2018-10-23, 20:52
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlygmyra
Ja, tyvärr är det ju en helt annan värld när man börjar skjuta i sig även jämfört med ett omfattande alkoholmissbruk. Det är många fula fiskar som rör sig i de vattnen, samtidigt som man får allt sämre koll både på sig själv och andra. (Off topic: jag beklagar att du har fått se det på så nära håll)

Exakt, en telefon kan ge enormt mycket, så låt oss hoppas att de har eller kommer att hitta den. Även om de inte hittar den, finns det en chans att man kan spåra var den har befunnit sig genom loggar på t.ex. hennes Google-konto, förutsatt att hon hade ett och inte hade avaktiverat det i inställningarna, förstås.

Tack🙏🏻 Det är bara så tragiskt och sådant slöseri med liv.

Googlekonto! Det hade jag ingen aning om! (Bra att veta om jag skulle försvinna)
Det kan hon ju faktiskt ha haft eftersom hon gillade att lägga ut filmer där hon intervjuar random personer (såg jag på hennes Face)
Hon hade ju nått på gång med nån SD politiker hon fått en intervju med så kanske har hon lagt ut nått på youtube förr.

Någon vän till henne som vet?
Citera
2018-10-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Jag gjorde som alla andra här, och spånade kring de vi visste att hon haft kontakt med, och då hon berättade för mig om när du kastade ut henne den natten hon somnade i ditt barns säng, så vet nog du också att jag vet en hel del om er relation. Så nej, jag tänker inte be om ursäkt. Jag, precis som alla andra, ville få fram information som kunde leda till att hon hittades.

Det du gjorde mot henne under er tid var helt förkastligt, och jag såg blåmärkena på hennes arm t ex efter att hon slets ut i hår och arm av dig.

Det jag delade om dig hade du lagt upp offentligt på Facebook. Det får du fundera på själv varför du gjort.

Jag kommer inte svara dig mer, men jag hoppas att du får stöd i detta och i ditt mående generellt.

Inte heller tänker jag ta åt mig i den typiska spegling som misshandlande män gör. Det var DITT beteende mot henne som gjorde att DU nämndes här i tråden. Inte pga något annat.

Utan att välja sida så frågan blir vad VET DU angående detta VAD har du sett? Och Vad har du endast HÖRT i första andra eller även tredje hand?

Du vet ju att jag reagerat på din STENSÄKRA attityd med vad du VET om T

Nu framkommer flera saker på rad som kommer från människor "NÄRA" henne jag VET inte om något är sant ...

Vem är den största boven när det gäller ryktesspridning ? Den som startar ryktet ..eller den/ de som för ryktet vidare.

Läs noga jag beskyller dig nu för NOLL saker..jag berättar HUR jag uppfattar HUR du skrivit om T inget annat .
Citera
2018-10-23, 20:58
Medlem
Citat:
Ja, så kolla hans FB den ligger ute offentligt där.
Minns du vad jag sa när jag frågade om honom ? Jag minns det väl
Citera
2018-10-23, 21:00
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Googlekonto! Det hade jag ingen aning om! (Bra att veta om jag skulle försvinna)
Det kan hon ju faktiskt ha haft eftersom hon gillade att lägga ut filmer där hon intervjuar random personer (såg jag på hennes Face)
Hon hade ju nått på gång med nån SD politiker hon fått en intervju med så kanske har hon lagt ut nått på youtube förr.
Bra tänkt. Jag tror förvisso att det räcker om hon hade en Android-telefon, eftersom man behöver ett konto (tror jag) för att kunna ladda ner appar, men hennes kärlek för att göra videos och intervjuer talar ju ännu mer för att hon hade ett konto. Hoppas de har kollat allt sånt där, men man vet ju aldrig numera.

(För övrigt vill vi inte ha en tråd om dig i framtiden, så se till att du inte försvinner.)
Citera
2018-10-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFlygmyra
Bra tänkt. Jag tror förvisso att det räcker om hon hade en Android-telefon, eftersom man behöver ett konto (tror jag) för att kunna ladda ner appar, men hennes kärlek för att göra videos och intervjuer talar ju ännu mer för att hon hade ett konto. Hoppas de har kollat allt sånt där, men man vet ju aldrig numera.

(För övrigt vill vi inte ha en tråd om dig i framtiden, så se till att du inte försvinner.)

Hon hade iPhone. Tror inte hon var så teknisk att hon hade sådana konton. Facebook var liksom hennes forum och grej.
Citera
2018-10-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Utan att välja sida så frågan blir vad VET DU angående detta VAD har du sett? Och Vad har du endast HÖRT i första andra eller även tredje hand?

Du vet ju att jag reagerat på din STENSÄKRA attityd med vad du VET om T

Nu framkommer flera saker på rad som kommer från människor "NÄRA" henne jag VET inte om något är sant ...

Vem är den största boven när det gäller ryktesspridning ? Den som startar ryktet ..eller den/ de som för ryktet vidare.

Läs noga jag beskyller dig nu för NOLL saker..jag berättar HUR jag uppfattar HUR du skrivit om T inget annat .

Varje gång jag inte vetat själv har jag berättat var jag fått informationen. Har jag varit stensäker så är det för att jag fått den direkt av Tess. Vi hade nära kontakt som jag påpekat många gånger.

Som vi enats om så har vi delat den infon vi haft för att kunna hitta henne. Att då namnge någon som tidigare misshandlat henne har jag inte det minsta dåligt samvete över.
Citera
2018-10-23, 21:11
Medlem
Citat:
Jag gjorde som alla andra här, och spånade kring de vi visste att hon haft kontakt med, och då hon berättade för mig om när du kastade ut henne den natten hon somnade i ditt barns säng, så vet nog du också att jag vet en hel del om er relation. Så nej, jag tänker inte be om ursäkt. Jag, precis som alla andra, ville få fram information som kunde leda till att hon hittades.

Det du gjorde mot henne under er tid var helt förkastligt, och jag såg blåmärkena på hennes arm t ex efter att hon slets ut i hår och arm av dig.

Det jag delade om dig hade du lagt upp offentligt på Facebook. Det får du fundera på själv varför du gjort.

Jag kommer inte svara dig mer, men jag hoppas att du får stöd i detta och i ditt mående generellt.

Inte heller tänker jag ta åt mig i den typiska spegling som misshandlande män gör. Det var DITT beteende mot henne som gjorde att DU nämndes här i tråden. Inte pga något annat.

You obviously never met Tess in the flesh....
She had a million internet friends... You are obviously one of them.
Good work on your research that hung one of her real friends out to dry... I hope you feel proud.... For putting me, and my children out on the internet, along with my medical diagnosis...
Send me an SMS... My telephone number is 0734453901 ... I'm putting it here because I'm not scared.... Indeed call me... I'm not a keyboard warrior... I'm just a person you wronged...So call me if your so brave?
Citera
2018-10-23, 21:15
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Citat:
Hon hade iPhone. Tror inte hon var så teknisk att hon hade sådana konton. Facebook var liksom hennes forum och grej.
Okej, tack för info, då får vi kanske hoppas på att hon använde Gmail eller webbläsaren Chrome, om det skulle vara så att telemasterna inte haft så mycket att ge.
Citera
2018-10-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-S
Good work on your research that hung one of her real friends out to dry... I hope you feel proud.... For putting me, and my children out on the internet, along with my medical diagnosis...
Send me an SMS... My telephone number is 0734453901 ... I'm putting it here because I'm not scared.... Indeed call me... I'm not a keyboard warrior... I'm just a person you wronged...So call me if your so brave?

Nej, jag är inte av dem.

Och du var inte en vän med tanke på hur du betedde dig mot henne. Att ni sedan försonades, för att hon alltid gick tillbaka till de som misshandlade och ville förlåta, det var hennes mönster. Ett jävligt destruktivt mönster som kanske satt henne i denna sits till sist.

Det du gjorde, gjorde du oavsett om du inte var del i hennes bortgång. Och den delen får du hantera med din psykolog eller någon annan som vill prata med dig om detta. Jag kommer inte ta på mig den rollen. Ett tips är alla de grupper som finns för män att hantera sin ilska.

Din medicinska diagnos hade du lagt offentligt på Facebook, och jag har aldrig namngett dina barn, det får du ta med någon annan.

Nog diskuterat.
Citera
2018-10-23, 21:21
Medlem
Citat:
Har läst lika sjukt inlägg som han själv är
Citera
2018-10-23, 21:22
Medlem
NW175s avatar
Citat:

Nu blev det lätt att hitta. Vem är denna V? Känns väldigt knepig och varför vill han visa deras konversation och att han köpte benzo till henne?

De messade 18 augusti 3.37, bara ett dygn innan hon försvann.

Så jäkla trasig hon blivit med åren. Sorgligt.
Citera
2018-10-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-S

Why are you playing the victim card? You have been beating up females for years.
Don't try to hide it lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in