28
  #3183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GQDIS
Minns hur hon talade om en grek som hon verkade osäker om.. Kanske redan har nämnts dock. Har inte läst hela tråden visste inte ens att det fanns tills nu.

Var den personen någon som hon träffade vid tiden för när hon försvann? Vet du vem det är? Minns du på vilket sätt hon verkade osäker om honom?
Citera
2022-03-26, 15:48
  #3184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Var den personen någon som hon träffade vid tiden för när hon försvann? Vet du vem det är? Minns du på vilket sätt hon verkade osäker om honom?

Hon ringde mig i typ juni-juli den sommaren, jag var på behandlingshem nere i Skåne.
Har för mig att det var då hon tala om någon grek som hon tyckte var jobbig och ville att hon skulle följa med dit, Grekland alltså. Men han va obehaglig på nå sätt eller nåt sånt.. Nåt stämde inte. Hoppas jag minns rätt det var ju så länge sen.. Ingen aning vem det är. Jag reagera lite på det att jag har för mig att han ville ta med henne utomlands och att hon tydligen hittades nära Arlanda typ? Sen har jag fått höra bara att det var en ägare till nån restaurang som var misstänkt.
Citera
2022-03-26, 15:50
  #3185
Medlem
Nu ju mer ja tänker på't så var det någon som typ slog sönder hennes dörr.. Om det va nå knas med en granne eller den här greken.. Hon blev slagen av någon också som hon polisanmälde osv men tror det inte gav nåt ( som vanligt -.- )
Citera
2022-03-28, 23:21
  #3186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GQDIS
Hon ringde mig i typ juni-juli den sommaren, jag var på behandlingshem nere i Skåne.
Har för mig att det var då hon tala om någon grek som hon tyckte var jobbig och ville att hon skulle följa med dit, Grekland alltså. Men han va obehaglig på nå sätt eller nåt sånt.. Nåt stämde inte. Hoppas jag minns rätt det var ju så länge sen.. Ingen aning vem det är. Jag reagera lite på det att jag har för mig att han ville ta med henne utomlands och att hon tydligen hittades nära Arlanda typ? Sen har jag fått höra bara att det var en ägare till nån restaurang som var misstänkt.

Det där med Arlanda såg intressant ut. Fast inget tyder vad jag vet på att hon var på väg utomlands när hon försvann.

Tror du polisen känner till 'greken'? Har du pratat med dem?

Gör det annars! Tråkigt att hennes liv har släckts utan att någon hålls ansvarig.

Citat:
Ursprungligen postat av GQDIS
Nu ju mer ja tänker på't så var det någon som typ slog sönder hennes dörr.. Om det va nå knas med en granne eller den här greken.. Hon blev slagen av någon också som hon polisanmälde osv men tror det inte gav nåt ( som vanligt -.- )

Det är nog två bröder det var anmälan mot för misshandel. Hon skulle vittna. Står en del om det tidigare i tråden.
Citera
2022-06-17, 16:27
  #3187
Medlem
Inget nytt har alltsa? Fan, hamtade en hyrbil hos Hertz haromdagen och akte forbi platsen dar man hittade henne. Sa overkligt, nagon man traffade med jamna mellanrum 2010 och efterfoljande ar, mordad!
Citera
2022-06-17, 16:28
  #3188
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Det här fallet är avancerat i de kretsar som utmålats.
Citera
2023-02-13, 12:17
  #3189
Medlem
Ingen som sitter på ny info?
Citera
2023-04-29, 05:22
  #3190
Medlem
_-?-_s avatar
Händer det något alls i fallet sista åren eller har det arkiverats i kalla fall skåpet för gott?
Citera
2023-04-29, 15:25
  #3191
Medlem
Nya fynd vid Arlanda. Kanske inte alls har med Therése att göra. Eller så finns det någon koppling, t.ex. samma gärningsperson.

(FB) Mänskliga kvarlevor hittade utanför Arlanda 2023-04-28
Citera
2024-03-02, 16:55
  #3192
Medlem
Sockss avatar
Är det någon som har en sammanfattning av MGM, en eller flera som figurerat i det här fallet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback